Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Gid det skrivet var skrevet af en med mere end en 1.000 del af en promilles troværdighed.
    Tænkte noget lignende og ignorerede det.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Hvornår har OB haft en sportsdirektør som ikke engang må være med til til slutforhandlingerne? Alle ved det, jeg tør skrive det. Thorborg styrer showet, og når tingene ikke lykkes, bliver det tørret af på den gæve kronjyde.
      Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

      Comment


        Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
        Bekymrende nok så har OB's ledelse trukket den her forlængelse ned over hovedet på Jesper Hansen, ligesom de gjorde med Drachmann og Kadrii købet. JH var af en eller anden mærkelig årsag slet ikke begejstret for TH. Måske den skaldede kronjyde føler sig truet på sin post på sigt..?
        Haha. Det er simpelthen den tykkeste løgn, jeg længe har læst.

        Comment


          Måske er Svindet i virkeligheden Jesper Hansen under cover - det kunne forklare en det uforklarlige ting.

          Comment


            https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...agende/7445119

            JH kåret til Superligaens næstdårligste købmand af EBs sportsredaktion, kun undergået af Allan Gaarde.

            Comment


              Gaarde er i min verden bedre end JH.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Gaarde er i min verden bedre end JH.
                Det kan man sikkert godt argumentere for. Han har i hvert fald langt bedre resultater end JH, og så kan man så diskutere, hvor meget ære han har af det. Det der taler imod Gaarde er nok mange dyre spillere med tvivlsom kvalitet. Helenius, Sloth, Holgersson, Flores, Meilinger, Sylvestr, Pallesen, Okore, Lesniak, Safranko etc.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...agende/7445119

                  JH kåret til Superligaens næstdårligste købmand af EBs sportsredaktion, kun undergået af Allan Gaarde.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Det kan man sikkert godt argumentere for. Han har i hvert fald langt bedre resultater end JH, og så kan man så diskutere, hvor meget ære han har af det. Det der taler imod Gaarde er nok mange dyre spillere med tvivlsom kvalitet. Helenius, Sloth, Holgersson, Flores, Meilinger, Sylvestr, Pallesen, Okore, Lesniak, Safranko etc.
                    Ja det er fortjent at han ligger i bunden med skyggen af en sportsdirektør som vi åbenbart skal belastes af.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg har flere gange læst andres mening om Jesper Hansen herinde som et "Han er hverken værre eller bedre end så mange andre", men det er da rart at andre kommer med en direkte rangering, hvor der kun er én, der så er "værre".

                      Sandhedsvidne? Njah - ofte ser øjnene det som de vil se, også med omvendt fortegn. Hvor man undgår at kalde spader for spader, nærmest af ren medlidenhed, mere end én egentlig vurdering af personers reelle arbejdsindsats.

                      For mig er han, stadig, den ringeste i ligaen - og ikke kun p.g.a manglende evner/held ud i pletskud/købmandsskab, men også mindst lige så meget en ufattelig ringe evne til både at sælge sig selv og klubben ud ad til.

                      Begejstringsdræber numero Uno.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Jeg har flere gange læst andres mening om Jesper Hansen herinde som et "Han er hverken værre eller bedre end så mange andre", men det er da rart at andre kommer med en direkte rangering, hvor der kun er én, der så er "værre".

                        Sandhedsvidne? Njah - ofte ser øjnene det som de vil se, også med omvendt fortegn. Hvor man undgår at kalde spader for spader, nærmest af ren medlidenhed, mere end én egentlig vurdering af personers reelle arbejdsindsats.

                        For mig er han, stadig, den ringeste i ligaen - og ikke kun p.g.a manglende evner/held ud i pletskud/købmandsskab, men også mindst lige så meget en ufattelig ringe evne til både at sælge sig selv og klubben ud ad til.

                        Begejstringsdræber numero Uno.

                        MvH ChrisOB
                        Hey så tager han sgu da alligevel en 1. plads....

                        jeg er bortset fra det fuldstændig enig...
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Jeg kan desværre ikke læse artiklen, er der nogen der kan genfortælle hvilke kriterier der ligger til grund for den lidet flaterende vurdering
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Jeg kan desværre ikke læse artiklen, er der nogen der kan genfortælle hvilke kriterier der ligger til grund for den lidet flaterende vurdering
                            +1

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg kan desværre ikke læse artiklen, er der nogen der kan genfortælle hvilke kriterier der ligger til grund for den lidet flaterende vurdering

                              I vores serie om sportscheferne har vi forsøgt at gå i dybden med et kompliceret område i fodboldens verden. Jobbet har mange facetter og drejer sig ikke udelukkende om at flytte spillere for så mange penge som muligt - selv om det er et meget vigtigt element.

                              Det vil være useriøst at sige, at den person, der henter flest penge på spillersalg, er den stærkeste i det hele taget. Der er forskel på økonomi og forudsætninger.

                              Der er også forskel på, hvor mange ressourcer der er tilgængelige i klubberne - både fagligt og økonomisk. Derfor har vi valgt at kigge på de centrale dele i sportschefens virke og zoome ind på både køb og salg, inden vi slutter af med at inddrage dybere, men vigtige elementer som talentudvikling, strategi og ageren på indre og ydre linjer.

                              I sidste ende bruger vi det til at give vores bud på, hvem der samlet set er den bedste sportschef i Superligaen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Det kan man sikkert godt argumentere for. Han har i hvert fald langt bedre resultater end JH, og så kan man så diskutere, hvor meget ære han har af det. Det der taler imod Gaarde er nok mange dyre spillere med tvivlsom kvalitet. Helenius, Sloth, Holgersson, Flores, Meilinger, Sylvestr, Pallesen, Okore, Lesniak, Safranko etc.
                                Flores fik de vist okay penge for og Okore har vel ikke tvivlsom kvalitet ... måske i forhold til prisen, meen.
                                Men ja, der har været et par virkeligt ringe angribere især.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X