Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg refererer til noget som blev sagt i podcasten. Og der syntes jeg bestemt at ordlyden var anderledes
    Det var den også, men jeg er ret overbevist om, det er ovennævnte tweet, Peter refererer til i podcasten. Det er måske lidt noget ordkløveri, men jeg synes nu, der er forskel på at sige, at det kunne være fedt at komme tilbage til OB en dag og så ligefrem at garantere det med 100 %.
    SLO

    Comment


      #62
      Helt helt enig MortenF - det er totalt en tilsnigelse fra min side 😂 - han skriver og svarer Parsum at han vil elske at tage trøjen over hovedet. Det jeg ville/burde have sagt, at hvis det stod til ham alene ville han elske at spille i stribet igen. Det kan han selvfølgelig ikke garantere, da det kræver at klubben vil have ham, økonomi, timing osv😀

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af jj-baumspieler Se indlæg
        Helt helt enig MortenF - det er totalt en tilsnigelse fra min side  - han skriver og svarer Parsum at han vil elske at tage trøjen over hovedet. Det jeg ville/burde have sagt, at hvis det stod til ham alene ville han elske at spille i stribet igen. Det kan han selvfølgelig ikke garantere, da det kræver at klubben vil have ham, økonomi, timing osv
        Jeg lader som om at jeg ikke har læst dette og fortsætter min færd på en lyserød sky

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
          Jeg tror, at vi er enige langt hen ad vejen. Det er klart at Makrini var noget bedre defensivt - det siger både statistik, og det vi har set. Jeg synes bare, at Izunna har overrasket mig positivt - måske i forhold til mine forventninger.

          Hvis I kan få en statistik-kyndig alá dem, der er på Mediano, så kan vi måske komme tættere på en sandhed omkring Izunna kampe i foråret ;)
          Hey

          Idag fik du mere ret end mig Nicolai - han spillede en rigtig din kamp. Stadig nogle lidt spøjse boldtab men slet ikke i kritisk omfang. Stod i vejen for meget og kom godt rundt på banen. Håber pilen bliver ved med at pege frem der, så kan vi forstærke os andre steder til sommer

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af jj-baumspieler Se indlæg
            Hey

            Idag fik du mere ret end mig Nicolai - han spillede en rigtig din kamp. Stadig nogle lidt spøjse boldtab men slet ikke i kritisk omfang. Stod i vejen for meget og kom godt rundt på banen. Håber pilen bliver ved med at pege frem der, så kan vi forstærke os andre steder til sommer
            Syntes nu stadig vi mangler en klasse midtbanespiller så konkurrencen bliver større. Nana er jo langt væk fra en starter og Thrane er langt langt langt væk fra noget som helst.. Så han skal hentes uanset hvad

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af jj-baumspieler Se indlæg
              Helt helt enig MortenF - det er totalt en tilsnigelse fra min side 😂 - han skriver og svarer Parsum at han vil elske at tage trøjen over hovedet. Det jeg ville/burde have sagt, at hvis det stod til ham alene ville han elske at spille i stribet igen. Det kan han selvfølgelig ikke garantere, da det kræver at klubben vil have ham, økonomi, timing osv😀
              Præcis, og derfor er det jo også ganske fornuftigt af Daniel ikke at love noget, han i sidste ende ikke er ene om at bestemme. Men det er en fornøjelse at se, hvor tæt han stadig følger klubben - igen i dag var han meget aktiv på Twitter under kampen.
              SLO

              Comment


                #67
                Hejsa - vi nævner lige, at der er en ny udsendelse tilgængelig på iTunes, Soundcloud eller fra vores hjemmeside www.obstemmer.dk

                ’Stemmer fra Ådalen’ har denne onsdag været i København, hvor vi har optaget i Tipsbladets lokaler i Bredgade.
                I denne udsendelse har vært Martin Davidsen selskab af tidligere ungdomsspiller i OB, Morten Ohm samt den forhenværende Superliga-profil Martin Borre.
                Panelet diskuterer den seneste kamp mod Randers og kigger også fremad mod søndagens kamp mod samme modstander. Desuden sættes der fokus på OB’s træningsfaciliteter, der i år har været et brandvarmt politisk emne i Odense. Endelig vender panelet også målmand Sten Grytebust, der har markeret sig som en stor profil for OB i denne sæson.
                Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                Comment


                  #68
                  Super gode emner (har ikke hørt det endnu).

