Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Desler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    jeg kan citere Ove for, fra dagens avis, at Desler havde så godt styr på Igboun at han ofte stoppede dine løb og ikke vidste om han ville udfordre Desler hverken til højre eller venstre, så han stod på stedet og "dansede" 😄 Desler er en stjerne i svøb
    Ja, samtidig er han en udmærket dribler, med god fart. Når han tager sine rush op ad flanken minder han mig om Borring i sine unge dage, og hans skoling som CM gør hans pasningsspil er ganske glimrende. Giver vi ham tid på kanten, bliver han rigtig god. Om han kan blive oigeså god eller bedre på CM ved jeg ikke, men han har helt sikkert kvaliteterne til at blive en dygtig kant.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      jeg kan citere Ove for, fra dagens avis, at Desler havde så godt styr på Igboun at han ofte stoppede dine løb og ikke vidste om han ville udfordre Desler hverken til højre eller venstre, så han stod på stedet og "dansede"  Desler er en stjerne i svøb
      Ja det kan vi kun håbe på. Men på hvilken plads?
      det er ikke rigtig klart endnu

      Comment


        #33
        Vi sidder lige og snakker om Desler og om vi har en chant ( hvis det hedder det ) til Mikkel ..

        A . Mener nej
        B . Mener ja

        Hvis vi har hvordan er den ?
        Hvis vi ikke har , skal vi så ikke i en helvedes fart finde på en ?
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #34
          Har ikke hørt nogen før

          man kunne evt låne lidt Mikkel Hansens håndboldsang?

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja det kan vi kun håbe på. Men på hvilken plads?
            det er ikke rigtig klart endnu
            jeg kan ikke huske hvem herinde der mente at han kumne være vores fremtidige 6'er. Jeg er fuldstændig enig i den vurdering, det eneste der taler i mod det er vel hans alder og hans placering i det hieraki Ove er ved at få lavet på holdet. Han har hele pakken til det, men er endnu ung, og måske også for ung til en så "talende/dirigerende" plads uden at der er risiko for at der kommer uorden i hierakiet
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              jeg kan ikke huske hvem herinde der mente at han kumne være vores fremtidige 6'er. Jeg er fuldstændig enig i den vurdering, det eneste der taler i mod det er vel hans alder og hans placering i det hieraki Ove er ved at få lavet på holdet. Han har hele pakken til det, men er endnu ung, og måske også for ung til en så "talende/dirigerende" plads uden at der er risiko for at der kommer uorden i hierakiet
              Jeg ser ham helt klart som afløser for Rasmus Falk efter at have set de sidste 3-4 kampe..
              ingen grund til at spilde hans evner på en defensiv midtbane pt med de "moves" han har.

              Comment


                #37
                [QUOTE=fmprOB;40820]Jeg ser ham helt klart som afløser for Rasmus Falk efter at have set de sidste 3-4 kampe..
                ingen grund til at spilde hans evner på en defensiv midtbane pt med de "moves" han har.[/mQUOTE]der kan han også sagtens spille. Det skal dog ikke afholde mig fra at mene at vi har et "naturtalent" som har fysik, selvsikkerhed, teknik og spilforståelse til en så vital plads som 6'eren er. Eneste usikre moment er imø hans alder
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  [QUOTE=manner;40821]
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg ser ham helt klart som afløser for Rasmus Falk efter at have set de sidste 3-4 kampe..
                  ingen grund til at spilde hans evner på en defensiv midtbane pt med de "moves" han har.[/mQUOTE]der kan han også sagtens spille. Det skal dog ikke afholde mig fra at mene at vi har et "naturtalent" som har fysik, selvsikkerhed, teknik og spilforståelse til en så vital plads som 6'eren er. Eneste usikre moment er imø hans alder
                  Ingen tvivl om vi har det.. Han har bare så meget offensivt drive at jeg mere ser ham som forreste midtbane(Spelmann's plads) eller højre kant...
                  om nogle år måske. Men hos OB vil det efter min mening, være bedst med en offensiv plads

                  Comment


                    #39
                    [QUOTE=fmprOB;40822]
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                    Ingen tvivl om vi har det.. Han har bare så meget offensivt drive at jeg mere ser ham som forreste midtbane(Spelmann's plads) eller højre kant...
                    om nogle år måske. Men hos OB vil det efter min mening, være bedst med en offensiv plads
                    du får med stor sandsynlighed ret, men havde han bare været et par år eller 3 mere rutineret ville jeg nok mene st det er "for let" for ham på hk, han skal udfordres og vokse så han kan blive en komplet fodboldspiller, jeg ser ham som en Linderoth type der bare kan være i centrum og nærmest suge spillet til sig og have overblik og ansvar for at holdet fungere bedst muligt. Jeg ved det er store ord og tanker om en ung spiller, men det siges jo om ham at han nærmest er irriterende selvbevidst 👍
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #40
                      Før han skrev lang kontrakt med OB, var der en italiensk 2. Ligaklub som tilbød ham kontrakt, og hans tiltænkte rolle på holdet var defensiv midt. Men jeg er nu også overbevist om at han skal blive på højrekanten lidt endnu, her har han gjort det godt.

