Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dalum - OB --- Kamptråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Hakker streamet ikke utrolig meget? Eller er den kun her?
    også her
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      Hakker streamet ikke utrolig meget? Eller er den kun her?
      Nope, den er lort hos mig også

      Comment


        #33
        Stream? Hvor?

        Comment


          #34
          http://pokaltv.dbu.dk/dalum-if-ob

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
            har også meget hak :-(
            Newsflash det er ikke streamet men spillet der er så usammenhængende :-)
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Newsflash det er ikke streamet men spillet der er så usammenhængende :-)
              😂😂😂 True!

              Men udover det har jeg også monster meget hak. DBU er bare en joke som sædvanligt.

              Comment


                #37
                Vi ligner umiskendeligt et hold der ikke har scoret på andet end straffespark og selvmål i de sidste snart 5 kampe.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Vi ligner umiskendeligt et hold der ikke har scoret på andet end straffespark og selvmål i de sidste snart 5 kampe.
                  Er vi slet ikke i nærheden af noget?

                  Comment


                    #39
                    Dalum giver os helt vanvittigt meget plads at spille på, og vi kan bare ikke udnytte det. Hold nu kæft hvor er det patetisk!

                    Comment


                      #40
                      Føj vi spiller elendigt! Helenius kommer aldrig til at scorer for os. Føj han er pivringe!

                      Nu laver vi fandeme også børnefejl! Min nevø på 6 år ville ALDRIG lave det de foretog sig i sidste aktion.

                      Comment


                        #41
                        Helenius - en mand helt uden selvtillid (håber jeg, for ellers må man tilskrive det, at han ikke kan motivere sig)

                        Comment


                          #42
                          Jeg ved snart ikke hvad mere der skal til for at Helenius scorer.. Det er jo forbandet
                          Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                          Comment


                            #43
                            Agerbæk SF/Starup IF har lavet 2 kasser mod Randers, som sikkert er i stærkeste opstilling, i hvertfald kan jeg se at Pourie er blandt målskytterne hos Randers, der har scoret 5..

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              Er vi slet ikke i nærheden af noget?
                              Jo Helenius har haft nogle rigtigt pæne chancer, men afslutningerne og de sidste afleveringer er skræmmende ringe.

                              Comment


                                #45
                                Det er mig uforståeligt at vi er så dårlige til at skabe chancer og lave mål i Superligaen. Oppe mod et 2. divisionshold beviser vi da godt nok, at vi kan sætte fart i tingene og splitte deres kæder ad!

                                Comment

                                Working...
                                X