Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fannyhed d. 31 aug

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fannyhed d. 31 aug

    Kan godt ske at emnet allerede har været oppe, men jeg synes ikke jeg kan finde det, så jeg smider den lige op.

    Er der nogen der har bare den mindste idé til, hvad det kan være de vil præsentere?

    "Torsdag den 31. august i forbindelse med OB spillerpræsentationen 2017/18 på EWII Park afslører vi en STOR NYHED. Uden at sige for meget, så er der tale om et tiltag, der tager afsæt i fællesskabet mellem klub og fans og binder fortid til nutid."

    Det lyder ihvertfald spændende!

    #2
    Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
    Kan godt ske at emnet allerede har været oppe, men jeg synes ikke jeg kan finde det, så jeg smider den lige op.

    Er der nogen der har bare den mindste idé til, hvad det kan være de vil præsentere?

    "Torsdag den 31. august i forbindelse med OB spillerpræsentationen 2017/18 på EWII Park afslører vi en STOR NYHED. Uden at sige for meget, så er der tale om et tiltag, der tager afsæt i fællesskabet mellem klub og fans og binder fortid til nutid."

    Det lyder ihvertfald spændende!
    Har ingen anelse. Men syntes jeg hørte(tror det var Stemmer fra Ådalen) at det skulle være groundbreaking/One of a kind

    Men for at være helt ærlig så holder jeg ikke vejret i spænding på denne men lader mig gerne positivt overraske

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Har ingen anelse. Men syntes jeg hørte(tror det var Stemmer fra Ådalen) at det skulle være groundbreaking/One of a kind

      Men for at være helt ærlig så holder jeg ikke vejret i spænding på denne men lader mig gerne positivt overraske
      Du har nok ret! Synes bare de virkelig lægger op til at det bliver noget spændende noget!

      Comment


        #4
        Lars Høgh vil synge en sang før nogle af kampene og lave koldbøtter i pauserne.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Lars Høgh vil synge en sang før nogle af kampene og lave koldbøtter i pauserne.
          Haha ja, det ville være en STOR nyhed!

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
            Uden at sige for meget, så er der tale om et tiltag, der tager afsæt i fællesskabet mellem klub og fans og binder fortid til nutid."
            Jeg tager da mig selv i at håbe, at det er et curtain drop for en ny og rigtig OB-trøje med striber, og ikke et eller andet sæt stregkoder med en reference til fenrisulven, eller noget andet fortænkt lort. Det ville da være et sted at starte.

            Comment


              #7
              Mener også Jack Jørgensen (Kommercielle chef i OB) nævnte i Stemmer Fra Ådalen, at det er noget som vil give genlyd i fodbold danmark med dette tiltag, og nok også udover grænserne. Så han har sat baren højt, og vi skal da forvente noget forholdsvist stort i vente.. Jeg glæder mig til at se hvad det er for noget, men ligesom 99% af jer, så forventer jeg bestemt også at blive skuffet! 😄

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Mener også Jack Jørgensen (Kommercielle chef i OB) nævnte i Stemmer Fra Ådalen, at det er noget som vil give genlyd i fodbold danmark med dette tiltag, og nok også udover grænserne. Så han har sat baren højt, og vi skal da forvente noget forholdsvist stort i vente.. Jeg glæder mig til at se hvad det er for noget, men ligesom 99% af jer, så forventer jeg bestemt også at blive skuffet! 😄
                Synes bare de har snakket det så meget op, at det VIRKELIG må være noget stort...

                Comment


                  #9
                  man skal godt nok passe på med, at kommunikere så stort ud, at man nærmest kun kan skuffe. Jeg må også sige, at jeg forholder mig lidt tøvende til dette, vil ikke forvente alt for meget.

                  Comment


                    #10
                    Spændende, men holder også armene nede. Det er måske bare fordi, jeg lige har hørt Bo Henriksen. Alt er 'sindssygt' og 'verdensklasse'. Også Bjarke Jacobsen. Hvis retorikken er i nærheden af Bo Henriksens niveau, så er det sikkert nogle balloner med billeder af Lars Høgh:-)

                    Comment


                      #11
                      Kan der være en sammenhæng mellem den "spændende" sponsor som Lasse Vøge fabler om på twitter og så dette ?

                      Comment


                        #12
                        "Ricardo Tribunen"

                        KOM SÅ!!!
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #13
                          Richard Møller Nielsen stadion 😍
                          We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
                            Richard Møller Nielsen stadion 😍
                            Jesus! Hvor ville det dog være den største glæde, hvis lignende skete.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Jesus! Hvor ville det dog være den største glæde, hvis lignende skete.
                              Stadion eller tribune. Begge ting vil være særdeles velkommen. Og hvis det ikke er det, er det Thorborgs oplagte mulighed for at få lidt goodwill, hvis han lægger penge til det.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment

                              Working...
                              X