Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Dalum - OB --- Kamptråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Dalum - OB --- Kamptråd

    5 minutter spillet. Vi er slet ikke kommet igang og Dalum sidder på det so far.

    #2
    Mere lige kamp nu, men Dalum overmatcher os på dødbolde og har lige haft den anden gode chance efter hjørne.

    Comment


      #3
      Dalum har haft alle muligheder for at komme foran. Jeg er en anelse skuffet over, at Kent ikke starter med Julius, og det må da være et kraftigt vink med en vognstang til Buus og Weber.

      Comment


        #4
        Stor chance til Helenius! Meget blodfattig afslutning.

        Comment


          #5
          God chance igen til Helenius med et fint hovedstød på et dejligt præcist indlæg fra Ryan.

          Comment


            #6
            Meget 50/50 kamp, og så er jeg træt af de børn som hele tiden råber "Fyn er fin, men OB er til grin". 😂

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
              Dalum har haft alle muligheder for at komme foran. Jeg er en anelse skuffet over, at Kent ikke starter med Julius, og det må da være et kraftigt vink med en vognstang til Buus og Weber.
              Jeg tror vi er nede i promillerne i chancer for, at Buus og Weber nogensinde kommer rigtigt igennem til førsteholdet. De bliver begge 21 inden for de næste 6 måneder, så hvis de ikke kan byde ind med noget reelt nu, bliver det sgu næppe i denne omgang i OB.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                God chance igen til Helenius med et fint hovedstød på et dejligt præcist indlæg fra Ryan.
                Bemærker, at Helenius ikke engang ærgrer sig over de missede målchancer, han udstråler ingen selvtillid eller engagement!

                Comment


                  #9
                  KEP og Tingagers boldomgang har været elendig. Læg dertil at Welbeck og Thrane absolut heller ikke excellerer i det fremadrettede spil, og så har du et fodboldhold der har svært ved at sætte deres positionsspil.

                  Comment


                    #10
                    Stor chance til Dalum. Humlegaard tører røv i vores højre side.

                    Comment


                      #11
                      Dalum spiller virkelig deres chance og angriber heftigt, når de får chancen. Langt mere mod på tilværelsen end hold som Horsens, AGF og AaB viste mod os. Men vi får ikke rigtigt spillet dem tynde i de enorme rum de giver os.

                      Og nu en kæmpe chance til Helenius igen, der ikke kan score på en halv friløber.

                      Comment


                        #12
                        Thrane minder mig om en person, der er gået forkert, uden at nogen bemærker det overfor ham, så han improviserer bare.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #13
                          Dalum viser mere fight og vilje, og så har de Albani på brystet - måske skulle man tage og holde med sit barndomshold i stedet for Stregerne!

                          Comment


                            #14
                            Jeg tror rask væk vi kunne bytte de to centrale akser på midtbanerne lige over i pausen, uden det ville gøre nogen forskel.

                            Comment


                              #15
                              0-0 ved pausen. Lad os da bare sige det ligeud. Det er flovt.

                              Comment

                              Working...
                              X