Annoncering

Collapse
No announcement yet.

optakt OB - Esbjerg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    optakt OB - Esbjerg

    på søndag har vi fornøjelsen af en tur mod vest, Esbjerg spiller i aften og i Italien på torsdag dette må give os en klar fordel så mon ikke vi tager 3 igen på søndag ligesom vi gjorde sidst vi besøgte de falske striber

    #2
    Her først på sæsonen kan det nu være en fordel med lidt ekstra km i benene.. Men ingen tvivl om at deres EL fylder meget hos dem og en tur til italien giver dem meget mindre tid til at forberede sig. Vi må se i aften hvilken tilstand de er i..

    her er den opstilling jeg gerne vil se

    toppel
    ruud amc kl diarra
    falk cob as larsen
    spelmann
    skoubo

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Her først på sæsonen kan det nu være en fordel med lidt ekstra km i benene.. Men ingen tvivl om at deres EL fylder meget hos dem og en tur til italien giver dem meget mindre tid til at forberede sig. Vi må se i aften hvilken tilstand de er i..

      her er den opstilling jeg gerne vil se

      toppel
      ruud amc kl diarra
      falk cob as larsen
      spelmann
      skoubo
      Ret enig i opstillingen. Bortset fra at Azer måske er foran COB(?) og kunne være fin at se centralt, så er det afgørende, at vi med Spelmann som hængende får en mere massiv midtbane, som forhåbentlig kan lægge mere pres på EfBs spil, og forhåbentlig giver os bolderobringer, der kan laves til omstillinger via kanterne. Det ligner i øvrigt også meget min foretrukne opstilling imod FCK, hvor der skal arbejdes stenhårdt defensivt.

      Svært at sige om EfBs tur til Italien kommer til at betyde så meget; de ved, at de er ude, og de skal tænke på ligaen.
      Last edited by nixcha; 24-02-2014, 10:04.

      Comment


        #4
        Hvordan får vi udsat kampen til kl. 15? Det vil passe mig meget bedre!

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
          Hvordan får vi udsat kampen til kl. 15? Det vil passe mig meget bedre!
          Helt enig :)
          Sig til hvis du har en underskriftsindsamling i gang.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Ret enig i opstillingen. Bortset fra at Azer måske er foran COB(?) og kunne være fin at se centralt, så er det afgørende, at vi med Spelmann som hængende får en mere massiv midtbane, som forhåbentlig kan lægge mere pres på EfBs spil, og forhåbentlig giver os bolderobringer, der kan laves til omstillinger via kanterne. Det ligner i øvrigt også meget min foretrukne opstilling imod FCK, hvor der skal arbejdes stenhårdt defensivt.

            Svært at sige om EfBs tur til Italien kommer til at betyde så meget; de ved, at de er ude, og de skal tænke på ligaen.
            tror du virkelig azer allerede har overhalet COB??

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              tror du virkelig azer allerede har overhalet COB??
              Aner det ikke, men det var lidt påfaldende, at han blev bragt i spil allerede i første kamp. Han er vel ikke mere oplagt til en højre kant end COB?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Aner det ikke, men det var lidt påfaldende, at han blev bragt i spil allerede i første kamp. Han er vel ikke mere oplagt til en højre kant end COB?
                Med alle de høje bolde der kom i hans område var det bedre med ham end med COB.. Umiddelbart..
                Conner kommer nok i spil igen når vi begynder at spille fodbold

                Comment


                  #9
                  Burde tråden ikke retteligt hedde "Esbjerg - OB"? #flueknepperi

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                    Burde tråden ikke retteligt hedde "Esbjerg - OB"? #flueknepperi

                    Sgu ikke nemt at kneppe en flue så derfor får du denne

                    Comment


                      #11
                      Det ser ud til at de hiver en 2-0 sejr i hus på hjemmebane mod FCN. Forhåbentligt er de lidt mere trætte når vi møder dem, efter de har fået nogle italienske klø.

                      Comment


                        #12
                        Drømmer allerede om en start med 6 point efter 2 kampe.

                        Comment


                          #13
                          Esbjerg spiller godt i dag, men deres tur til Italien trækker i den anden retning.

                          Jeg vil rigtig gerne have 3 point i Esbjerg, men synes den "stinker" langt væk af, at begge hold kan leve meget fint med 1 point.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                            Hvordan får vi udsat kampen til kl. 15? Det vil passe mig meget bedre!
                            Så skal vi nok ud i ting som jeg ikke vil nævne her, men kl. 13 er da også helt råddent, der sover jeg middagslur oven på søndagsmiddagen... Hvad fanden er det snart for en verden vi lever i...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Her først på sæsonen kan det nu være en fordel med lidt ekstra km i benene.. Men ingen tvivl om at deres EL fylder meget hos dem og en tur til italien giver dem meget mindre tid til at forberede sig. Vi må se i aften hvilken tilstand de er i..

                              her er den opstilling jeg gerne vil se

                              toppel
                              ruud amc kl diarra
                              falk cob as larsen
                              spelmann
                              skoubo
                              Jeg synes vi skal vente lidt endnu med Emil fra start, i lørdags kunne man godt se, at han mangler noget af sin form endnu, særligt defensivt kan dette blive farligt med Ankersen brødrene. Det er bedre at få ham ind i 2. Halvleg når EFB bliver mere trætte. Jeg er Iøvrigt bange for at de vil spare en del spillere mod Fiorentina, da de jo nærmest er ude af europa.

                              Comment

                              Working...
                              X