Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Jeg har før givet til lyd for, at spillerne langt hen af vejen har værktøjerne til, at spille mere direkte end Kent gjorde, så jeg tror ikke det er systemet, som er så voldsomt et problem. Altså vi spillede tre år under Kents system, og blev aldrig særligt gode til det. Jeg tror mere problemet ligger i nøglepersonalet, f.eks. en spiller som KEP der var Kents mand, som virker helt fjern og samtidigt er anfører, det holder jo ikke. Der mangler profiler som er JMs mænd, til at ruske lidt i hierarkiet og selvfølgelig understøtte systemskiftet. Men jeg synes ikke, at der er voldsomt mange spillere, som er decideret uegnet til systemet, og rent spillemæssigt har jeg da set flotte momenter i spillet, som vi aldrig så under Kent. Problemet er mentalt.
    Enig
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
      Ja hvad vil bestyrelsen med OB ? Gad vide om der er et svar på det spørgsmål.
      Der kommer ikke nogen officiel udmelding om målsætningen, før efter vinduet. Det afhænger af hvordan de andre klubber agerer. Ligeledes kan vi ikke forvente at komme i top 6 hvert år. Udtaler Jesper Hansen til P4/Fyn her til morgen.

      Altid de andre først, tag ansvar Hansen. Hvad kan vi rekruttere hvis målsætningen kommer til at hedde plads 8 til 10 . Der er ingen der forlanger at vi skal vinde guldet 5 år i træk. Hvad vi forlanger er at vi ikke nærmest hver sæson skal kæmpe imod nedrykningen.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Der kommer ikke nogen officiel udmelding om målsætningen, før efter vinduet. Det afhænger af hvordan de andre klubber agerer. Ligeledes kan vi ikke forvente at komme i top 6 hvert år. Udtaler Jesper Hansen til P4/Fyn her til morgen.

        Altid de andre først, tag ansvar Hansen. Hvad kan vi rekruttere hvis målsætningen kommer til at hedde plads 8 til 10 . Der er ingen der forlanger at vi skal vinde guldet 5 år i træk. Hvad vi forlanger er at vi ikke nærmest hver sæson skal kæmpe imod nedrykningen.
        Den mand skal væk fra vores klub. Hvis vi ikke kan forvente Top 6 hvert år... Kan vi forvente det 1 gang hver 10. År? For så er der stadig god tid

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          Der kommer ikke nogen officiel udmelding om målsætningen, før efter vinduet. Det afhænger af hvordan de andre klubber agerer. Ligeledes kan vi ikke forvente at komme i top 6 hvert år. Udtaler Jesper Hansen til P4/Fyn her til morgen.

          Altid de andre først, tag ansvar Hansen. Hvad kan vi rekruttere hvis målsætningen kommer til at hedde plads 8 til 10 . Der er ingen der forlanger at vi skal vinde guldet 5 år i træk. Hvad vi forlanger er at vi ikke nærmest hver sæson skal kæmpe imod nedrykningen.
          Jo, gu' fanden kan vi forvente top seks hvert år! Det er OB det her, ikke Døllefjeldemusse! Tænk hvis Odenses borgmester udtalte at man var fint tilfreds med at tabe arbejdspladser og indbyggere til Haderslev, Herning, Vejle og andre småbyer. Hvor længe ville han blive siddende på posten?
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
            Jo, gu' fanden kan vi forvente top seks hvert år! Det er OB det her, ikke Døllefjeldemusse! Tænk hvis Odenses borgmester udtalte at man var fint tilfreds med at tabe arbejdspladser og indbyggere til Haderslev, Herning, Vejle og andre småbyer. Hvor længe ville han blive siddende på posten?
            Er enig med sinus i, at signalværdien tilsyneladende (endnu engang) har været helt i skoven. Men vi kan naturligvis ikke forvente top seks hvert år, når vores budget knap er til det. Og jeg er helt med på, at andre klubber præsterer det fra tid til anden og vores og andres top-6 trackrecord de seneste år osv. Så den diskussion er der ikke behov for at tage bare én gang til for Arveprins Knud.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              Er enig med sinus i, at signalværdien tilsyneladende (endnu engang) har været helt i skoven. Men vi kan naturligvis ikke forvente top seks hvert år, når vores budget knap er til det. Og jeg er helt med på, at andre klubber præsterer det fra tid til anden og vores og andres top-6 trackrecord de seneste år osv. Så den diskussion er der ikke behov for at tage bare én gang til for Arveprins Knud.
              Man kunne måske overveje, om det er godt nok, at OB med beliggenhed i Danmarks 3. største by ikke er i stand til at skaffe sponsorer til et budget i top 6. Fair nok at det ikke er i top 3 - men penge afgør langt hen ad vejen, hvor holdene ligger i tabellen på den lange bane.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Man kunne måske overveje, om det er godt nok, at OB med beliggenhed i Danmarks 3. største by ikke er i stand til at skaffe sponsorer til et budget i top 6. Fair nok at det ikke er i top 3 - men penge afgør langt hen ad vejen, hvor holdene ligger i tabellen på den lange bane.
                Præcis. Det er dén diskussion der er interessant, ikke så meget Jesper Hansens arbejde, som der ganske rigtigt er blevet tærsket langhalm på. Hvorfor er ejerkredsen omkring klubben tilfreds? Det må den jo være, da der er ikke er planer om at opruste.
                OB: Danske mestre i 2075/6

