Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MoM OB-Randers 18.4.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Det er altså svært at glide ind i et så intens kamp (AK)
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #17
      Gryte. Har lagt mærke til at efter en flot redning, kommer hans holdkammerater sjældent hen til ham og klapper ham skulderen eller lignende.., hvis jeg var på banen ville jeg da omfavne ham hvert 2. minut... På en af Pouries afslutninger i 2. halvleg, som Sten så også reddede, var det faktisk Pourie selv der var henne og gi Sten en high five... Noget I har bidt mærke i også?

      Comment


        #18
        Sten 'Gandalf' Grytebust med afstand. Han var magisk i dag!

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          #19
          Grytebust uden modstand
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
            Gryte. Har lagt mærke til at efter en flot redning, kommer hans holdkammerater sjældent hen til ham og klapper ham skulderen eller lignende.., hvis jeg var på banen ville jeg da omfavne ham hvert 2. minut... På en af Pouries afslutninger i 2. halvleg, som Sten så også reddede, var det faktisk Pourie selv der var henne og gi Sten en high five... Noget I har bidt mærke i også?
            Så en i 2. Halvleg hvor KEP? Tror jeg var henne og ruske ham i håret.. Så tror sgu ikke de ikke kan lide ham.. Måske bange for at bryde den sindssyge forbandelse han har kastet på Målet så den ikke kan gå ind..

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Det er altså svært at glide ind i et så intens kamp (AK)
              Det forlanger og forventer vi sådan set heller ikke! MEN når alle andre kæmper med hjertet udenpå blusen, så er det for tyndt med banens friskeste ben, ikke at løbe efter hver aflevering! Et par af dem endda, hvor han selv dirrigerede boldhaver hvor han ville have dem spillet hen. Out of tune, som sædvanligt.. Out of fight, er bare ikke godt nok i en kamp som denne!

              Ellers var det specielt i 1.halvleg vel nærmest Kent der gik forrest og drev spillerne frem.. Hans råben og gestikuleren fik selv Bo Henriksen til ligne og lyde som en kordreng!
              Last edited by makitabel; 18-04-2017, 20:35.

              Comment


                #22
                Det er omsonst at nævne at Gryte er MOM. Vil dog som andre gerne fremhæve Desler, Izu og så især vores kaptajn. Fuck en kamp, og kun Gryte der fratager ham fra MOM.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                  Det forlanger og forventer vi sådan set heller ikke! MEN når alle andre kæmper med hjertet udenpå blusen, så er det for tyndt med banens friskeste ben, ikke at løbe efter hver aflevering! Et par af dem endda, hvor han selv dirrigerede boldhaver hvor han ville have dem spillet hen. Out of tune, som sædvanligt.. Out of fight, er bare ikke godt nok i en kamp som denne!
                  Enig generelt.
                  Men det kunne være taktisk fra Kent at han skulle undgå at løbe ene mand efter håbløse bolde og komme tilbage på plads og være første forsvarer

                  Comment


                    #24
                    M.h.t. spillernes manglende jubelscener og attitude, så er jeg også irriteret over det. Især på straffesparket, hvor Tingager får rødt. Der kunne jeg godt have tænkt mig at se 2-3 spillere i fjæset på dommeren - så er det heller ikke sikkert at han havde fået rødt. De kæmper godt i dag, men der mangler stadig noget vildskab i nogle situationer. Det er handler om at sætte sig i respekt.

                    Kampens spiller, jeg går imod strømmen og stemmer på KEP! For satan hvor han styrer det pis i dag. AK, hvad skulle han ind for?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      M.h.t. spillernes manglende jubelscener og attitude, så er jeg også irriteret over det. Især på straffesparket, hvor Tingager får rødt. Der kunne jeg godt have tænkt mig at se 2-3 spillere i fjæset på dommeren - så er det heller ikke sikkert at han havde fået rødt. De kæmper godt i dag, men der mangler stadig noget vildskab i nogle situationer. Det er handler om at sætte sig i respekt.

                      Kampens spiller, jeg går imod strømmen og stemmer på KEP! For satan hvor han styrer det pis i dag. AK, hvad skulle han ind for?
                      For at holde holdets lønførende spiller nogenlunde tilfreds med situationen?

                      Comment


                        #26
                        Grytebust er selvfølgelig MoM. Men fremragende indsatser fra Izunna, KEP, Joan og Desler. Men også godt fra Barret. God arbejdslyst og indsats fra Casper Nielsen, men han mangler selv at blive farlig og gøre sine medspillere farlige. Og så trækker fejlafleveringen, der førte til straffesparket ned. Det var lidt op og ned for JJ. Og også Tverskov, der fik en koldstart.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #27
                          STEN MIKAEL GRYTEBUST - SHÅLÅLÅ; SHÅLÅÅ; SHÅLÅÅ, SHÅLÅÅ

                          Fuck, det var vigtigt. Jeg tror faktisk, vi reddede livet i ligaen i dag. Vi må bare ikke tabe til Horsens på hjemmebane; så skal de lave 2 points mere end os i de to andre kampe, og det ser jeg ikke ske. Fuck jinx, jeg er glad og stiv. Bær over med mig.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                            M.h.t. spillernes manglende jubelscener og attitude, så er jeg også irriteret over det. Især på straffesparket, hvor Tingager får rødt. Der kunne jeg godt have tænkt mig at se 2-3 spillere i fjæset på dommeren - så er det heller ikke sikkert at han havde fået rødt. De kæmper godt i dag, men der mangler stadig noget vildskab i nogle situationer. Det er handler om at sætte sig i respekt.

                            Kampens spiller, jeg går imod strømmen og stemmer på KEP! For satan hvor han styrer det pis i dag. AK, hvad skulle han ind for?
                            Ja, der skal vi altså have noget med passion ind i holdet. Vi så det også i april 2016, der med David Boysens svinske tackling på Oliver Lunds knæ. Boysen fik kun gult, men ingen OB'ere var i fjæset på dommeren eller Boysen. Der kunne Lund godt have brugt noget opbakning og holdet burde have lagt pres på dommeren - big time!

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #29
                              En 'duo', der ikke rigtig, vel kun delvist, er blevet nævnt her er, Jønne og Joan:) De er vel efterhånden 'konkurrenter' om at blive topscorere og assistkonger (..og uden tvivl assist-to-assist konger) Igen mod Randers er de to direkte involverede i vores scoring. Jønne som målscorer og Joan med assisten. Mod Efb havde de hver sin assist, foruden at Joan fremtvang og eksvekverede frisparket, der ledte til straffesparkskendelsen. Mod AGF, Jønne med assist-to-assist da han sender Barret afsted, som spiller Joan, der scorer. De to tegner sig godt nok for mange af vores mål, direkte og indirekte. Og i går slog de to så til, - igen, fristes man til at sige. Jønne har fået, og får fremdeles, mange hug, men han har altså en stor andel i vores pointhøst:)

                              Comment


                                #30
                                Kan ikke komme uden om Grytebust
                                - men fine indsatser fra Desler og Barret.

                                Comment

                                Working...
                                X