Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg vælger bare at smide en flad 50er de kampe jeg har mulighed for at se.

    Comment


      #17
      Hvor gammel er du? Minimumsprisen for en voksen bliver 80 kr

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Jeg vælger bare at smide en flad 50er de kampe jeg har mulighed for at se.
        Har du nogen til ar sponsorere de sidste 30kr eller mere?

        Comment


          #19
          Jeg så for nylig en topkamp i Fynsserien. God underholdning. Masser af fight og godt spil. Og tæt på spillet. Men naturligvis ikke meget stadion atmosfære blandt de nok 150 tilskuere. Men nok af liv og tilråb.
          Entreen var 40 kroner. Set i det lys bør 80 kr til fuldtidsprofesionellle spillere være et kup. Men jeg har kedet mig til kampe på vores stadion og uden muligheder for at nyde gennnemspillede angreb og flotte bolderobringer etc.
          Min konklusion er priserne ikke bør kunne afskrække nogen for at se fodbold i Odense. Det kan kun spillet, for høje transportomkostninger (mit problem pt) og personlig økonomi.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #20
            Ja altså. Det er jo ikke bare de 80 kr. Det er også transport frem og tilbage, dyrt merchandise og forplejning. 30 kr. Lyder ikke af meget. Men læsset er fuldt og for nogle kan det vælte med dét beløb.

            M.h.t. lokale kampe VS OB-kampe, så synes jeg tit at der er mere nerve, nærvær og egentlig også godt spil længere nede i rækkerne. Så hvorfor egentlig betale mere for en kedelig superligakamp.

            Comment


              #21
              80 kr for en superligakamp er fandme billigt.

              Comment


                #22
                Er der nogen der har modtaget deres sæsonkort

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Er der nogen der har modtaget deres sæsonkort
                  Nej, venter stadig. Men ved der er folk som har allerede fået det.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Venter også endnu...
                    siden 1887

                    Comment


                      #25
                      Har lige fået sæsonkort sammen med en fribillet for OB-FCN. :-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Jeg venter stadigvæk...
                        siden 1887

                        Comment


                          #27
                          Har heller ikke fået mit endnu....

                          Comment


                            #28
                            Der var en udmelding før to eller tre dage at de bliver udsendt nu.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Har modtaget mit i dag

                              Comment


                                #30
                                Hvis man først henter sit sæsonkort inden kampstart i morgen, får man så stadig en fribillet med og hvilken form for billet er det (printselv eller almindelig billet)?

                                Comment

                                Working...
                                X