Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Man of the Match - OB-Horsens, 28/4-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    JJ - ikke hans bedste kamp, men nogle gange må en enkelt aktion også bare anerkendes. Desler har været god i de seneste kampe; har virkelig fundet niveauet igen; Tingager er god, Barrett bliver bedre og bedre - dejligt at se.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
      Greve er "Falk light", og jeg må sige, at jeg længe har spekulæret over, hvornår han slår igennem, for jeg synes, at han har nok kvaliteter til at kune udvikle sig til en afgørende spiller for os. Han mangler lige lidt i de sidste berøringer og afleveringer, men det er jo typisk noget, der kommer med mere spilletid.
      Jeg ser ham også som falk light
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #18
        desler får min stemme

        tingager gør det også glimrende, heldigt han slap med en enkelt dag ude

        Comment


          #19
          Jens Jacob Thomassen ingen i nærheden med Tingager som runner-up, men undrer mig over at Izunna starter ude, Tverskov har været skidt de sidste par kampe.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
            Jens Jacob Thomassen ingen i nærheden med Tingager som runner-up, men undrer mig over at Izunna starter ude, Tverskov har været skidt de sidste par kampe.
            Kan det være fordi, at han bliver kastet i mellem at være CB og DM?

            Comment


              #21
              Efter også at hav set kampen på tv, giver jeg den til Desler, syntes han hele tiden søger den rigtige beslutning, og kan vi kunne skabe meget mere hvis medspillerene var mere parat.

              Stor ros til Greve også.

              JJT målet ligner lidt Eriksens for Tottenham denne uge. Han var virkelig koncentreret omkring afslutningen, og det var meget velplaceret.

              Vi har tegningerne til et rigtigt godt ungt hold, nu må vi håbe at der bliver handlet i god tid og forlænget med vores kommende stjerner.

              Comment


                #22
                Måske, men min vurdering er, at træneren bare skal vælge enten Kenneth Emil eller Tverskov ved siden af Tingager. de kampe hvor Kenneth Emil har siddet ude har modstanderne været chanceløse.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                  Måske, men min vurdering er, at træneren bare skal vælge enten Kenneth Emil eller Tverskov ved siden af Tingager. de kampe hvor Kenneth Emil har siddet ude har modstanderne været chanceløse.
                  👍

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                    Greve er "Falk light", og jeg må sige, at jeg længe har spekulæret over, hvornår han slår igennem, for jeg synes, at han har nok kvaliteter til at kune udvikle sig til en afgørende spiller for os. Han mangler lige lidt i de sidste berøringer og afleveringer, men det er jo typisk noget, der kommer med mere spilletid.
                    tja, det bliver så til lidt Greve vs. Jønsson i så fald, og som situationen er i øjeblikket med AK og Fester, så er kravet jo nok, at der leveres nogle mål og assists, da førnævnte ikke gør det! Rent defensivt fylder vel ingen af dem voldsomt i landskabet. I følge superstats, så har Jønson leveret 5-6 mål og et par assists pr. sæson over de sidste 4 sæsoner, med sæsonen 14/15 som 'the odd one out', med kun en enkelt scoring og 0 assists for 10 kampe.. Jønsson er blevet heftigt udskiftet over alle sæsoner.. Han har dog gradvist skulle bruge flere og flere kampe til at nå samme slutprodukt, gående fra sæson 13/14 med 19 kampe og 1227 minutter med 6 mål og 4 assists til sæson 16/17 med 31 kampe og 2401 minutter med 6 mål og 2 assists til følge Vinen bliver ikke altid bedre med årene..

                    Under alle omstændigheder er det mål og assists, som vi ikke kan være foruden, når nu AK og Fester ikke kan ramme en dyrskueplads med en lægtehammer!!

                    Så hvis der skal satses på Greve, så skal han levere mål og assists, selv om det vel aldrig kan betegnes som et ubestigeligt bjerg. Hver femte kamp skal han gerne på måltavlen, og hver femtende kamp skulle han gerne finde en fri spiller, jeeez vi er ringe når man anskuer det således. Med til historien hører så at Jønsson ligger komfortabelt på anden pladsen på topscorerlisten. Hitraten for efterårssæsonen orker man ikke at liste, da den er for deprimerende læsning..

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                      tja, det bliver så til lidt Greve vs. Jønsson i så fald, og som situationen er i øjeblikket med AK og Fester, så er kravet jo nok, at der leveres nogle mål og assists, da førnævnte ikke gør det! Rent defensivt fylder vel ingen af dem voldsomt i landskabet. I følge superstats, så har Jønson leveret 5-6 mål og et par assists pr. sæson over de sidste 4 sæsoner, med sæsonen 14/15 som 'the odd one out', med kun en enkelt scoring og 0 assists for 10 kampe.. Jønsson er blevet heftigt udskiftet over alle sæsoner.. Han har dog gradvist skulle bruge flere og flere kampe til at nå samme slutprodukt, gående fra sæson 13/14 med 19 kampe og 1227 minutter med 6 mål og 4 assists til sæson 16/17 med 31 kampe og 2401 minutter med 6 mål og 2 assists til følge Vinen bliver ikke altid bedre med årene..

                      Under alle omstændigheder er det mål og assists, som vi ikke kan være foruden, når nu AK og Fester ikke kan ramme en dyrskueplads med en lægtehammer!!

                      Så hvis der skal satses på Greve, så skal han levere mål og assists, selv om det vel aldrig kan betegnes som et ubestigeligt bjerg. Hver femte kamp skal han gerne på måltavlen, og hver femtende kamp skulle han gerne finde en fri spiller, jeeez vi er ringe når man anskuer det således. Med til historien hører så at Jønsson ligger komfortabelt på anden pladsen på topscorerlisten. Hitraten for efterårssæsonen orker man ikke at liste, da den er for deprimerende læsning..
                      nu undlader du jo så lige i din analyse, at han primært har spillet kant for os, mens han i resten af karrieren primært har været angriber. Medtager man det, er det jo ikke så sært, at scoringsfrekvensen er gået ned. 6 mål fra en "kantspiller" (i en "4-4-2") er vel isoleret set godkendt. Det er mere på andre parametre, at det har haltet

                      Comment


                        #26
                        Fedt at se Greve få og gribe chancen. Han og Tverskov skal tilbage i start XI tak.
                        Jønsson må konkurrere med Greve/Fester om spilletid - fra bænken - og KEP gerne langt væk fra start XI.
                        Thingager motm. Få nu forlænget med ham, JJ og ikke mindst Edmundsson👍

                        Comment


                          #27
                          Jacob Barrett

                          Comment


                            #28
                            Indtil videre er stillingen sådan her. Altså med mindre jeg har talt forkert

                            JJ 5
                            Des 4
                            Ting 4
                            JBL 4
                            Greve 3
                            Last edited by fmprOB; 01-05-2017, 14:37.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Indtil videre er stillingen sådan her. Altså med mindre jeg har talt forkert

                              JJ 5
                              Des 4
                              Ting 4
                              JBL 4
                              Greve 2
                              Gi gerne et point mere til greve
                              siden 1887

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                                Gi gerne et point mere til greve
                                Hermed gjort

                                Comment

                                Working...
                                X