Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fannyhed d. 31 aug

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    I know, men en rar tanke.

    Men de har da også været ude og sige at det vil skabe genlyd i hele europa.
    Ja det er store ord. Spændendendendendendenenene bliver det

    Du mangler at opdatere din statistik

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja det er store ord. Spændendendendendendenenene bliver det

      Du mangler at opdatere din statistik
      Ja, glæder mig til at høre hvad det er der er så vildt.

      Og muligvis er jeg i Tyrkiet til den tid, så vil det jo være fedt at jeg ikke skal læse det på en dansk side :)

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Hvor kommer alt den her snak om tribuner og stadion.. Er der noget som har hørt noget?
        Det er i hvert fald ikke noget der vil "give genlyd i fodbold-Danmark", hvis det er tilfældet. Et nyt tribunenavn, seriøst?

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Det er i hvert fald ikke noget der vil "give genlyd i fodbold-Danmark", hvis det er tilfældet. Et nyt tribunenavn, seriøst?
          True, men hvem siger det ikke kan være flere ting.. En stor pakkeløsning af gode tiltag ;-)

          Comment


            #35
            Det er da sikkert noget omkring samarbejde/akademi-arbejde med en af de store klubber i Europa? Fødeklub til Barcelona (j/k)

            Comment


              #36
              Richard Møller Nielsen tribunen..

              I hørte det her først.!

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                Richard Møller Nielsen tribunen..

                I hørte det her først.!
                ...I så fald....."Genlyd i hele Europa....my ass..."
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                  Det er da sikkert noget omkring samarbejde/akademi-arbejde med en af de store klubber i Europa? Fødeklub til Barcelona (j/k)
                  Kunne nu være meget fedt.

                  Men tror ikke vi vil få det vilde ud af det.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    I know, men en rar tanke.

                    Men de har da også været ude og sige at det vil skabe genlyd i hele europa.
                    Den med genlyd i hele Europa har jeg ikke umiddelbart hørt andre steder end her på forum. Måske det bare er noget med én fjer der bliver til 10 høns osv..
                    Den med at det skulle give genlyd i hele fodbolddanmark stammer vist fra en af udsendelserne fra "Stemmer fra Ådalen" og jeg er ikke sikker på det er noget klubben officielt har meldt noget ud om.
                    Mit gæt er noget med enten stadionnavn eller tribunenavn og at Richard Møller nok er en del af det.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Den med genlyd i hele Europa har jeg ikke umiddelbart hørt andre steder end her på forum. Måske det bare er noget med én fjer der bliver til 10 høns osv..
                      Den med at det skulle give genlyd i hele fodbolddanmark stammer vist fra en af udsendelserne fra "Stemmer fra Ådalen" og jeg er ikke sikker på det er noget klubben officielt har meldt noget ud om.
                      Mit gæt er noget med enten stadionnavn eller tribunenavn og at Richard Møller nok er en del af det.
                      Mener det var Jack eller hvad han nu hedder der sagde det i Stemmer fra Ådalen ja, men han var ret sikker på det.

                      Comment


                        #41
                        min tanke er, at skal det virkelig være revolutionerende, og noget der giver genlyd, skal det være noget i retning af, at det bliver gratis entre til OBs kampe fra næste sæson.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          min tanke er, at skal det virkelig være revolutionerende, og noget der giver genlyd, skal det være noget i retning af, at det bliver gratis entre til OBs kampe fra næste sæson.
                          ...Hvis du vel at mærke hedder enten Richard, Lars, Ulrik, Carsten, Michael, Mwape, Andrew eller Chris. Hvis vi nu skal koble "historien" på... ;-)

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #43
                            Jeg er desværre forhindret i at deltage, så derfor ville jeg sætte stor pris på en opdatering fra arrangementet :-)

                            På forhånd tak!

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                              Jeg er desværre forhindret i at deltage, så derfor ville jeg sætte stor pris på en opdatering fra arrangementet :-)

                              På forhånd tak!
                              Gerne live updatering

                              Comment


                                #45
                                Kan være nyheden er at der bliver udgivet en serie glansbilleder med fortidens helte og nutidens trup som opfølgning på #mitob .. guldkortet bliver et med JH i 3D hvor man efter hvilken vinkel man ser det kan se han siger : "vi er tilfredse "/ "der er ingen tvivl om "
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X