Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fannyhed d. 31 aug

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Richard Møller Nielsen - se dér er en mand, der personificerer OB.

    MvH ChrisOB
    Lige præcis. Say no more!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Og jeg skylder dig hermed en ordentlig omgang på stadion, hvis du ønsker det - tusind tak for din indsats!
      Tror ikke lige jeg ønsker mig en ordentlig omgang. ;)
      "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Lige præcis. Say no more!
        Legenden, manden, myten.

        Så fortjent!

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
          Tror ikke lige jeg ønsker mig en ordentlig omgang. ;)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
            Tror ikke lige jeg ønsker mig en ordentlig omgang. ;)
            Du får en omgang tak herfra, at du holdt dig vågen igennem det dér... ;-)

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
              Så fik jeg spurgt. Han mener han og KN har opbakning. Han er fuldt ud klar over, at mange mener det ikke går stærkt nok. Han mener de får mere opbakning end de gjorde sidste år.
              Ikke går stærkt nok?? haha! det går jo ingen vegne! Jeg må virkelig indrømme at jeg begynder at overveje hvorfor jeg bruger hveranden weekend på stadion, og jeg har trods at haft sæsonkort i 16 år.. men det er vel naturligt når de eneste følelser OB, i mange år nu, kan fremkalde i folk er skuffelse, vred, afmagt og til sidst liglydighed...
              We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

              Comment


                Der kom ikke noget ud om, hvorvidt det er Fyens der har ville ændre navnet og fortsat betaler for det, eller om vi har mistet sponsorkroner ifm. den her gestus?

                Comment


                  Nå, alt andet lagt tilside, så er dette en stor nyhed i OB regi, og som skrevet tidligere, så var dette en drøm for mig, og jeg glæder mig til at træde ind på tribunen mod BIF.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Så med andre ord; han tror at fordi vi synger på stadion, så er DET opbakning til HAM? Manden er jo komplet idiot.

                    MvH ChrisOB
                    Bannere og hvide tørklæder ... hvor blev sangene af?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Hvor mange af Jer kan rent faktisk huske, hvor utilfredse vi var med spillet og taktikken under RMN? Jeg kan tydeligt.,
                      Og ja vi vandt mesterskaber, men I guder det var også andre tider.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Nå, alt andet lagt tilside, så er dette en stor nyhed i OB regi, og som skrevet tidligere, så var dette en drøm for mig, og jeg glæder mig til at træde ind på tribunen mod BIF.
                        Den bliver dekoreret med citater fra mesteren selv - Det kan jeg godt li' -

                        En fodboldspiller dur ikke, hvis ikke han kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret.
                        Der falder ikke et eneste blad af et fynsk bøgetræ, bare fordi nogle svin gnubber sig op ad det
                        Bitter? Nej, det er noget vi drikker.

                        Se dét er det OB, jeg kender og elsker.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Der kom ikke noget ud om, hvorvidt det er Fyens der har ville ændre navnet og fortsat betaler for det, eller om vi har mistet sponsorkroner ifm. den her gestus?
                          Det er Fyens Stift der er giverne, ikke OB! Det kunne man da næsten heller ikke forstille sig at Odenses nykåret byggematador ville sætte en indtjenings mulighed over styr for at hylde den største person i OBs historie!
                          We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Nå, alt andet lagt tilside, så er dette en stor nyhed i OB regi, og som skrevet tidligere, så var dette en drøm for mig, og jeg glæder mig til at træde ind på tribunen mod BIF.
                            👀👀

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
                              Det er Fyens Stift der er giverne, ikke OB! Det kunne man da næsten heller ikke forstille sig at Odenses nykåret byggematador ville sætte en indtjenings mulighed over styr for at hylde den største person i OBs historie!
                              Altså igen en gratis omgang lige som ambassadør korpset og #mitob som de så tror samler fans og styrker deres tro på Komiske Ali og hans dødfødte procjekt ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Altså igen en gratis omgang lige som ambassadør korpset og #mitob som de så tror samler fans og styrker deres tro på Komiske Ali og hans dødfødte procjekt ..
                                Prøv at tænk hvor meget federe det ville ha været, hvis de havde afsløret den nyhed i en tilstand, der ikke er præget af Jesper Hansen og Kent Nielsen?

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X