Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Desler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Held og lykke - og god vind til Mikkel. Håber vi ser dig i Ådalen igen.
    Synes at manden var fremragende på midtbanen - men har jo primært fået chancen som back.

    Comment


      Jeg ved ikke om Desler læser med herinde, men han har ihvertfald al min respekt og sympati - jeg håber inderligt at han slår igennem i Norge! Stort tak for din indsats for holdet, du har altid været en af mine favoritter, og jeg glæder mig til at følge din karriere fremover.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jack D. Se indlæg
        Held og lykke - og god vind til Mikkel. Håber vi ser dig i Ådalen igen.
        Synes at manden var fremragende på midtbanen - men har jo primært fået chancen som back.

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...n-speciel-dag/

        Ønsker ham også alt muligt held og lykke, samt håber han får realiseret sine drømme

        Vil glæde mig til at se ham tilbage i Odense en dag

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
          Jeg ved ikke om Desler læser med herinde, men han har ihvertfald al min respekt og sympati - jeg håber inderligt at han slår igennem i Norge! Stort tak for din indsats for holdet, du har altid været en af mine favoritter, og jeg glæder mig til at følge din karriere fremover.
          +1
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Et stort tak for indsatsen skal lyde til Desler! Altid 100% indstilling i kampene, og har trods alt fået ret mange kampe i stribet, trods han kun er 24.

            Tror nok han skal blive en succes i det norske, hvor jeg vurderer hans kvaliteter passer fint til!

            Comment


              Held og lykke fremover til Desler! Indstillingen fejlede aldrig noget. Senest eksemplificeret da han kæmpede i pokalkvartfinalen, hvor vi ikke havde flere udskiftninger og han gik rundt med krampe/mindre skade i hele den forlængede spilletid.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                Jeg ved ikke om Desler læser med herinde, men han har ihvertfald al min respekt og sympati - jeg håber inderligt at han slår igennem i Norge! Stort tak for din indsats for holdet, du har altid været en af mine favoritter, og jeg glæder mig til at følge din karriere fremover.
                Har det på samme måde.
                Absolut enig!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Rigtig ærgerligt at han aldrig fik bygget videre på det niveau han viste da han brød igennem. Desværre mistede han gennembrudsstyrken, indlæggende blev aldrig gode og han var for usikker i sit pasningsspil.
                  Jeg håber at han finder lykken i Norge. Først og fremmest er det nok vigtigt for ham at der spilles simpelt fodbold, med bolde han kan drøne efter på kanten, for så er hans gode fart værdifuld for mange hold. Han skal dog genfinde sin gennembrudsstyrke fra tiden med Ove. Det blev taget ud af ham under Kent, og uden det bliver han for ordinær, nok også for et midterhold i Norge

                  Comment


                    Kæmpe held og lykke til Mikkel. Det gør lidt ondt i fan-hjertet at en spiller fra egne rækker var så tæt på at blive fast og så ikke helt klarede den. Ærgerligt. Kunne det have været undgået, eller var det bare nødvendigt at Ryan ind? Det står tilbage for mig som et spørgsmål. Men i hvert fald alt det bedste til ham.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Kæmpe held og lykke til Mikkel. Det gør lidt ondt i fan-hjertet at en spiller fra egne rækker var så tæt på at blive fast og så ikke helt klarede den. Ærgerligt. Kunne det have været undgået, eller var det bare nødvendigt at Ryan ind? Det står tilbage for mig som et spørgsmål. Men i hvert fald alt det bedste til ham.
                      Desler havde ikke niveauet, så simpelt er det i min verden. Det var meget nødvendigt at få en upgrade på den position, som vi fik med Ryan. Han har kæmpe tekniske mangler ift. at skulle være en god angrebsback i moderne fodbold, især hvis vi snakker et 3-5-2 system. Man kan sikker godt finde undskyldninger i både hans lange skade og i måden Kent Nielsen udviklede ham på, men efter at have set Desler i over hundrede kampe, har jeg altså også bare svært ved at se, at råmaterialet for alvor skulle være tilstede. Indstillingen og arbejdsiveren ser ikke ud til at fejle noget, men nogle gange skal der altså bare også noget mere til. Jeg håber for Desler, at han lander på rette hylde, og at han forhåbentlig kan udvikle sig, men jeg tvivler godt nok på, at han nogensinde rammer et niveau som det Ryan eller Barrett har f.eks. De er bare mere talentfulde boldspillere, i min verden.

                      Comment


                        Dét bedste jeg husker ved Desler er dén kamp for et par år siden, hvor der var 10000 mod Silkeborg i åbningskampen. Han udfordrede som den eneste i jampen, som var mega kønsløs, og endte 0-0. Men Desler forsøgte som den eneste. Så tror jeg faktisk at gan fik en skade lige efter, og så fandt han aldrig niveau igen. Men ligesom andre er inde på, så må skylden for den manglende udvikling også ligge hos Kent Nielsen.

                        Comment


                          Håber at Dessler får forløst sit spil i Norge. Han har altid kæmpet fortrinligt, det har bare ikke været nok.
                          Fint at få ham skippet af sted, så han kan komme videre.
                          Held og lykke til Dessler

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Desler havde ikke niveauet, så simpelt er det i min verden. Det var meget nødvendigt at få en upgrade på den position, som vi fik med Ryan. Han har kæmpe tekniske mangler ift. at skulle være en god angrebsback i moderne fodbold, især hvis vi snakker et 3-5-2 system. Man kan sikker godt finde undskyldninger i både hans lange skade og i måden Kent Nielsen udviklede ham på, men efter at have set Desler i over hundrede kampe, har jeg altså også bare svært ved at se, at råmaterialet for alvor skulle være tilstede. Indstillingen og arbejdsiveren ser ikke ud til at fejle noget, men nogle gange skal der altså bare også noget mere til. Jeg håber for Desler, at han lander på rette hylde, og at han forhåbentlig kan udvikle sig, men jeg tvivler godt nok på, at han nogensinde rammer et niveau som det Ryan eller Barrett har f.eks. De er bare mere talentfulde boldspillere, i min verden.
                            Fuldstændigt fair vurdering. Jeg er heller ikke sikker på, at Desler havde det, der skulle til. Men håber jo bare hver gang, der kommer et af vores egne talenter på banen - og Desler virkede tæt på en overgang.

                            Comment


                              Hvis det passer med 3-4 millioner i salgspris, så er det en fin pris for en backup/trupspiller. Held og lykke Desler.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Hvis det passer med 3-4 millioner i salgspris, så er det en fin pris for en backup/trupspiller. Held og lykke Desler.
                                Hvor har du det tal fra? Lyder alt for højt.

                                Comment

                                Working...
                                X