Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fannyhed d. 31 aug

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Altså igen en gratis omgang lige som ambassadør korpset og #mitob som de så tror samler fans og styrker deres tro på Komiske Ali og hans dødfødte procjekt ..
    Ja, også betyder det vel også at den dag Fyens ikke længere er sponsor, så ryger RMN skiltet ned igen og op kommet et skilt med et eller andet firma
    op igen..
    We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Prøv at tænk hvor meget federe det ville ha været, hvis de havde afsløret den nyhed i en tilstand, der ikke er præget af Jesper Hansen og Kent Nielsen?

      MvH ChrisOB
      🖒🖒🖒
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Han har udløb sommeren 2018 og nu har han fået den forlænget til 2019, eller er det mig, der er helt væk?
        det er ikke dig - det er i min bog endnu en gang elendigt arbejde fra vores sportsdirektør.

        Selvfølgelig med det lille men at vi ikke ved mere præcist hvad der er gået for sig i forhandlingerne. Men en 3 årig forlængelse - en god lønstigning og en gentleman agreement om at man naturligvis ikke stiller sig i vejen kommer der et stort og spændende tilbud fra udlandet - med den her aftale står vi i samme problem næste år med et af vores potentielt største salgsobjekter der er liiiige ved at kunne forlade den synkende skude ganske gratis.

        - Tingagers side kan jeg sagtens forstå.....hvis ikke tingene bliver betydeligt bedre og han fortsætter sin fremgang - så skal han nok kunne finde et mere attraktivt sted at være - desværre

        Comment


          Det klinger simpelthen så hult når de bliver ved med at melde ud om top 6 det kommer ikke til at ske.
          Hvis OB ender i top 6 så vil jeg gå nøgen rundt i Berlin og synge Natzi slagsange

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Prøv at tænk hvor meget federe det ville ha været, hvis de havde afsløret den nyhed i en tilstand, der ikke er præget af Jesper Hansen og Kent Nielsen?

            MvH ChrisOB

            Ja for fanden hvor ville man glæde sig hysterisk over det .. men kæmpe stort tak til Fyens for at levere gaven til os fans .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
              Det er Fyens Stift der er giverne, ikke OB! Det kunne man da næsten heller ikke forstille sig at Odenses nykåret byggematador ville sætte en indtjenings mulighed over styr for at hylde den største person i OBs historie!
              Jeg vidste det. Så meget desto mere patetisk er det, at OB skal forsøge at gå ud og tage æren for, at man forsøger at bringe klub og fans tættere sammen. Decideret vammelt.

              Fedt tiltag af Fyens tilgengæld, det skal de have stor ros for!

              Comment


                Syntes det er vildt fedt. At hvergang der vises noget fra OB stadion eller når man træder ind at Richard Møller Nielsen mindes huskes.

                De største resultat for dansk fodbold nogensinde , og 2 af de 3 største for OB., af en helt speciel dedikeret personlig, med et enormt overskud.

                1000 tak OB/Fyns s. og det manglede da også bare.
                Last edited by Ricardo; 31-08-2017, 18:46.

                Comment


                  Fedt! Sådan.

                  Comment


                    Den nyhed er blevet kørt alt for meget op. Dog synes jeg bestemt, det er en god nyhed. Det er dog ærgerligt, at Richard ikke selv nåede at opleve det, men der kan vist ikke være to meninger om, at manden fortjener det.
                    Tak til Fyens for denne gestus!

                    http://obstruktion.dk/selvfoelgelig-...-egen-tribune/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                      Syntes det er vildt fedt. At hvergang der vises noget fra OB stadion eller når man træder ind at Richard Møller Nielsen mindes huskes.

                      De største resultat for dansk fodbold nogensinde , og 2 af de 3 største for OB., af en helt speciel dedikeret personlig, med et enormt overskud.

                      1000 tak OB/Fyns s. og det manglede da også bare.
                      Ja, der har du absolut ret.
                      .åske er det bare lidt svært at vurdere det rigtigt i første øjeblik efter dagens/vinduets/de sidste år' s skuffelse. Vil være fedt at stå på en tribune som hedder Richard Møller Nielsen. Men spørger mig hvad træneren ville sige til det vi viser på banen. Jeg savner den "løbe rund Fyn"- mentalitet i hvert fald.
                      Hvis det med "RMN-tribunen" bliver til forpligtelsen for ledelsen så ville det være fint. Jeg håber (men tvivler desværre også).
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Den nyhed er blevet kørt alt for meget op. Dog synes jeg bestemt, det er en god nyhed. Det er dog ærgerligt, at Richard ikke selv nåede at opleve det, men der kan vist ikke være to meninger om, at manden fortjener det.
                        Tak til Fyens for denne gestus!

                        http://obstruktion.dk/selvfoelgelig-...-egen-tribune/
                        sådan ..

                        men er i ikke søde for fremtiden at undlade at bruge sætningen " der er ingen tvivl om "
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
                          Så fik jeg spurgt. Han mener han og KN har opbakning. Han er fuldt ud klar over, at mange mener det ikke går stærkt nok. Han mener de får mere opbakning end de gjorde sidste år.
                          Er det ikke ved at være på tide vi får stablet en boycot på benene ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Men så skal det være rettet mod Ledelsen/JH/KN.. Spillerne gør jo trods alt hvad de kan, lige bortset fra Jønsson der ikke gider, Helenius der ligner en der slet ikke har hjertet med, og til dels Joan der formentlig er mentalt videre, men ellers synes jeg faktisk at spillerne prøver. De kan jo ikke trylles om fra bryggerheste til væddeløbsheste; gøre for truppens sammensætning; eller at Kent dikterer uendeligt boldtrilleri

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Er det ikke ved at være på tide vi får stablet en boycot på benene ?
                              Præcis! Vi er to som allerede har indledt den - ingen Odense stadion-besøg, før hold, træner og klub viser noget, som er i overensstemmelse med klubbens udmeldinger! Følge gerne trop - vi må stemme med fødderne!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                                Men så skal det være rettet mod Ledelsen/JH/KN.. Spillerne gør jo trods alt hvad de kan, lige bortset fra Jønsson der ikke gider, Helenius der ligner en der slet ikke har hjertet med, og til dels Joan der formentlig er mentalt videre, men ellers synes jeg faktisk at spillerne prøver. De kan jo ikke trylles om fra bryggerheste til væddeløbsheste; gøre for truppens sammensætning; eller at Kent dikterer uendeligt boldtrilleri
                                Helt enig! Eventuelle bannere rettet direkte mod Carlsberg Tribunen placeret fra T-hansen Tribunen kunne være fedt.

                                Comment

                                Working...
                                X