                      Comment


                        #41
                        [QUOTE=manner;40823]
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        du får med stor sandsynlighed ret, men havde han bare været et par år eller 3 mere rutineret ville jeg nok mene st det er "for let" for ham på hk, han skal udfordres og vokse så han kan blive en komplet fodboldspiller, jeg ser ham som en Linderoth type der bare kan være i centrum og nærmest suge spillet til sig og have overblik og ansvar for at holdet fungere bedst muligt. Jeg ved det er store ord og tanker om en ung spiller, men det siges jo om ham at han nærmest er irriterende selvbevidst 
                        "Havde han bare" Er nu pænt glad for at han ikke er ældre Vildt at være SÅ god som 19 årig
                        vi har måske et kommende kæmpesalg indenfor 2-3 år.
                        Men kan da sagtens være enig i at han måske ikke vil vokse nok på kanten.. Ser ham stadig bare ikke som den 6'er vi leder efter.
                        Han er mere en 8'er. En Spelmann type der arbejder i begge felter.

                        Så hvis Spelmann bliver i klubben næste sæson må han nok tage sig til takke med Falk's kant da jeg betragter det som pænt sikkert at han bliver solgt.
                        Kun en alvorlig skade kan vel forhindre dette(knock on wood)

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Før han skrev lang kontrakt med OB, var der en italiensk 2. Ligaklub som tilbød ham kontrakt, og hans tiltænkte rolle på holdet var defensiv midt. Men jeg er nu også overbevist om at han skal blive på højrekanten lidt endnu, her har han gjort det godt.
                          Okay. Den havde jeg ikke hørt før.
                          Vi får nok først svaret næste sæson når holdet skal bygges op igen

                          Comment


                            #43
                            [QUOTE=fmprOB;40825]
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                            "Havde han bare" Er nu pænt glad for at han ikke er ældre Vildt at være SÅ god som 19 årig
                            vi har måske et kommende kæmpesalg indenfor 2-3 år.
                            Men kan da sagtens være enig i at han måske ikke vil vokse nok på kanten.. Ser ham stadig bare ikke som den 6'er vi leder efter.
                            Han er mere en 8'er. En Spelmann type der arbejder i begge felter.

                            Så hvis Spelmann bliver i klubben næste sæson må han nok tage sig til takke med Falk's kant da jeg betragter det som pænt sikkert at han bliver solgt.
                            Kun en alvorlig skade kan vel forhindre dette(knock on wood)
                            Som jeg også skrev i optakt til BIF kampen så vil jeg gerne se Desler på central midt , da hans hurtige fødder vil være tiltrængt , og det kan tilføre holdet noget offensivt og skabende derinde hvor vi i dag er totalt ufarlige så det kan give en ny dimension i vores spil .
                            Sælges Falk vil det være en fallit erklæring at smide Spellmann derud , han er afprøvet på kant og med al ønskelig tydelighed vist at der hører han ikke hjemme . Hvis Desler bliver afprøvet derinde og bliver en succes , så må Spellmann enten tage kampen op , være reserve eller komme videre .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #44
                              [QUOTE=Magge;40827]
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Som jeg også skrev i optakt til BIF kampen så vil jeg gerne se Desler på central midt , da hans hurtige fødder vil være tiltrængt , og det kan tilføre holdet noget offensivt og skabende derinde hvor vi i dag er totalt ufarlige så det kan give en ny dimension i vores spil .
                              Sælges Falk vil det være en fallit erklæring at smide Spellmann derud , han er afprøvet på kant og med al ønskelig tydelighed vist at der hører han ikke hjemme . Hvis Desler bliver afprøvet derinde og bliver en succes , så må Spellmann enten tage kampen op , være reserve eller komme videre .
                              Mente nu at hvis Spelmann bliver må Desler nok tage sig til takke med Falk's højrekant hvor jeg også er sikker på at han vil få succes.
                              kan godt se at den kunne misforståes.
                              hvis Desler skal på midten med Spelmann skal det være i en flad midtbane. Så skal vi bare ud og have en erstatning for Falk og bruge penge på det..
                              lad os nu få den 6'er kaliber vi har sukket efter og giv Desler fuld spilletid på kanten..

                              Comment


                                #45
                                Han vil da være mere oplagt til højre back i Kents hoved, da han har et godt drev og går til baglinjen med indlæg.

                                Kent kan godt lide Falk-agtige kanter der går ind i banen, er overalt og med til at drive bolden frem centralt. Men det er da muligt at han lægger det helt om når han kommer hertill.

                                Comment

                                Working...
                                X