Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MoM OB-Randers 18.4.17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Jeg er meget enig med de foregående indlæg. Grytebust klar MOM. Han står en kongekamp, og han skal selvfølgelig på rundens hold.

    I øvrigt det tredje straffespark han napper i indeværende sæson - det er sgu alligevel meget godt gået.
    .
    Er det ikke "kun" nummer to - i tirsdags og så hjemme mod Viborg? Eller har jeg glemt et?

    Derudover er jeg selvfølgelig helt enig. Det var reelt første gang i foråret, vi virkelig fik brug for ham, og så leverede han sådan en brandkamp. Det vidner om en målmand af høj høj klasse.
    SLO

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
      Er det ikke "kun" nummer to - i tirsdags og så hjemme mod Viborg? Eller har jeg glemt et?

      Derudover er jeg selvfølgelig helt enig. Det var reelt første gang i foråret, vi virkelig fik brug for ham, og så leverede han sådan en brandkamp. Det vidner om en målmand af høj høj klasse.
      Det er muligt, synes bare de nævnte, at det var tredje straffe i sæsonen han nappede. Men ved nærmere eftertanke, så brændte Lyngby jo ved, at de skød over. Så måske de har ment at der er blevet brændt tre mod OB.

      Comment

      Working...
      X