Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Thomas Mikkelsen (Målmand)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
    Tak! . Hvordan pokker har jeg overset det.

    Hmm.. Kan sgu godt lide Falkesgaard. Synes faktisk han minder om Gryte i sit spil, bare knap så god. Endnu. Tror stadig på, han kan blive rigtig god.
    Jeg tror også at han kunne blive rigtig god med lidt erfaring, altså spille nogle kampe. Man må bare erkende at han har lavet et super dårligt valg i FCM - Der får han heller ingen spilletid, så det kommer til at være status quo for ham om 2 år. Det er lidt synd synes jeg, men han har jo selv taget valget, og det er han selvfølgelig i sin fulde ret til. :)

    Comment


      #17
      Jeg har hele tiden været ret godt tilfreds med, at vi har skrevet kontrakt med Thomas Mikkelsen, men jeg må sige, at min begejstring lige har taget et nyk mere opad. Jeg er kæmpe fan af hans person og hans indstilling til tingene!

      http://obstruktion.dk/thomas-mikkels...-komme-til-ob/

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Jeg har hele tiden været ret godt tilfreds med, at vi har skrevet kontrakt med Thomas Mikkelsen, men jeg må sige, at min begejstring lige har taget et nyk mere opad. Jeg er kæmpe fan af hans person og hans indstilling til tingene!

        http://obstruktion.dk/thomas-mikkels...-komme-til-ob/
        Ja han bliver god at have i truppen. Er helt tryk ved ham som 2.målmand. Godt interview

        Comment


          #19
          Dejligt at han erkender sin rolle. Så håber vi bare at han kan affinde sig med den. Så er det en fremragende reservekeeper at have.

          Comment


            #20
            Jeg undrer mig lidt over at Thomas Mikkelsen var udtaget til AaB kampen, men alligevel var sorteret fra til sidst, samtidig var han heller ikke med i reservekampen i dag. Jeg har ikke læst nogen steder at han skulle være skadet, men det må vel være forklaringen. Er der andre som har hørt hvorfor?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Jeg undrer mig lidt over at Thomas Mikkelsen var udtaget til AaB kampen, men alligevel var sorteret fra til sidst, samtidig var han heller ikke med i reservekampen i dag. Jeg har ikke læst nogen steder at han skulle være skadet, men det må vel være forklaringen. Er der andre som har hørt hvorfor?
              Ja jeg undrede mig også. Man kunne godt lige have givet det en linie på ob.dk.. Men mon dog der er den store mystik over det

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ja jeg undrede mig også. Man kunne godt lige have givet det en linie på ob.dk.. Men mon dog der er den store mystik over det
                Han sad ude til sidst i den sidste træning ... ved ikke hvorfor.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #23
                  Vores reservemålmand, Thomas Mikkelsen, er en af de absolut mest professionelle fodboldspillere, jeg nogensinde har oplevet. Vi har haft en snak med ham, og en ting er helt sikkert. Vi kommer aldrig til at høre ham brokke sig.

                  http://obstruktion.dk/mikkelsen-faar-ikke-brokke-sig/

                  Comment


                    #24
                    Thomas Mikkelsen skifter permanent til Lyngby. Forståeligt i hensigt af situationen men vi taber en rigtig god fyr med stribet hjertet der.
                    Tak for alt og som du siger: På gensyn!
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/thomas...nt-til-lyngby/
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Tak for indsatsen, Thomas!

                      Comment


                        #26
                        held og lykke fremover.

                        Comment

                        Working...
                        X