Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Desler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Vi fik jo angiveligt Rømer og Lund for under 1 mio. tilsammen sidste vinter. Rømer havde alligevel spillet en del europæiske kampe og mange kampe for et mesterhold og et hold der lå stabilt i toppen. Det er noget mere end, hvad Desler har på CVet. I min verden burde Deslers markedsværdi være mindre end det i hvert fald, men heg ved det selvfølgelig ikke. Har vi fået mere end 500.000 er det pænt solgt, i min bog.
    Korrekt. De 2 skulle være hentet til under 1 mill kroner samlet. Et pænt stykke under faktisk hvad jeg er blevet fortalt.
    Så det er da muligt du har ret i dit prisleje

    Comment


      Det blev så Haugesund og ikke Roma... https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-paa-ob-talent

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        Det blev så Haugesund og ikke Roma... https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-paa-ob-talent
        Meget kan ske på 5 år..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Det kan ikke være meget mere.
          En spiller med et begrænset talent der kun får meget lidt spilletid i suppen og ikke har de store udviklingsmuligheder ...
          Jeg er nu ikke så sikker på at hele hans talent er forløst, syntes han gjorde det rigtigt fint til at starte med. Håber han kan genfinde det med masser af spilletid i Norge

          En ung spiller med så meget kvalitet så han kom med til OL 2016, tror jeg på kan koste 1. mill eller mere,

          Men helt fair hvis OB har ladet ham gå billigere, han fortjent at komme videre,

          Comment


            Held og lykke til Desler
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              Jeg er nu ikke så sikker på at hele hans talent er forløst, syntes han gjorde det rigtigt fint til at starte med. Håber han kan genfinde det med masser af spilletid i Norge

              En ung spiller med så meget kvalitet så han kom med til OL 2016, tror jeg på kan koste 1. mill eller mere,

              Men helt fair hvis OB har ladet ham gå billigere, han fortjent at komme videre,
              Men der er jo gået 3 år siden OL i 2016, og han er ikke blevet bedre - desværre. Ligesom man også må være ærlig at sige, at de OL billetter endte med at være rimeligt billigt til salg.

              Når det så er sagt, så forstår jeg ikke helt, at man allerede diskuterer det som om, at det er et faktum, at han er væk. Det er så vidt jeg har set kun EB, der opfanget det rygte. Alle de andre nyhedssite citerer bare EB's artikel. Ikke, at jeg finder det usandsynligt, men skulle vi nu ikke liiiige få det bekræftet først (eller i det mindste fra flere kilder).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                Jeg er nu ikke så sikker på at hele hans talent er forløst, syntes han gjorde det rigtigt fint til at starte med. Håber han kan genfinde det med masser af spilletid i Norge

                En ung spiller med så meget kvalitet så han kom med til OL 2016, tror jeg på kan koste 1. mill eller mere,

                Men helt fair hvis OB har ladet ham gå billigere, han fortjent at komme videre,
                Desler kom med til OL fordi der var i nærheden af 20 afbud (måske var det kun 10-15 ...) eller noget i den stil :D.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Men der er jo gået 3 år siden OL i 2016, og han er ikke blevet bedre - desværre. Ligesom man også må være ærlig at sige, at de OL billetter endte med at være rimeligt billigt til salg.

                  Når det så er sagt, så forstår jeg ikke helt, at man allerede diskuterer det som om, at det er et faktum, at han er væk. Det er så vidt jeg har set kun EB, der opfanget det rygte. Alle de andre nyhedssite citerer bare EB's artikel. Ikke, at jeg finder det usandsynligt, men skulle vi nu ikke liiiige få det bekræftet først (eller i det mindste fra flere kilder).
                  Syntes blot at når han som 19 årig viste et højt nivaue var vist flere gange på rundens hold, og egentlig har vist sit talent, hvilke omstændigheder der så har gjort at han ikke har kunne holde nivauet kan jeg ikke sige. Men det er ikke helt urealistisk at der er noget uforløst som måske kan træde frem når han skifter klub og forhåbentlig for masser af spilletid. Håber det lykkes for denne gennem sympatiske spiller at få kick startet sin udvikling.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                    Syntes blot at når han som 19 årig viste et højt nivaue var vist flere gange på rundens hold, og egentlig har vist sit talent, hvilke omstændigheder der så har gjort at han ikke har kunne holde nivauet kan jeg ikke sige. Men det er ikke helt urealistisk at der er noget uforløst som måske kan træde frem når han skifter klub og forhåbentlig for masser af spilletid. Håber det lykkes for denne gennem sympatiske spiller at få kick startet sin udvikling.
                    Det tror jeg, at du får svært ved at finde en OB fan, der er uenig med dig i. Problemet er bare, at det høje niveau nu har været gemt væk i så lang tid (vi snakker jo flere år), at der trods alt også er nogle klare spørgsmålstegn ved, om han overhovedet kan finde det igen, og det kommer en eventuel salgspris selvfølgelig også til at afspejle. Men ja, det er nok ved at være tid til, at han skal have kontinuerlig spilletid, og der er udsigterne i OB ikke så gode. Vi er nået til et punkt, hvor det nok er bedst for alle parter at få noget luftforandring, selvom det altid gør ondt at skulle sige farvel til en OB-dreng. Men lad os nu lige se, om det bliver i denne omgang...

                    Comment


                      Desler solgt

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-saelger-mikkel-desler/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Desler kom med til OL fordi der var i nærheden af 20 afbud (måske var det kun 10-15 ...) eller noget i den stil :D.
                        Helveg kom også med på et afbud (Nedergaard)... synes da han gjorde det "fint" efterfølgende på trods af at han ikke var udtaget til den oprindelige trup

                        Comment


                          Desler får 3 år i Norge

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ker-til-norge/

                          Comment


                            Al mulig held og lykke til ham.

                            Comment


                              Mon ikke at Greve snart begynder at sætte sin agent på lignende arbejde?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Man skal nok ikke oversætte 1-1, selv om de to sprog minder meget om hinanden. Håber da alle deres spillere er anvendelige på en eller anden måde

                                "Samtidig med signeringen av Hansen skal Haugesund ifølge Haugesunds Avis også være nær en signering av OB-spiller Mikkel Desler. Han beskrives som en anvendelig spiller, men er trolig tiltenkt høyrebacken i FKH."

                                Comment

                                Working...
                                X