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                  Der kommer ikke nogen officiel udmelding om målsætningen, før efter vinduet. Det afhænger af hvordan de andre klubber agerer. Ligeledes kan vi ikke forvente at komme i top 6 hvert år. Udtaler Jesper Hansen til P4/Fyn her til morgen.

                  Altid de andre først, tag ansvar Hansen. Hvad kan vi rekruttere hvis målsætningen kommer til at hedde plads 8 til 10 . Der er ingen der forlanger at vi skal vinde guldet 5 år i træk. Hvad vi forlanger er at vi ikke nærmest hver sæson skal kæmpe imod nedrykningen.
                  KN blev fyret pga. målsætningen om top 6 ikke blev indfriet, og nu denne udtalelse... Vi er superligaens største joke!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                    Der kommer ikke nogen officiel udmelding om målsætningen, før efter vinduet. Det afhænger af hvordan de andre klubber agerer. Ligeledes kan vi ikke forvente at komme i top 6 hvert år. Udtaler Jesper Hansen til P4/Fyn her til morgen.

                    Altid de andre først, tag ansvar Hansen. Hvad kan vi rekruttere hvis målsætningen kommer til at hedde plads 8 til 10 . Der er ingen der forlanger at vi skal vinde guldet 5 år i træk. Hvad vi forlanger er at vi ikke nærmest hver sæson skal kæmpe imod nedrykningen.
                    godt nok sølle. Selvfølgelig bør man melde ud - og det langt før, og så skal man handle ind efter ens egen målsætning. Det her er temmelig bagvendt - og ufatteligt uambitiøst

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                      KN blev fyret pga. målsætningen om top 6 ikke blev indfriet, og nu denne udtalelse... Vi er superligaens største joke!
                      I SFÅ siger han at vi skiftede træner fordi vi ville prøve noget andet og mere direkte spil ..

                      Da KN blev fyret udtalte han :
                      " fundament at bygge videre på.- Desværre må vi også konstatere, at vi ikke har levet op til vores sportslige målsætning de seneste år, og selvom vi hele tiden er kommet tættere på, så er vi nået til den beslutning, at det vil gavne klubben at skifte cheftræner. Der er bygget et stort potentiale op, som vi ikke har fået forløst, og det har vi en stor tiltro til, at vi vil kunne gøre med nye øjne, nye idéer og friske tanker, siger OBs sportsdirektør Jesper Hansen.


                      Målsætningen for 2018 var da årsregnskabet blev præsenteret top 6 , nu er der ingen .


                      Jeg kan stadig undres over at der findes nogle som tillægger noget som helst som kommer fra JH bare et flig af troværdighed .
                      Jeg vil have mere tillid til Låsbysvendsen , og hvis jeg havde et yderst tvivlsomt produkt jeg skulle sælge så ville jeg straks opsøge de folk som naivt tror på JH .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        godt nok sølle. Selvfølgelig bør man melde ud - og det langt før, og så skal man handle ind efter ens egen målsætning. Det her er temmelig bagvendt - og ufatteligt uambitiøst

                        Han melder vel bare ud lige som han agerer ?

                        Det er jo som en klunser han kigger i affaldet fra de andre klubber og derefter melder ud hvad han forventer.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          I SFÅ siger han at vi skiftede træner fordi vi ville prøve noget andet og mere direkte spil ..

