Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Flores fik de vist okay penge for og Okore har vel ikke tvivlsom kvalitet ... måske i forhold til prisen, meen.
    Men ja, der har været et par virkeligt ringe angribere især.
    Flores endte nok rent økonomisk med at være en fin handel ja, men det var godt nok også nogle heldige omstændigheder, der ikke havde meget at gøre med, hvordan han spillede for AaB, som førte til det. Okore synes jeg har haft tvivlsom kvalitet ift, at han var hentet ind som en stor profil og angiveligt for ret mange penge, og som der også står i beskrivelsen, så er økonomi og forudsætninger taget med i betragtning.

    Comment


      Hvem ligger så i toppen af den liste?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
        Hvem ligger så i toppen af den liste?
        Det vil jeg også gerne vide.. tænker det er dem med flest penge.?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
          Det vil jeg også gerne vide.. tænker det er dem med flest penge.?
          Hvis de har taget "managere" med tænker jeg at en Bo H sikkert også kunne ligge højt, selvom Junker måske trækker lidt ned.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Det vil jeg også gerne vide.. tænker det er dem med flest penge.?
            Men det er jo så ikke dem med færrest der ligger i bunden ..
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
              Hvem ligger så i toppen af den liste?
              Tænker det er Claus Steinlein

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Men det er jo så ikke dem med færrest der ligger i bunden ..
                Jeg kender ikke superliga budgetterne ligeså indgående som dig... men hvis dem i bunden ikke er de fattigste, kan dem i toppen vel godt være de rigeste?

                Comment


                  Bo Henriksen ligger alene i toppen. Dernæst Carsten V, Svend Graversen og Haysen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    Jeg kender ikke superliga budgetterne ligeså indgående som dig... men hvis dem i bunden ikke er de fattigste, kan dem i toppen vel godt være de rigeste?
                    Det kan de sagtens :), det var mere for at følge din logik og den passer jo ikke i bunden.
                    Men ja, hvis undersøgelsen er overfladisk kunne det sagtens være sådan.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...eative=7445934

                      Jeg har ikke mulighed for at læse artiklen. Nogen der vil oplyse os andre.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...eative=7445934

                        Jeg har ikke mulighed for at læse artiklen. Nogen der vil oplyse os andre.
                        læs de sidste 3-4 sider

                        Comment


                          Var ikke klar over han havde fedtet sig ind der også , men så giver det mening at det sejler :

                          https://ekstrabladet.dk/sport/kommen...himlen/7539679
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Blogindlæg på OBstruktion: Giv Jesper Hansen noget kredit.

                            http://obstruktion.dk/blog-giv-jespe...-noget-kredit/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Blogindlæg på OBstruktion: Giv Jesper Hansen noget kredit.

                              http://obstruktion.dk/blog-giv-jespe...-noget-kredit/
                              Uuh, kontroversielt indlæg. Haters gotta hate, du ved.
                              Men, jeg er meget enig med dig. Der har været svipsere, og det skal JH høre for. Ingrn tvivl om det. men der er bestemt også sket mange gode ting de seneste år. Man kan nærmest tale om det lange, seje træk. 'trækket' er selvfølgelig langt fra er slut.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                                Uuh, kontroversielt indlæg. Haters gotta hate, du ved.
                                Men, jeg er meget enig med dig. Der har været svipsere, og det skal JH høre for. Ingrn tvivl om det. men der er bestemt også sket mange gode ting de seneste år. Man kan nærmest tale om det lange, seje træk. 'trækket' er selvfølgelig langt fra er slut.
                                Jeg forventer ca at blive 90. Til den tid så flyver bilerne når jeg når pensionsalderen, mens jeg som pensionist vil opleve, at JH endnu engang sælge egne flop

                                Comment

                                Working...
                                X