Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kom til helsingør kampen med gratis billet, øl og pølse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kom til helsingør kampen med gratis billet, øl og pølse

    I samarbejde med Nordicbet præsenterer vi et free-away koncept for alle udefans i Superligaen. Spil 25,- på kampen via Nordicbet.dk og få en gratis billet til kampen mod Helsingør + en øl/vand og en pølse (kåret til DKs bedste).

    Alle OB fans fra hele landet er velkommen i Helsingør.

    Link til flyer!

    https://ibb.co/hQG3Ek


    #2
    Når noget lyder for godt/dumt til at være sandt, er der god grund til skepsis.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Free-Away Se indlæg
      I samarbejde med Nordicbet præsenterer vi et free-away koncept for alle udefans i Superligaen. Spil 25,- på kampen via Nordicbet.dk og få en gratis billet til kampen mod Helsingør + en øl/vand og en pølse (kåret til DKs bedste).

      Alle OB fans fra hele landet er velkommen i Helsingør.

      Link til flyer!

      https://ibb.co/hQG3Ek

      Hvis jeg forstår tilbudet rigtigt, så synes jeg godt nok, at overskriften og teksten er misvisende. I skriver at ALLE udefans i Superligaen kan få en gratis billet med mere. Så læser man jeres flyer, hvor der står, at det kun gælder for nye kunder, som endnu ikke har spillet hos Nordicbet. Hvilket mange fans jo har gjort.
      Det er muligvis et fint tilbud for nogen. Men det er ærgerligt, at I overdriver sådan i markedsføringen. Jeg ved ikke, om dem som har mulighed for at modtage tilbudet samtidig frasiger sig at modtage en startbonus? Fordi så vil det på ingen måde være attraktivt.

      Comment


        #4
        Tilbuddet

        Hej.

        Alle bonusser og tilbud kan bruges sammen med dette tilbud.

        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Hvis jeg forstår tilbudet rigtigt, så synes jeg godt nok, at overskriften og teksten er misvisende. I skriver at ALLE udefans i Superligaen kan få en gratis billet med mere. Så læser man jeres flyer, hvor der står, at det kun gælder for nye kunder, som endnu ikke har spillet hos Nordicbet. Hvilket mange fans jo har gjort.
        Det er muligvis et fint tilbud for nogen. Men det er ærgerligt, at I overdriver sådan i markedsføringen. Jeg ved ikke, om dem som har mulighed for at modtage tilbudet samtidig frasiger sig at modtage en startbonus? Fordi så vil det på ingen måde være attraktivt.

        Comment


          #5
          Reelt betaler man 100kr for dette tilbud, da man minimum skal indsætte 100kr på sin spillekonto. Men er selvfølgelig stadig billigere end at betale entré, og for en pølse og sodavand

          Comment


            #6
            Er sgu ved at blive lang i ansigtet af de betting og spillefirmaer. De er snart flere steder end fluer og støv..... og minimum lige så irritetende...

            Ærgerligt som dansk fodbold og tv selskaberne har solgt sig selv til dem...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Er sgu ved at blive lang i ansigtet af de betting og spillefirmaer. De er snart flere steder end fluer og støv..... og minimum lige så irritetende...

              Ærgerligt som dansk fodbold og tv selskaberne har solgt sig selv til dem...
              Enig! Det er super frækt at FC Helsingørs nye hovedsponsor har lavet et opslag herinde..

              Comment

              Working...
              X