Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Desler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det er stensikkert en plantet nyhed! Godt plantet af JH til gengæld ;)

    Comment


      Har hørt at Greve skulle forhandle med selvsamme Haugesund, dog skulle klubberne, samt spiller, være lidt langt fra hinanden, når det kommer til spørgsmålet om transferbeløb og løn. Det var en tredjehånds kilde, så om det er 100 procent korrekt, skal jeg ikke kunne sige.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af DjibyFall Se indlæg
        Har hørt at Greve skulle forhandle med selvsamme Haugesund, dog skulle klubberne, samt spiller, være lidt langt fra hinanden, når det kommer til spørgsmålet om transferbeløb og løn. Det var en tredjehånds kilde, så om det er 100 procent korrekt, skal jeg ikke kunne sige.
        Jeg har også hørt, at jorden skulle være flad ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af DjibyFall Se indlæg
          Har hørt at Greve skulle forhandle med selvsamme Haugesund, dog skulle klubberne, samt spiller, være lidt langt fra hinanden, når det kommer til spørgsmålet om transferbeløb og løn. Det var en tredjehånds kilde, så om det er 100 procent korrekt, skal jeg ikke kunne sige.
          Tja. De skal ud og spille europa. Så der skal nok handles ind. Kunne sagtens unde en Greve også at komme ud og spille et andet sted...
          For mig vil Desler og Greve bare være i samme prislag så det lyder mystisk hvis køber Desler men er langt fra Greve rent løn og pris

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
            Jeg har også hørt, at jorden skulle være flad ...
            Han har vel lov til at poste hvis han har hørt noget. Han siger jo selv at den er usikker og kommer fra 3. Hånds kilde..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
              Jeg synes Jesper Hansen-kritikerne er forduftet?
              nej JH har stadig fået klubben til at tabe ser over de år ham har været i klubben. Alt for mange koks, og kun reddet af en moderne træner som JH jo ikke var fortaler for.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                Horsens gav da ellers 4 millioner for Kasper Junker, men nuvel, jeg kan godt se, hvor du vil hen.

                Selvfølgelig skal man kritisere Jesper Hansen, når han gør det dårligt, men jeg synes godt nok, at han har imponeret mig på det seneste, og dér har det ikke ligefrem floreret med rosende vendinger.
                Mangler du drama herinde eller hvad?
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  @plum

                  Står der i regnskabet hvor mange transferkroner der er kommet ind det pågældende år?
                  Eller er det bare en samlet ud/ind konto der går i plus eller minus?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                    Jeg synes Jesper Hansen-kritikerne er forduftet?
                    Nope vi er her endnu
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Jeg tror seriøst ikke der er en enste OB fan, som ikke er en ledelses person, eller familie til JH, som ikke har tænkt, eller herinde kritiseret ham. Og helt med rette. Jeg tænker dog at det med den nuværende situation, og seneste vindue in mente, ville være tåbeligt at skifte på den post.

                      Comment


                        Selv en blind høne finder korn.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          @plum

                          Står der i regnskabet hvor mange transferkroner der er kommet ind det pågældende år?
                          Eller er det bare en samlet ud/ind konto der går i plus eller minus?
                          Resultat af transferaktiviteterne var et underskud på 2,1 mio. i 2017. Det kunne indikere at der er købt for 2,1 mio mere end der er solgt for .... men ...

                          Noten viser:
                          indtægter på 4,7 mio.
                          Omkostninger ved bogført salg kr. 2,2 mio og
                          Af- og nedskrivninger af kontraktrettigheder på kr. 4,6 mio

                          Umiddelbart kunne det betyde at de solgte spillere er solgt for 4,6 mio mindre end forventet og at man har betalt 2,2 mio for at få dem solgt ....

                          Der står intet om køb ....?

                          Se resultatopgørelsen og note 8 :

                          https://datacvr.virk.dk/data/offentl...Y2U1OTY2MzI1Yg
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Resultat af transferaktiviteterne var et underskud på 2,1 mio. i 2017. Det kunne indikere at der er købt for 2,1 mio mere end der er solgt for .... men ...

                            Noten viser:
                            indtægter på 4,7 mio.
                            Omkostninger ved bogført salg kr. 2,2 mio og
                            Af- og nedskrivninger af kontraktrettigheder på kr. 4,6 mio

                            Umiddelbart kunne det betyde at de solgte spillere er solgt for 4,6 mio mindre end forventet og at man har betalt 2,2 mio for at få dem solgt ....

                            Der står intet om køb ....?

                            Se resultatopgørelsen og note 8 :

                            https://datacvr.virk.dk/data/offentl...Y2U1OTY2MzI1Yg
                            Blev jeg sgu ikke meget klogere af ��. Men lyder til at dem der blev solgt var bogført til en noget højere værdi end de blev solgt for

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Blev jeg sgu ikke meget klogere af ��. Men lyder til at dem der blev solgt var bogført til en noget højere værdi end de blev solgt for
                              Det er sådan jeg læser det ... omkostningerne kan evt. være agenter eller en pose penge for at gå eller ...?
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Det er sådan jeg læser det ... omkostningerne kan evt. være agenter eller en pose penge for at gå eller ...?
                                Ja godt spørgsmål. Troede dog godt nok at det altid var den købende klub der betalte agenterne... Men det kan det så ikke være

                                Comment

                                Working...
                                X