Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Og med "markedet" mener JH "Dansk fodbold", da han øjensynligt hverken har evnerne eller nosserne til at prøve sine rekruttering af uden for landets grænser.
    Hader også når andre reagerer hurtigere end mig på bortgives annoncerne
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
      Han siger i interviewet omkring 9:25: "Og så er det jo ikke nogen selvfølge, som jeg også har sagt tidligere, at OB er et top-seks-hold".
      Ikke med ham som ansvarlig, nej .... den attitude kan NT sq da ikke leve med hva’?...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
        Den der udmelding han kommer med om, at OB ikke naturligt holder til top-seks af dansk fodbold, kan jeg heller ikke udstå. Ambitionen må på sigt være at være en fast del af toppen, selvom alle ved det ikke sker i morgen. Holdet fra Danmarks tredjestørste by skal ikke ligge og ralle i bunden for engang imellem at snige sig med hvor det er sjovt. Fedtspillermentaliteten hører altså ikke til i Odense.
        Kommer der for helvede ikke snart en ansvarsfuld person og klemmer den bums ud ?

        Hvornår har ambitionen IKKE været top 6 ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
          Han siger i interviewet omkring 9:25: "Og så er det jo ikke nogen selvfølge, som jeg også har sagt tidligere, at OB er et top-seks-hold".
          Så er vi nået frem til en ny version af "Alle forlanger sølv" tuderiet som han også brugte, da han skulle beskrive det imaginære pres, han mente eksisterede blandt OBs fans og omverdenen.

          Nej, vi er ikke længere en naturlig del af top 6, fordi det har vi aldrig været i de 26 år, jeg har været OB fan. Hvad vi derimod har haft er dygtigere sportslige ledelser (og på et tidspunkt større budgetter) end den du står i spidsen for, der har formået at skabe hold, der fra tid til anden har skubbet OB op mod toppen og har skabt begejstring af en slags.

          Ikke som nu, hvor vi faktisk bevæger os så langt væk fra top 6, at nedrykningen begynder at true.

          Det er så HER, klaphat, at du skulle ha lavet et bedre stykke sportsligt arbejde, så vi ikke bliver et naturligt bundhold. Men næ nej, hellere tude over hvor svært markedet er (hvilket er meget naturligt, når vi efter 5 år med dig ved roret bliver mindre attraktive selv om vi ifølge dig er i bedre økonomisk balance) og smide "Folk forventer for meget, vi er ikke naturligt top 6" antydningen.

          Nej, vi er ikke naturligt top 6, men vi er fandme heller ikke et naturligt bundhold, som vi er ved at udvikle os til under din særdeles ukyndige hånd.

          Stram op eller forsvind.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
            Den der udmelding han kommer med om, at OB ikke naturligt holder til top-seks af dansk fodbold, kan jeg heller ikke udstå. Ambitionen må på sigt være at være en fast del af toppen, selvom alle ved det ikke sker i morgen. Holdet fra Danmarks tredjestørste by skal ikke ligge og ralle i bunden for engang imellem at snige sig med hvor det er sjovt. Fedtspillermentaliteten hører altså ikke til i Odense.
            Jeg hører en JH, som er max presset. Han må være meget tæt på en fyrring. Jeg tror ikke, at han kan sælge det argument for nogle i ejerkredsen om, at de andre hold har opgraderet og OB derfor ikke længere er et naturligt top 6 hold. ALLE omkring OB må være klar over, at JH har forvaltet et budget, som ligger i top 6 i superligaen, alt alt for dårligt. De andre hold har opgraderet på lavere budget, med større træfsikkerhed end JH, hvilket har resulteret i at OB er blvet sejlet agterud af klubber med kavere budget, da man simpelthen har ageret for inkompetent over en for lang periode.
            Min forudsigelse: JH er væk senest til jul, hvis det ikke lykkes ham at hente de rette spillere, som kan bringe OB væk fra bunde.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Jeg hører en JH, som er max presset. Han må være meget tæt på en fyrring. Jeg tror ikke, at han kan sælge det argument for nogle i ejerkredsen om, at de andre hold har opgraderet og OB derfor ikke længere er et naturligt top 6 hold. ALLE omkring OB må være klar over, at JH har forvaltet et budget, som ligger i top 6 i superligaen, alt alt for dårligt. De andre hold har opgraderet på lavere budget, med større træfsikkerhed end JH, hvilket har resulteret i at OB er blvet sejlet agterud af klubber med kavere budget, da man simpelthen har ageret for inkompetent over en for lang periode.
              Min forudsigelse: JH er væk senest til jul, hvis det ikke lykkes ham at hente de rette spillere, som kan bringe OB væk fra bunde.
              Jeg tror ærligt også, at han er helt presset i bund. Han har simpelthen ikke været dygtig nok til den del af sit arbejde, der hedder spillerrekruttering. Det er egentlig ret simpelt. Vi har et skodhold, og han har budget til mere. Alle 5 år han har været i klubben, har vi ikke indfriet den spillemæssige målsætning, og eftersom han er øverst ansvarlig for det sportslige, må han jo stå til regnskab.

              Comment


                Jeg håber at jeres menneskekenderevner er bedre end mine, jeg synes nu ikke lige at kunne høre, at han sådan er særligt presset, i hvert fald ikke derud, hvor vi snakker sidste chance. Hver gang jeg har hørt fra nogle der kender lidt til de indre linjer i Ådalen, har jeg også fået oplevelsen af, at hans røvballer nærmest klæber til taburetten med kontaktlim, og at han absolut ikke er på vej nogle steder hen. Men tingene kan jo ændre sig hurtigt i fodbold, selvsagt.

