Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Uden at snakke om ansvar, penge, klubånd osv, så kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange herinde der ville vælge Matti fremfor Izu hvis det var dilemmaet dengang, med de meritter, styrker og svagheder hver især har vist de seneste sæsoner
    Enig. Det er da fuldstændig grotesk at folk nu bebrejder JH at han ikke signede Matti permanent. Come on, han gjorde det jo ikke synderligt godt, da han var her, og Kent ville åbenbart ikke have ham. Hvad i alverden forventer folk så af JH?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Enig. Det er da fuldstændig grotesk at folk nu bebrejder JH at han ikke signede Matti permanent. Come on, han gjorde det jo ikke synderligt godt, da han var her, og Kent ville åbenbart ikke have ham. Hvad i alverden forventer folk så af JH?
      Nu fik han jo ikke meget tid her.

      Må tilstå at jeg var utrolig glad da han kom tilbage til OB, og havde gerne set at han var blevet, og fået en større chance end han fik.

      Direkte sat op mod hinanden burde Izunna havde mere værdi - Alder tidligere præstationer osv. Så hvis KN fik de 2 valgmuligheder ville valget logisk være Izunna, spørgsmålet er jo om dr kunne være gjort mere benarbejde fra JH's side i for at klarlægge hvilken tilstand Izunna var i, hans mentalitet osv. Mange forhold som vi lægmænd ikke kan vurdere.

      Så syntes man med god ret kan stille spørgsmålet, havde vi ikke været bedre tjent med Matti fremfor Izunna, med hensyn til økonomi m.m kunne løsningen jo være Matti + en masse andet, i forhold til den økonomi der sandsynligvis er lagt på bordet for at få Izunna.

      Syntes bare det cementerer at JH ikke har haft en heldig hånd, med hensyn til de spillere det er lykkes ham at hente til OB.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
        Nu fik han jo ikke meget tid her.

        Må tilstå at jeg var utrolig glad da han kom tilbage til OB, og havde gerne set at han var blevet, og fået en større chance end han fik.

        Direkte sat op mod hinanden burde Izunna havde mere værdi - Alder tidligere præstationer osv. Så hvis KN fik de 2 valgmuligheder ville valget logisk være Izunna, spørgsmålet er jo om dr kunne være gjort mere benarbejde fra JH's side i for at klarlægge hvilken tilstand Izunna var i, hans mentalitet osv. Mange forhold som vi lægmænd ikke kan vurdere.

        Så syntes man med god ret kan stille spørgsmålet, havde vi ikke været bedre tjent med Matti fremfor Izunna, med hensyn til økonomi m.m kunne løsningen jo være Matti + en masse andet, i forhold til den økonomi der sandsynligvis er lagt på bordet for at få Izunna.

        Syntes bare det cementerer at JH ikke har haft en heldig hånd, med hensyn til de spillere det er lykkes ham at hente til OB.
        Jeg er langt hen ad vejen enig med dig - omstændighederne omkring signingen af Izunna rejser mange spørgsmål - men på bundlinien står dog, at jeg var oprigtigt positiv og glad da vi signede Izunna, og jeg skænkede ikke Matti en tanke. Derfor bebrejder jeg heller ikke JH at han gjorde som han gjorde, selvom hans ansvar naturligvis er et andet end mit.

        Slutteligt, så synes jeg det er rimeligt at have Matti/Izunna-diskussionen, med de økonomiske aspekter du nævner. Jeg talte blot om forholdene da vi signede Izunna, selvom jeg naturligvis anerkender st JH (også) skal vurderes ud fra et kritisk tilbageblik.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Jeg er langt hen ad vejen enig med dig - omstændighederne omkring signingen af Izunna rejser mange spørgsmål - men på bundlinien står dog, at jeg var oprigtigt positiv og glad da vi signede Izunna, og jeg skænkede ikke Matti en tanke. Derfor bebrejder jeg heller ikke JH at han gjorde som han gjorde, selvom hans ansvar naturligvis er et andet end mit.

          Slutteligt, så synes jeg det er rimeligt at have Matti/Izunna-diskussionen, med de økonomiske aspekter du nævner. Jeg talte blot om forholdene da vi signede Izunna, selvom jeg naturligvis anerkender st JH (også) skal vurderes ud fra et kritisk tilbageblik.
          http://www.superstats.dk/spillere/sp...lltime?id=1710

          Stats her tyder på at Izunna toppede omkring 12/13 for FCM, så da vi hentede ham havde han ikke været en profil for FCM de sidste par sæsoner og et flop i Rusland.
          De første træninger jeg så med ham virkede han utroligt tung og langsom og det har jo ikke ændret sig siden ... hvad er det OB har set?
          Håbede Jesper Hansen på, at han kunne noget af det som han kunne 3 år før, på trods af at han ikke havde præsteret i mellemtiden.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Lige præcis, JH håber, men aner ikke en skid- kort og præcist så har vi en mand der dagdrømmer og håber.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              vi er ganske enige.

              min pointe var bare at det der træffes en beslutning ud fra en sportslig vurdering (som der står i artiklen) jo er forventeligt og helt på sin plads.

