Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Desler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Hvor har du det tal fra? Lyder alt for højt.
    Det skriver Leif Rasmussen bla. på hans twitter.
    https://twitter.com/LeifOffenbax/sta...48182579724288
    siden 1887

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      Det skriver Leif Rasmussen bla. på hans twitter.
      https://twitter.com/LeifOffenbax/sta...48182579724288
      Den havde jeg misset. Imponerende godt salg hvis sandt!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Hvis det passer med 3-4 millioner i salgspris, så er det en fin pris for en backup/trupspiller. Held og lykke Desler.
        Whhhaaaaaaat?

        Hvis det er sandt må vi bare erkende at “Topklubber” får mere for deres spillere end bundklubber.
        Vildt god pris..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Hvis det passer med 3-4 millioner i salgspris, så er det en fin pris for en backup/trupspiller. Held og lykke Desler.
          Hvis det passer, så er det i mine øjne et vanvittigt salg. Lyder lidt urealistisk. Men ellers skal JH satme have ros for noget jysk kræmmerhåndværk, endelig:-)

          Comment


            Synes at 2 mill havde været mere end rigeligt for Desler! Sindsygt salg af JH hvis det passer
            siden 1887

            Comment


              Jeg synes Jesper Hansen-kritikerne er forduftet?

              Comment


                3-4 mio. for Desler. Det må alligevel være den største and jeg har hørt i årevis. Men ikke overraskende, at det kommer fra LR, nu det er.

                Comment


                  Hvis Desler koster 3-4 mill.... Hvad skal Tverskov så ikke koste?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                    Jeg synes Jesper Hansen-kritikerne er forduftet?
                    Nej nej vi er her stadig...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                      Nej nej vi er her stadig...
                      Ja vi sidder stadig klar ved tasterne. Men kan da sagtens rose hvis og når han laver noget godt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        3-4 mio. for Desler. Det må alligevel være den største and jeg har hørt i årevis. Men ikke overraskende, at det kommer fra LR, nu det er.
                        Det tal forstår jeg heller intet af og er også meget skeptisk. Ifølge Transfermarkt har Haugesund ikke betalt et kendt beløb over 1,6 mio for en spiller de sidste 5 år. I Norge er de da heller ikke ligefrem kendt for at være en rig klub, nærmere noget á la Horsens eller Hobro, og antallet af lejespillere gennem de seneste sæsoner tyder da heller ikke på en økonomi, hvor der er plads til at smide 3-4 mio for en 24-årig forsvarsspiller.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Det tal forstår jeg heller intet af og er også meget skeptisk. Ifølge Transfermarkt har Haugesund ikke betalt et kendt beløb over 1,6 mio for en spiller de sidste 5 år. I Norge er de da heller ikke ligefrem kendt for at være en rig klub, nærmere noget á la Horsens eller Hobro, og antallet af lejespillere gennem de seneste sæsoner tyder da heller ikke på en økonomi, hvor der er plads til at smide 3-4 mio for en 24-årig forsvarsspiller.
                          Horsens gav da ellers 4 millioner for Kasper Junker, men nuvel, jeg kan godt se, hvor du vil hen.

                          Selvfølgelig skal man kritisere Jesper Hansen, når han gør det dårligt, men jeg synes godt nok, at han har imponeret mig på det seneste, og dér har det ikke ligefrem floreret med rosende vendinger.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Det tal forstår jeg heller intet af og er også meget skeptisk. Ifølge Transfermarkt har Haugesund ikke betalt et kendt beløb over 1,6 mio for en spiller de sidste 5 år. I Norge er de da heller ikke ligefrem kendt for at være en rig klub, nærmere noget á la Horsens eller Hobro, og antallet af lejespillere gennem de seneste sæsoner tyder da heller ikke på en økonomi, hvor der er plads til at smide 3-4 mio for en 24-årig forsvarsspiller.
                            Nej, der er mange gode grunde til, at det lyder usandsynligt. Og igen, det er Desler. Vi snakker et beløb noget nær det vi solgte Tingager til Tyskland for. Vi snakker et beløb som er højere end det vi angiveligt gav for Bashkim og Drachmann. Det giver ingen mening rationelt. Hvis det var til Kina, Rusland, Kazakhstan eller lignende, kunne jeg måske tro på, at der en klub der havde betalt en vild overpris, men en lille norsk klub af størrelse der aldrig laver store transfers, det kan jeg simpelthen ikke få mig selv til at tro på.

                            Læg dertil, at de journalister som rent faktisk breakede historien, skrev da de blev spurgt ind til prisen: "Halvandet år tilbage på kontrakten. Det er ikke nogen vild pris vil jeg mene." og "Har ikke hørt noget om pris, men næppe noget, der får regnskabet til at slå ud." Jeg vælger personligt at tro mere på to erfarne transferjournalisters bedømmelse, end på LRs.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Det tal forstår jeg heller intet af og er også meget skeptisk. Ifølge Transfermarkt har Haugesund ikke betalt et kendt beløb over 1,6 mio for en spiller de sidste 5 år. I Norge er de da heller ikke ligefrem kendt for at være en rig klub, nærmere noget á la Horsens eller Hobro, og antallet af lejespillere gennem de seneste sæsoner tyder da heller ikke på en økonomi, hvor der er plads til at smide 3-4 mio for en 24-årig forsvarsspiller.
                              Hvis det er 3 mill norske incl alle klausuler er vi nok tættere på sandheden. 4. Mill danske for en reserve i OB lyder altså helt hen i vejret

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

                                Selvfølgelig skal man kritisere Jesper Hansen, når han gør det dårligt, men jeg synes godt nok, at han har imponeret mig på det seneste, og dér har det ikke ligefrem floreret med rosende vendinger.
                                Det synes jeg ikke er helt rigtigt, men du har ret i, at folk ikke har lagt sig andægtigt ned og fuldt ud accepteret JH. Det synes jeg så heller ikke, at han har gjort sig fortjent til. Jeg har alle dage gerne ville rose, når jeg syntes der blev truffet gode beslutninger. Jeg roste at man købte AK, Ryan, Joan og Gryte f.eks., men jeg vil også have lov at skose, når man så laver det jeg anser som klare fejlkøb.

                                JH skal selvfølgelig have ros for at være med til at skaffe JM. Han skal selvfølgelig have ros for at have hentet nogle af de spillere der er blevet hentet de sidste par vinduer. Men det er stadig summen af det hele han skal bedømmes på, og det endelige facit falder bare stadig ikke positivt ud til JHs fordel, i min optik.

                                Comment

                                Working...
                                X