Side 1 af 4 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 36

Julius Eskesen

Først og fremmest fedt med en ung, og tilsyneladende talentfuld, OB'er der bliver en del af Superligatruppen for den kommende sæson.

Jeg har ikke meget at bygge det på, men dømt ud fra det her klip så virker det som rigtig spændende og fornuftig ung mand, vi får glæde af i næste sæson. Og så ser han jo helt målfarlig ud også. En ny og mere målfarlig udgave af Rasmus Falk, måske?

Nogen der var forbi træningen i dag, og kan sige mere end hvad man lige kort ser i klippet?

/mck

Citer Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    En ny og mere målfarlig udgave af Rasmus Falk, måske?

/mck

Det bliver spændende at følge. Han har ikke scoret mange mål i sine sene ungdomsår, men hans afslutningsfærdigheder ser da helt fine ud her og på klippet fra Holland.
    Interessant nok var Falk - så vidt jeg ved - temmelig målfarlig som ungdomsspiller, hvor man mere var regulær angriber, inden han i sin seniortid blev rykket længere tilbage på banen og udviklede sig til en udpræget mitbanespiller. Eskesen har tilsyneladende taget den modsatte tur og er gået fra 8'er til 10'er, så lad os krydse fingre for, at hans evner som målscorer ligeledes er på vej opad.

Senior Member
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Kgs. Lyngby
    Youtube anbefalede mig den her video.
    Hvis nogen har lyst til at se, hvad vores nye, unge 1. holdsspiller kunne for 1½ års tid siden:
    https://youtu.be/n7TANJuPTMY

I øvrigt, så vidt jeg lige kan se, lagt op af vores nuværende U15-træner.
    Sidst redigeret af jchristo : 30-06-2017 kl. 12:11

Nogen der ved hvordan det gik i hans indhop i går?

Senior Member JMJ's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Nørrebro
    Citer Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Nogen der ved hvordan det gik i hans indhop i går?
    Pas. Desværre er han nu taget hjem fra træningslejren grundet sygdom. Ærgerligt!

Eskesen kan tydeligt mærke forskel på SL og U19

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/n...g-end-paa-u19/

Dette taler vel også hvorfor at der er svært for unge i OB at rykke op contra det vi hørte forleden fra ham i FCN der sagde at han bare skulle gøre det samme som han plejede

Der er også stadigvæk en masse tilvænning, hvor jeg før i tiden kunne tillade mig noget mere rent driblemæssigt. Så er der selvfølgelig også noget defensivt og noget taktisk, som kræver noget mere tilvænning, men overordnet set har det været vildt spændende, selvom det også er blevet sværere, siger Eskesen.

Det sværeste er nok, at det er en helt anden form for hierarki. Tidligere har jeg kunne tillade mig, at drible alt det jeg vil, hvor jeg nu får at vide, at jeg skal tænke mig lidt mere om. På den konto har jeg fået nogle skideballer til træning, men sådan er det jo, siger Eskesen - ifølge OB's hjemmeside med et smil.

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Dette taler vel også hvorfor at der er svært for unge i OB at rykke op contra det vi hørte forleden fra ham i FCN der sagde at han bare skulle gøre det samme som han plejede

Der er også stadigvæk en masse tilvænning, hvor jeg før i tiden kunne tillade mig noget mere rent driblemæssigt. Så er der selvfølgelig også noget defensivt og noget taktisk, som kræver noget mere tilvænning, men overordnet set har det været vildt spændende, selvom det også er blevet sværere, siger Eskesen.

Det sværeste er nok, at det er en helt anden form for hierarki. Tidligere har jeg kunne tillade mig, at drible alt det jeg vil, hvor jeg nu får at vide, at jeg skal tænke mig lidt mere om. På den konto har jeg fået nogle skideballer til træning, men sådan er det jo, siger Eskesen - ifølge OB's hjemmeside med et smil.
    Velkommen til OB - hvor spillere skal gøres til robotter.

MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ærgerligt, at man forsøger at pille kreativiteten, glæden og det overraskende ud af de unge spillere...

Senior Member Matti1887's avatar
    Oprettet
    Feb 2017
    Lokation
    KBH N
    Mon dog de forsøger at pille kreativiteten ud af ham? Da jeg læste artiklen forstod jeg det som, at niveauet er så meget højere her, at han simpelthen ikke får lov til at være ligeså kreativ, altså fordi "modspillerne" går mere til ham, og vifter ham væk som en flue.. Hvilket gør at han er nødt til at tænke sig mere om. Du så jo heller ikke Kent sige til Falk, at han ikke måtte drible.. Eneste forskel er, at Falk var så dygtig til det på det niveau, i modsætning til Julius. (I hvert fald pt.)

Regler for indlæg