Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - Brøndby 10 - 09 - 17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    OB er aldeles ikke en Narreklub. Kun dem, der per nuværende er ansat til at skaffe klubben succes er det. Og de er ikke "klubben" Har aldrig været det og bliver det heller aldrig.

    MvH ChrisOB
    Jeg forstår hvad du mener. Mit udtryk narreklub er ment som i narrefisse.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Lige præcis mod Brøndby tror jeg speed og aggresivitet er vigtigere end kreativitet. De kommer til at lægge et meget højt pres, og det kan skabe plads til hurtigere folk den anden vej. Her behøver man ikke nødvendigvis kunne skabe det store på egen hånd; løbedueller kan være effektive nok i sig selv.
      Vi skal passe på med at spille langs jorden, når vi skal spille os ud af det pres. BIF er hamrende gode til at bryde den slags spil og komme 5 mand frem over stepperne. Vi skal spille den (primitivt) over deres første preskæde og vinde en duel og så skal vi ud og løbe om kap med BIFs relativt ringe midterforsvar.

      Comment


        #18
        Du har ret. BIF er et af de få forsvar hvor vi må have en lille fordel på speed uanset hvem KAN vælger på de 3 forreste pladser.

        Comment


          #19
          Øv: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...-uden-roecker/

          Han er vel BIFS ringeste spiller i den normale start-11.

          Comment


            #20
            nogen der har nogen insideviden om dagens opstilling?

            Fyens gætter på følgende opstilling:

            Gryte
            Ryan, KEP, Tingager, Barret
            Greve, Thomasen, Izunna, Desler
            Joan, AK

            Når nu der ikke er en tidshorisont på Jønssons skade, så bør man vel indtænke en mere permanent løsning, eller?
            Desler på venstrekanten virker ikke optimalt imo, men holder Ryan, og hvis ikke giver det lidt sig selv at Desler dækker højrebacken. Casper er vel at foretrække på højrekant, hvis nu han skal spille kant? Greve fremhæves som en mulig nøglespiller af Kent selv, og det er rart at se at manden i denne sæson får noget tillid fra træneren:) Men hvorfor ikke afprøve Greve på Jønssons plads? Både Casper og Desler er mere naturligt placeret på højrekant eller back. Har Greve ikke før været afprøvet på venstrekanten?

            Så er det angrebet. Helenius har skuffet trods masser af spilletid, selv mod Dalum! Fester eller Joan ved siden af AK er vel spørgsmålet..? Ikke fordi at AK har imponeret mig egentligt, men mon ikke han alligevel er en af de første på holdkortet hos Kent?

            Comment


              #21
              Hvor mange min vi bliver i dag? Mit bud er 8851..

              Comment


                #22
                Her er usædvanligt stille når man tænker på der er under 2 timer til kickoff mod Brøndby. Det er ikke som i gamle dage.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Her er usædvanligt stille når man tænker på der er under 2 timer til kickoff mod Brøndby. Det er ikke som i gamle dage.
                  Meget lidt er som i gamle dage i OB
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Meget lidt er som i gamle dage i OB
                    Det kommer jo lidt an på, hvad det er for nogen 'gamle dage', vi taler om. Hvis går tilbage til slut 90erne, så var der færre tilskuere end nu. Jeg siger ikke, at så er det godt nu. Men der har altid været store udsving, både gennem sæsoner og i perioder. 90erne var generelt skidt for danske klubber - pånær BIF.

                    Comment


                      #25
                      Det er fordi vi er på stadion allesammen :-)
                      Her er allerede mange mennesker... Og solen er også kommet nu :-)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                        nogen der har nogen insideviden om dagens opstilling?

                        Fyens gætter på følgende opstilling:

                        Gryte
                        Ryan, KEP, Tingager, Barret
                        Greve, Thomasen, Izunna, Desler
                        Joan, AK

                        Når nu der ikke er en tidshorisont på Jønssons skade, så bør man vel indtænke en mere permanent løsning, eller?
                        Desler på venstrekanten virker ikke optimalt imo, men holder Ryan, og hvis ikke giver det lidt sig selv at Desler dækker højrebacken. Casper er vel at foretrække på højrekant, hvis nu han skal spille kant? Greve fremhæves som en mulig nøglespiller af Kent selv, og det er rart at se at manden i denne sæson får noget tillid fra træneren:) Men hvorfor ikke afprøve Greve på Jønssons plads? Både Casper og Desler er mere naturligt placeret på højrekant eller back. Har Greve ikke før været afprøvet på venstrekanten?

                        Så er det angrebet. Helenius har skuffet trods masser af spilletid, selv mod Dalum! Fester eller Joan ved siden af AK er vel spørgsmålet..? Ikke fordi at AK har imponeret mig egentligt, men mon ikke han alligevel er en af de første på holdkortet hos Kent?
                        Kan du ikke lige smide din karakter til Tingager ... for sidste kamp.
                        Du skrev noget, men der kom aldrig et tal :D.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #27
                          For dem der ikke har mulighed for at se kampen i dag, så kører vi liveopdatering på OBstruktion direkte fra pressepladserne.

                          http://obstruktion.dk/live-ob-broendby/

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Kan du ikke lige smide din karakter til Tingager ... for sidste kamp.
                            Du skrev noget, men der kom aldrig et tal :D.
                            ups, det kan jeg godt se:( Det var et 3 tal til Tingager, som der skulle stå. Skal jeg gå ind i tråden og redigere, eller er besvarelse her fyldestgørende? Og kan også se at du har sendt mig en notfikation, jeg må sku stramme op nu:)

                            Comment


                              #29
                              en lang Brøndbyoptakt på 3+.. Ulideligt at høre på Friman!!

                              Comment


                                #30
                                noooyyhh, hvor ser det flot ud på stadion:) Fandme en kulisse man kan finde sig i!

                                Comment

                                Working...
                                X