                  Ide: Anders W Berthelsen må være interessant at få i studiet i sin egenskab af formand for Marienlyst OG vigtig byrådsmand. Jeg behøver ikke skrive, hvad I kunne spørge ham op, men dog at jeg også tænker det som en follow up på indslaget om træningsfaciliteter.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                    Hejsa - vi nævner lige, at der er en ny udsendelse tilgængelig på iTunes, Soundcloud eller fra vores hjemmeside www.obstemmer.dk

                    ’Stemmer fra Ådalen’ har denne onsdag været i København, hvor vi har optaget i Tipsbladets lokaler i Bredgade.
                    I denne udsendelse har vært Martin Davidsen selskab af tidligere ungdomsspiller i OB, Morten Ohm samt den forhenværende Superliga-profil Martin Borre.
                    Panelet diskuterer den seneste kamp mod Randers og kigger også fremad mod søndagens kamp mod samme modstander. Desuden sættes der fokus på OB’s træningsfaciliteter, der i år har været et brandvarmt politisk emne i Odense. Endelig vender panelet også målmand Sten Grytebust, der har markeret sig som en stor profil for OB i denne sæson.
                    Det var hurtigt at den nye udsendelse er på banen :)

                    Forslag til fremtiden. Hvad med evt at få Daniel Høegh med i en udsendelse når han på et eller andet tidspunkt er i byen. Det kunne være spændende at høre om hans tid mens han var her og hans syn på afstand. Selvom han er eks spiller i klubben pt så tror jeg at han er en spiller mange af os gerne vil høre fra pga hans (tolker jeg det som) stibede hjerte.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #70
                      Der er allerede en ny podcast på banen - denne gang med fokus på Jens Jakob Thomasen!

                      Ind på www.obstemmer.dk, Soundcloud eller iTunes!

                      Så er der lidt at lytte på, mens det regner. :-)
                      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                        Der er allerede en ny podcast på banen - denne gang med fokus på Jens Jakob Thomasen!

                        Ind på www.obstemmer.dk, Soundcloud eller iTunes!

                        Så er der lidt at lytte på, mens det regner. :-)
                        Endnu engang en lækker udsendelse, og hvor lyder den knægt dejligt fynsk og velovervejet. Selvom han nærmer sig kliche territorium en gang eller to er jeg slet ikke i tvivl om han mener de ting han siger..
                        Eneste minus er den (for mig) lidt nonchalante holdning til Falks skifte og hvis Jens Jakob skulle gå den vej, men sådan ser vi forskelligt på det. Synes så også de begge har potentiale til mere. Også lidt ærgerligt i ikke kører sammenligningen med Delaney lidt længere omkring det med at bygge mere på sit spil herhjemme og så komme til udlandet og være en magtfaktor, men tak for et super program og et fedt initiativ.

                        Og efter at have været alt for lang tid om få det gjort har jeg endelig været inde og støtte vil da opfordre andre til det samme.
                        https://obstemmer.10er.dk

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg

                          Og efter at have været alt for lang tid om få det gjort har jeg endelig været inde og støtte vil da opfordre andre til det samme.
                          https://obstemmer.10er.dk
                          Du har så ret. Jeg har heller ikke fået det gjort - det er så nemt at lade være, når man nu får det foræret gratis. Men jeg elsker det her koncept, og jeg er meget imponeret over niveauet generelt. Det virker velforberedt, og der der god variation på emnerne. Især flot med tanke på, at det er på frivillig basis.

                          Jeg må have muldvarpeskindet frem og få givet et bidrag!

                          Comment


                            #73
                            Husk også gode anmeldelser og stjerner i iTunes. Det hjælper også og er gratis!

                            MvT
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              #74
                              I denne uges udgave af ‘Stemmer Fra Ådalen’ er der fokus på seneste spillerundes OB-nedsmeltning i Randers, hvor fynboerne tabte hele 0-4. Panelet taler også om manglen på lederskikkelser og anførertyper i OB de senere år,og endelig sættes der fokus på fredagens store gyser mellem OB og AC Horsens.

                              I panelet er vært Martin Davidsen, sæsonkortholder Morten Skov og DR-journalist Kristian Østerby.

                              www.obstemmer.dk - Soundcloud - iTunes
                              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                              Comment


                                #75
                                Jeg fik lov til at snuse lidt med i torsdags, da d' herrer snakkede Horsens-kamp, ledere i truppen og Randers-blamage.

                                Jeg laver en artikel til fyens.dk/uao asap, indtil den ligger klar, kan I fornøje jer med billederne her: Stemmer fra Ådalen


                                Tanken er, at den skal være startskuddet til en serie om fanmiljøet i Odense. Ikke kun OB, men også andre klubber og sportsgrene i byen. Jeg vil dog super gerne tæt på nogle af de capoer, vi har. Er der tilfældigvis nogen herinde, der har kontakt til det, så smid mig gerne en mail på klkn@jfmedier.dk - det kunne blive helt godt.

                                Smider link til artikel, når jeg får luft til at skrive den.

                                Comment

                                Working...
                                X