                          Da KN blev fyret udtalte han :
                          " fundament at bygge videre på.- Desværre må vi også konstatere, at vi ikke har levet op til vores sportslige målsætning de seneste år, og selvom vi hele tiden er kommet tættere på, så er vi nået til den beslutning, at det vil gavne klubben at skifte cheftræner. Der er bygget et stort potentiale op, som vi ikke har fået forløst, og det har vi en stor tiltro til, at vi vil kunne gøre med nye øjne, nye idéer og friske tanker, siger OBs sportsdirektør Jesper Hansen.


                          Målsætningen for 2018 var da årsregnskabet blev præsenteret top 6 , nu er der ingen .


                          Jeg kan stadig undres over at der findes nogle som tillægger noget som helst som kommer fra JH bare et flig af troværdighed .
                          Jeg vil have mere tillid til Låsbysvendsen , og hvis jeg havde et yderst tvivlsomt produkt jeg skulle sælge så ville jeg straks opsøge de folk som naivt tror på JH .
                          Jesper Hansen er en omvandrende fiasko og vittighed i Odense. Tænk, at så inkompetent en mand, som engang tilfældigvis fik et job i Horsens, skal lede en af landets mest traditionsrige klubber i den tredjestørste by.

                          Selv hvis han blev ansat i dag, ville hans CV skrige langt væk af fiasko, men når du så lægger fem års fiasko efter fiasko oven i, så begynder det at ligne et motiveret bestillingsarbejde fra nogen som ikke vil OB det godt.

                          Aldrig har jeg set nogen virksomhed være ledet så dybt elendigt uden konsekvenser. Men Jesper Hansen fortsætter bare, og hvis han får lov, spiller vi garanteret i 1. Division om et par år, og til den tid taler han vel om, at vi ikke NØDVENDIGVIS kan regne med et rykke op - DOG er han yderst tilfreds med klubben.

                          Jesper Hansen ødelægger OB. Det har vi skrevet herinde i omkring fire år, men kun få lytter. Han slagter klubben.
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            I sidste ende er JH jo bare en (dårlig) mellemleder.
                            Ansvaret skal altså OGSÅ placeres et niveau over JH.
                            Må simpelthen være nu, at Thorborg melder ud, hvad det er han vil eller IKKE vil med sin del af OB.

                            Helt uacceptabelt for klubben, byen og Fyn at det her bare fortsætter år efter år.

                            Journalister sæt i værk!!!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                              I sidste ende er JH jo bare en (dårlig) mellemleder.
                              Ansvaret skal altså OGSÅ placeres et niveau over JH.
                              Må simpelthen være nu, at Thorborg melder ud, hvad det er han vil eller IKKE vil med sin del af OB.

                              Helt uacceptabelt for klubben, byen og Fyn at det her bare fortsætter år efter år.

                              Journalister sæt i værk!!!
                              Du skal ikke fortælle mig at NT køber spillerne.
                              Det tror jeg sgu ikke på, det er rent JH og så de på tidspunkt ansatte trænere.

                              Comment


                                Håhåhåhå!

                                1) Når OB og JH melder top6 ud, så er det virkelighedsflugt, mangel på erkendelse over trups og klubs forfatning, strudsen der stikker hovedet i sandet, osv., osv.

                                2) Når JH melder ud, at målsætning ikke er top6, så er det latterligt, uambitiøst, en joke, mm.

                                Kort sagt: Det er forkert, uanset hvad der bliver meldt ud.

                                Det handler jo ikke om en åndssvag og ligegyldig målsætning: det handler om resultater. Hvis klubben melder top6 ud, og vi endte som nr.3, så er det genialt. Hvis man melder 'overlevelse' ud og ender som nr. 11, så er det lort. Men hov; den første udmelding var jo FORKERT, og den anden er RIGTIG, så kan vi ikke blive enige om, at det er resultaterne, der tæller - ikke målsætningen.

                                Jeg har aldrig forstået det der målsætningsræs, og jeg kommer aldrig til det.

                                Man kan ønske JH bort, fordi han ikke har været god nok til at scoute og hente spillere; til at sælge dem, og til at skabe en sportslig fremgang. Det kan man ret nemt finde grunde til, og mange af dem står der meget om herinde. Men sgu da ikke pga. en totalt ligegyldig målsætning.

                                Comment

                                Working...
                                X