Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    " vi har været for kritiske " udtaler Jesper Hansen i dag til 3+, ang angriberjagten. Så nu stepper vi et niveau ned i forhold til hvad der skal hentes, eller hvad.
    Eller betaler prisen for det man vil have....
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #17
      Ja vi er da egenlig utroligt kritiske. Hvorfor brokke sig, når vi står med 0 angribere og 1 point efter kamp 3? "For kritiske". Sikke da en gang vås. Man skulle jo tro at Poul Hansen havde taget en Jesper Hansen dragt på og røget en pibe hash...
      Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
        Ja vi er da egenlig utroligt kritiske. Hvorfor brokke sig, når vi står med 0 angribere og 1 point efter kamp 3? "For kritiske". Sikke da en gang vås. Man skulle jo tro at Poul Hansen havde taget en Jesper Hansen dragt på og røget en pibe hash...
        Jeg tror der menes, at man i ledelsen har været for kritiske med de spillere vi kunne have skrevet med...
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Eller betaler prisen for det man vil have....
          Til gengæld kan jeg ikke finde ud af hvad vi vil have.. Med de spillere vi har haft kig på, må jeg sige jeg har svært ved at se et mønster?
          Jeppe kjær, Patrick Mortensen, N'goo, Dalgaard? I min verden er det totale modsætninger?
          Og tidligere har det været typer som MOS og Markus Pedersen vi har lejet. - Typer som løber i dybden, men det har virket som om, at de ikke har spillet optimalt?

          Hvad er det egentlig vi leder efter? - Og ja, jeg kan godt regne ud det er spillere som scorer mange mål.....

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Jeg tror der menes, at man i ledelsen har været for kritiske med de spillere vi kunne have skrevet med...
            Jeg tror du har ret.:-) Men mon ikke han i en stille stund har følt at vi også har været for kritiske...
            Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
              Til gengæld kan jeg ikke finde ud af hvad vi vil have.. Med de spillere vi har haft kig på, må jeg sige jeg har svært ved at se et mønster?
              Jeppe kjær, Patrick Mortensen, N'goo, Dalgaard? I min verden er det totale modsætninger?
              Og tidligere har det været typer som MOS og Markus Pedersen vi har lejet. - Typer som løber i dybden, men det har virket som om, at de ikke har spillet optimalt?

              Hvad er det egentlig vi leder efter? - Og ja, jeg kan godt regne ud det er spillere som scorer mange mål.....
              Tror egentlig vi prøver mere at finde kvalitet end type.

              Selvfølgelig lyder det fint og korrekt at sige vi leder efter en bestemt type, hvilket JH også udtalte i går, der var bare helt "tilfældigt" ikke noget om hvilken type.

              Jeg vil også mene, at vi kan bruge både en "dybdeløber" eller en "opspilsstation". Vi spiller jo både med omstillinger og indlæg og nogen gange har vi bolden mere end de andre og nogen gange mindre..........

              Comment


                #22
                Lidt fra en anden sportsdirektør. Syntes jeg har hørt det meste før

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ransfervinduet

                Comment


                  #23
                  JH om den kommende konflikt

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...skader-os-alle

                  Comment


                    #24
                    Så er der kommet mere plads i kalenderen igen...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #25
                      ?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Stefanovich Se indlæg
                        Til gengæld kan jeg ikke finde ud af hvad vi vil have.. Med de spillere vi har haft kig på, må jeg sige jeg har svært ved at se et mønster?
                        Jeppe kjær, Patrick Mortensen, N'goo, Dalgaard? I min verden er det totale modsætninger?
                        Og tidligere har det været typer som MOS og Markus Pedersen vi har lejet. - Typer som løber i dybden, men det har virket som om, at de ikke har spillet optimalt?

                        Hvad er det egentlig vi leder efter? - Og ja, jeg kan godt regne ud det er spillere som scorer mange mål.....
                        bumbum jeg ser da ligheder på dem du nævner og de 2 angribere vi har fået. Jeg tror TM og N'Goo er sammenlignelige som godt arbejdende og lidt uortodokse typer, hvor TM måske er bedre "på låget" end N'Goo. Jeppe Kjær-typer har vi i rigelige mængder på holdet i form af RF og EL . Dalgård og PM er de træfsikre typer som næppe arbejder hårdt defensivt som den forreste forvarer. Det tror jeg heller ikke vi skal forvente af vores Georgiske ven gør så meget i, men tilgengæld kan vi nok forvente at se en spiller som er i boxen eller tæt på, når vi angriber sammen med TM. Jeg tror der potentiale i de 2 vi har nu til +20 mål når samspil og andre nødvendigheder er fint, og de må helt selv finde en fordelingsnøgle bare de får banket OB opad i tabellen
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                          ?
                          Han har ikke så travlt med at jage en angriber længere... ;-)
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28
                            Modtaget ;-)

                            Comment


                              #29
                              http://www.mitfyn.dk/article/317313?...2cf52620e83167

                              Comment


                                #30
                                jeg har lige siddet og læst artiklen og jeg synes det er træls for de frivillige som alle klubber hungre efter. Giv dem dog det "frynsegode" det er velfortjent som belønning for deres indsats.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X