                Jeg finder det sgu efterhånden også morsomt, at JH for bare 3 dage siden siger, at vi mangler 2-3 spillere, og i dag næsten definitivt siger, at det er 2. Gad vide hvornår vi runder ned til, at det bare er én man går efter? Jeg har 29. august.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Jeg tror ærligt også, at han er helt presset i bund. Han har simpelthen ikke været dygtig nok til den del af sit arbejde, der hedder spillerrekruttering. Det er egentlig ret simpelt. Vi har et skodhold, og han har budget til mere. Alle 5 år han har været i klubben, har vi ikke indfriet den spillemæssige målsætning, og eftersom han er øverst ansvarlig for det sportslige, må han jo stå til regnskab.
                  Det er sgu sjovt. I fem år har vi stået og skreget, at han ikke er stærk nok på den del, og medierne har kaldt det unuanceret og dumt, for truppen er jo åhh så god. Kh er en hyggelig mand, men han kan ikke rekruttere på det her niveau

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Jeg håber at jeres menneskekenderevner er bedre end mine, jeg synes nu ikke lige at kunne høre, at han sådan er særligt presset, i hvert fald ikke derud, hvor vi snakker sidste chance. Hver gang jeg har hørt fra nogle der kender lidt til de indre linjer i Ådalen, har jeg også fået oplevelsen af, at hans røvballer nærmest klæber til taburetten med kontaktlim, og at han absolut ikke er på vej nogle steder hen. Men tingene kan jo ændre sig hurtigt i fodbold, selvsagt.

                    Jeg finder det sgu efterhånden også morsomt, at JH for bare 3 dage siden siger, at vi mangler 2-3 spillere, og i dag næsten definitivt siger, at det er 2. Gad vide hvornår vi runder ned til, at det bare er én man går efter? Jeg har 29. august.
                    Han er ved at forberede os på, at han ikke kan hente de nødvendige forstærkninger. At vi må nøjes med skrammel.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Han er ved at forberede os på, at han ikke kan hente de nødvendige forstærkninger. At vi må nøjes med skrammel.
                      Det ved vi jo godt.
                      Der kommer maks en Grego, Rømers bror eller Simon Jakobsen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Det ved vi jo godt.
                        Der kommer maks en Grego, Rømers bror eller Simon Jakobsen.
                        Det lyder som om, at der arbejdes på en midterforsvarer mere, så jeg går med det ambitiøse, og kalder at det bliver Midtjyllands 7. valg på pladsen, Kristian Riis.

                        Comment


                          Og så er den vel ikke længere. Jeg lukker øjnene og åbner dem først når han er erstattet.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Jeg håber at jeres menneskekenderevner er bedre end mine, jeg synes nu ikke lige at kunne høre, at han sådan er særligt presset, i hvert fald ikke derud, hvor vi snakker sidste chance. Hver gang jeg har hørt fra nogle der kender lidt til de indre linjer i Ådalen, har jeg også fået oplevelsen af, at hans røvballer nærmest klæber til taburetten med kontaktlim, og at han absolut ikke er på vej nogle steder hen. Men tingene kan jo ændre sig hurtigt i fodbold, selvsagt.

                            Jeg finder det sgu efterhånden også morsomt, at JH for bare 3 dage siden siger, at vi mangler 2-3 spillere, og i dag næsten definitivt siger, at det er 2. Gad vide hvornår vi runder ned til, at det bare er én man går efter? Jeg har 29. august.
                            Hvis bare den ene nye mand er i stedet for Ha-Ha
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Han er ved at forberede os på, at han ikke kan hente de nødvendige forstærkninger. At vi må nøjes med skrammel.
                              Selvfølgelig er han det. Hvis man har fulgt OB's transfervinduer de senere år, er opskriften altid den samme. Jesper Hansen lægger altid ud med at fortælle om, at økonomien er i bedring, og at OB kan hente nogle solide spillere, hvis de rigtige navne dukker op. Men som transfervinduet nærmer sig, bliver antallet af spillere, der skal hentes, løbende skåret ned, og på sidstedagen går Jesper Hansen ud og lukker vinduet flere timer før, det rent faktisk lukker.

                              Dagen efter er den store direktør dog ofte klar med en historie om, at vi var MEGET tæt på et stort navn. Fx McGeady eller Mads Fenger.

                              Og sådan bliver det nok også denne gang. Jeg misunder faktisk folk, der fortsat kan håbe på noget godt i dette vindue, for de har en imponerende, ja nærmest uforståelig optimistisk tilgang til livet.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                2018/2019 5 0 1 4 6 - 10 1
                                2017/2018 10 34 11 9 14 47 - 43 42
                                2016/2017 8 36 11 10 15 38 - 44 43
                                2015/2016 7 33 14 4 15 50 - 52 46
                                2014/2015 9 33 11 7 15 35 - 43 40
                                2013/2014 8 33 10 10 13 47 - 46 40
                                2012/2013 10 33 10 8 15 52 - 59 38
                                2011/2012 10 33 8 10 15 46 - 50 34
                                Sådan ser realiteterne ud sort på hvidt. Hvert år har ambitionen været top 6 / slutspil. JH kan naturligvis ikke klandres for 10 pladserne i 12 og 13 men resten må han lægge ryg til.

                                Hvordan bestyrelsen kan være tilfreds med disse resultater er mig en gåde. Hvad vil de med OB?
                                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                                JM Barometer 1
                                2 3 4 5 6 7 8 9 10

                                Comment

                                Working...
                                X