Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 18

Galehuset (AGF)

Jeg har normalt ikke meget til overs for dem derovre, men jeg synes egentlig at det her er rimelig sjovt:

Citer Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg
    Jeg har normalt ikke meget til overs for dem derovre, men jeg synes egentlig at det her er rimelig sjovt:

"Der opstod en fejl - prøv igen senere". Ok, jeg var lidt længe om at fatte pointen, men det er egentlig ret sjovt, når man tænker på AGF:-)

Så røg AGF's Peter Sørensen sgu på porten.
    Forventeligt, synes jeg, efter de forlydender om ballade på de indre linier igennem længere tid.

man får da altid et godt grin med at se mod aarhus, tidligere på ugen sagde de at han er fredet og del af en langsigtet plan :P

men graulund kom jo også i sin bog ind på PS om hans mandskabsbehandling osv, som klubben så afviste. så der må jo have været noget sandt i det at graulund skrev om det

Senior Member Plum's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Frederiksberg
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

mon dog BSN overlever som sportschef denne gang - 3 nedrykninger på 9 år.....så må pilen snart pege på ham.

Citer Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    mon dog BSN overlever som sportschef denne gang - 3 nedrykninger på 9 år.....så må pilen snart pege på ham.
    Uden at have hørt noget eller vide noget som helst om, hvad der foregår i AGF udover at de nu igen rykker ned, så tror jeg sgu, der kommer den helt store udrensning i AGF nu. Jeg tror også, de har brug for det.

Og...var der nogen af Jer, der hørte Akarez' udtalelse efter kampen, hvor han bliver spurgt om, hvor ansvaret ligger på nedrykningen? Uden at kny giver han aben videre til bestyrelsen, og siger at de ikke har givet spillerne de optimale betingelser....uuuuh - for mig at se udskrev han lige sin egen fyreseddel der. Og måske skulle han lige se lidt indad...

Citer Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Uden at have hørt noget eller vide noget som helst om, hvad der foregår i AGF udover at de nu igen rykker ned, så tror jeg sgu, der kommer den helt store udrensning i AGF nu. Jeg tror også, de har brug for det.

Og...var der nogen af Jer, der hørte Akarez' udtalelse efter kampen, hvor han bliver spurgt om, hvor ansvaret ligger på nedrykningen? Uden at kny giver han aben videre til bestyrelsen, og siger at de ikke har givet spillerne de optimale betingelser....uuuuh - for mig at se udskrev han lige sin egen fyreseddel der. Og måske skulle han lige se lidt indad...
    så det godt.....ikke en spillertype jeg vil se i min klub. Selvfølgelig har bestyrelsen et kæmpe ansvar - men en spiller der lige har været med til at tabe 10 kampei streg...måske han burde udvise lidt ydmyghed

- men måske han gerne vil fyres -så han kan komme let væk

Citer Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    så det godt.....ikke en spillertype jeg vil se i min klub. Selvfølgelig har bestyrelsen et kæmpe ansvar - men en spiller der lige har været med til at tabe 10 kampei streg...måske han burde udvise lidt ydmyghed

- men måske han gerne vil fyres -så han kan komme let væk
    Det var lige præcis min tanke - at han siger det, for at de ikke gider høre på ham, og lader ham slippe væk.

Regler for indlæg