Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dalum - OB --- Kamptråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Mange tak.
    Men: "This video is not made available in tour location" Det er desværre ofte at jeg ikke kan se danske videos her i Tyskland. :-(
    Måske det findes ja noget på Youtube senere eller OB har noget på hjemmesiden.
    Hvis det er et problem, der gentager sig, så kan du hente en VPN og via den indstille din IP til at være dansk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Hvis det er et problem, der gentager sig, så kan du hente en VPN og via den indstille din IP til at være dansk.
      Hvad er en VPN og hvordan gør man det? Kan du sende mig noget?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Hvad er en VPN og hvordan gør man det? Kan du sende mig noget?
        Har du snapchat til lignende? Så kan jeg da bare optage videoen fra telefon på computeren og sende til dig.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Har du snapchat til lignende? Så kan jeg da bare optage videoen fra telefon på computeren og sende til dig.
          Desværre ikke. Men vil møde en ven som forstå meget om computere og alt det i de næste dage (jeg er langt værre i det end KN og JH i at sammenstille det rigtige hold og føre os tilbage til toppen i dansk fodbold ;-)) og ham kan sikker gøre det med vpn og så for mig. :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment

          Working...
          X