              Problemet er mere hvem der træffer de beslutninger - og at vedkommende ikke virker til at have en alt for heldig hånd med de beslutninger han træffer.....
              Det er korrekt, at JH lader KN's sportslige vurdering afgøre signingen af Lund. Men det er sådan set også JHs valg, at lade det være trænerens vurdering af det sportslige alene. Vi ved jo intet om, hvad KN havde at forholde sig til af muligheder i stedet for ML. Var det KN der også efterfølgende pegede på Izunna som en bedre spiller til positionen? eller var det det JH så kom med, da der skulle findes en anden midtbanespiller? Der er en masse ubekendte, men uanset hvad, er det JHs ansvar at sammensætte truppen, og det er hans ansvar, hvordan han bruger sin stab, og hvilke forudsætninger, de skal tage beslutninger ud fra. Havde JH forstået situationen, havde han forklaret sin træner, som blot havde været i klubben i få måneder, at der var brug for noget klubånd, en der kunne repræsentere de gode OB værdier. Manden står selv, og bruger kontinuitet som en latterlig undskyldning, og når nu de fleste af hans handler er flops, og dermed udskiftes, og han afviser af signe en spiller der har kontinuiteten i sig, som kulturbærer, så er det JH selv der har skabt det problem, som han bruger, som sin pinlige undskyldning.

              Men naturligvis har det vist sig, at også KN foretog en forkert sportslig vurdering.....

              Og nu må folk altså tage sig sammen. Hvad folk mener på et ligegyldigt fodboldforum, om den ene eller den anden spiller, er da fuldstændigt ligegyldigt i forhold til, at forsvare eller angribe en sportsdirektør. Det er realiteterne, konsekvenserne af handlingerne, som er afgørende, det er derfor JH får en millionløn. Ellers kan vi jo allesammen bare være sportsdirektører, så lad nu vær med, at forfalde til det niveau, og brug det som en undskyldning for JH.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                http://www.superstats.dk/spillere/sp...lltime?id=1710

                Stats her tyder på at Izunna toppede omkring 12/13 for FCM, så da vi hentede ham havde han ikke været en profil for FCM de sidste par sæsoner og et flop i Rusland.
                De første træninger jeg så med ham virkede han utroligt tung og langsom og det har jo ikke ændret sig siden ... hvad er det OB har set?
                Håbede Jesper Hansen på, at han kunne noget af det som han kunne 3 år før, på trods af at han ikke havde præsteret i mellemtiden.
                Noget andet er: hvorfor skulle vi have to 6'ere? Efter den første kamp mod AGF kunne de fleste vist godt se, at de to ikke fungerede sammen på midten. Det var og bliver en eklatant fejlvurdering af truppen. En Matti ville have været fremragende foran Makrini, efter min mening et kæmpe tab.

                JH er en dyr dyr dyr mand.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Noget andet er: hvorfor skulle vi have to 6'ere? Efter den første kamp mod AGF kunne de fleste vist godt se, at de to ikke fungerede sammen på midten. Det var og bliver en eklatant fejlvurdering af truppen. En Matti ville have været fremragende foran Makrini, efter min mening et kæmpe tab.

                  JH er en dyr dyr dyr mand.
                  matti er vist også 6' om end det kun er i Italien og nu han spiller den plads ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    matti er vist også 6' om end det kun er i Italien og nu han spiller den plads ..
                    sludder, Matti er ikke 6'er ala Izunna og Makrini

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      sludder, Matti er ikke 6'er ala Izunna og Makrini
                      Hvad er hans bedste plads så? Jeg har aldrig rigtig set det store i den gode Matti. Det er trods alt ikke nok gerne at ville spille for OB. Evnerne var åbenbart ikke til det. Mener heller ikke han skilte sig nævneværdigt ud i Fcn.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Hvad er hans bedste plads så? Jeg har aldrig rigtig set det store i den gode Matti. Det er trods alt ikke nok gerne at ville spille for OB. Evnerne var åbenbart ikke til det. Mener heller ikke han skilte sig nævneværdigt ud i Fcn.
                        Jo, han var god i FCN ... men virkede langsommere her i sidste omgang med OB.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          sludder, Matti er ikke 6'er ala Izunna og Makrini
                          har ikke fulgt ham så det var mere med henvisning til "Tidligere OB spillere" tråden og hans profil på transfermarkt
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Jo, han var god i FCN ... men virkede langsommere her i sidste omgang med OB.
                            som der står i artiklen kom han til Danmark uden at være i form og fik kun 2 1/2 mdr til at vise sig frem og knapt en halv times spilletid ... Det var ikke nok ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Det er hans egen skyld, hvis han kom og var i elendig form. Man skal virkelig være i ringe form, hvis det tager længere end 3 måneder før man rent fysisk er tilbage.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Det er hans egen skyld, hvis han kom og var i elendig form. Man skal virkelig være i ringe form, hvis det tager længere end 3 måneder før man rent fysisk er tilbage.
                                Det har jeg ikke indsigt i ... Det er jo ikke bare at komme i form ... Van der Varts lillebror er til noget prøvetræning i en 2. div. klub men er ikke i fysisk form til at begå sig ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X