Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Galehuset (AGF)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
    Forstår godt din pointe omkring "den rigtige form for fodbold". Som vel også er grunden til at Troels Bech på et tidspunkt blev nævnt som Morten Olsens mulige afløser. Men lige med Wieghorst er det vel svært at afgøre, om Hjulmand ikke også høstede frugterne af en mere langsigtet strategi i FCN, som Wieghorst var en del af. Men det er jo en lidt anden proces, han bliver en del af i Århus. Og mon ikke det nok skal blive underholdende.
    Tjaaa endnu en trænerprofil, som ender med at brænde fingrene på det der AGF storklubsvanvidsprojekt, allerede idag har han meldt ud, at AGF hører til i toppen af dansk fodbold, jow jow, det skal nok gå galt, historien gentager sig selv.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlæg
      Forstår godt din pointe omkring "den rigtige form for fodbold". Som vel også er grunden til at Troels Bech på et tidspunkt blev nævnt som Morten Olsens mulige afløser. Men lige med Wieghorst er det vel svært at afgøre, om Hjulmand ikke også høstede frugterne af en mere langsigtet strategi i FCN, som Wieghorst var en del af. Men det er jo en lidt anden proces, han bliver en del af i Århus. Og mon ikke det nok skal blive underholdende.
      I min bevidsthed står Morten Wieghorst for at kunne bygge noget op fra bunden - men når man tjekker hans bedrifter i FCN, kan jeg da godt komme i tvivl om, hvor korrekt det billede er.

      Han lagde ud med en flot sæson med 57 point og en 5. plads - lige efter OB, der vel på det tidspunkt havde et væsentligt bedre økonomisk fundament end FCN.

      Derfra har MW leveret fire sæsoner med 43, 35, 43 og 39 point, ifølge Superstats.

      Resultatmæssigt har han ikke leveret den store fremgang. Jeg har indtryk af, at FCN i dag har fået opbygget en rigtig god ungdomsafdeling. Jeg aner ikke, om MW ad den vej har sået frøene til det lange seje træk - eller ungdomsarbejdet har fået et boost af champions league-millioner, tiltrækningskraften ved at være blevet mester, Kasper Hjulmands arbejde eller noget helt fjerde.

      Det er jo umuligt at afgøre om Hjulmand har spundet guld på MWs forarbejde, men resultatmæssigt fik FCN i hvert fald et kæmpe boost, da Hjulmand trådte til.

      Jeg er da i hvert fald kommet lidt i tvivl, om MW er så fantastisk, som han ofte bliver gjort til, eller om medier mv bare maler et rosenrødt billede af hans bedrifter.

      Comment


        #18
        Glenn har meldt ud, at AGFs nyindkøbte landsholdsmålmand (selvfølgelig) er indkøbt som startende målmand, hvilket medførte følgende fantastiske kommentar om DKs dårligste SL-målmand fra en tydeligvis helt ude i skoven AGF-fan på bold.dk:



        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment

        Working...
        X