Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Håndværkerråd søges - fjernelse af savsmuldstapet på gipsvæg.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Håndværkerråd søges - fjernelse af savsmuldstapet på gipsvæg.

    Hej.

    Jeg forsøger lige med et long shot:

    Jeg står overfor, at skulle overtage en ny lejlighed snarest. Da savsmuldstapet ikke just er min kop the, så vil jeg så vidt muligt gerne have det fjernet. Problemet er så bare, at det umiddelbart sidder på gipsplader, hvilket jeg er blevet fortalt, udelukker brugen af en afdamper eller lignende, da det kan beskadige pappet på gipspladerne.

    Er der nogen malere eller andre med erfaringer med fjernelse af den slags? Skal det fjernes, eller anbefales det at man sliber det og spartler op igen, eller hvordan og hvorledes?

    På forhånd tak.

    #2
    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Hej.

    Jeg forsøger lige med et long shot:

    Jeg står overfor, at skulle overtage en ny lejlighed snarest. Da savsmuldstapet ikke just er min kop the, så vil jeg så vidt muligt gerne have det fjernet. Problemet er så bare, at det umiddelbart sidder på gipsplader, hvilket jeg er blevet fortalt, udelukker brugen af en afdamper eller lignende, da det kan beskadige pappet på gipspladerne.

    Er der nogen malere eller andre med erfaringer med fjernelse af den slags? Skal det fjernes, eller anbefales det at man sliber det og spartler op igen, eller hvordan og hvorledes?

    På forhånd tak.
    Jeg har tidligere haft held med at finde svar på lignende spørgsmål på bygoghjem.dk

    Comment


      #3
      Jeg søgte også rundt for at finde svar på pris til eget badeværelse, men kunne se der heller ikke var megen aktivitet herinde. Alternativt tag et kig på Boligfix.dk eller det site som der anbefales i indlægget før mig :-)

      Comment


        #4
        Lige angående badeværelse, så rammer du så min spidskompetence der ������

        Comment

        Working...
        X