Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Det her projekt er så godt, at jeg overvejer at blive bøsse og stille min krop til rådighed for bagmændene, hvis det kan øge lysten til at fortsætte!
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
      Det her projekt er så godt, at jeg overvejer at blive bøsse og stille min krop til rådighed for bagmændene, hvis det kan øge lysten til at fortsætte!
      Haha vi rafler lige på næste redaktionsmøde om hvem, der skal tage imod denne smukke offergave ��

      Til alle de andre kommentarer - vil jeg sige mange mange tak. Det er fedt at læse, for vi bliver bekræftiget i at der vitterligt er oceaner af OB stof at gribe fat i. Det er dejligt, at I synes godt om formatet.

      Vi var ret udfordrede af noget lyd-bøvl denne gang. Vi har et bedre (faste sted) næste gang og jeg får bedre styr på lydniveuaerne - det er noget vi vil prioritere at gøre ordentligt. Den var ikke helt i skabet denne gang ��

      Vi glæder os meget til at optage igen i næste uge ��

      Comment


        #33
        Rigtigt god udsendelse denne gang! Jeg er glad for at høre, at jeg i Peter har en åndfælle, der heller ikke kan se, hvad OBs raison d'être for at være provinsens konger er på sigt. Vi er en klub der på stort set alle afgørende parametre, i bedste fald ligger på det middelmådige niveau.

        På træningsfaciliteter halser vi jo bag efter alle, og det med en enorm afstand til nogle klubber. På talentarbejdet er vi LANGT efter klubber som FCN, FCM og AaB, og vi må nok også acceptere, at Esbjerg også er niveauet over os på nuværende tidspunkt. På scoutingen er der heller ikke nogle der får mig overbevist om, at vi har et stærkt kort med Jesper Hansen, og hvad bidrager Ole Spion med, og er vores scoutingprocesser overhovedet opdateret til 2017? Kigger vi på staben, har vi ganske vidst en rigtigt dygtig træner der har kunne få meget ud af lidt førhen, men det varer selvfølgelig ikke evigt med ham, og kan ikke udgøre et parameter og en strategi der skal gøre os dominerende på sigt. Derudover har vi et magert setup, hvor vi hverken har analytikere, mentaltrænere eller diætister tilknyttet, som andre klubber har.

        Det eneste parameter, hvor der gemmer sig potentiale her og nu, er i vores hovedrige ejerkreds, hvor der som Peter siger, gemmer sig nogle folk, også udover NT, som har midlerne til at kunne sætte foden på speederen, og skalere klubbens budgetter op igen. Men er der nogen vilje til det? Ikke meget i de sidste 6 år tyder på det. Og vil det i såfald være det rigtige, hvis man igen ender med at forsømme at investere i talentarbejde, stab og faciliteter?

        Jeg synes det er lidt sørgeligt at sammenligne os med en klub som FC Nordsjælland. De har hverken en historik, opland, opbakning, mediedækning eller ejerkreds der er i nærheden af at have en volumen som vores. Ikke desto mindre har de en talentudvikling og træningskultur der desværre nok er nærmere 10 år end 5 år foran vores. De har et moderne, spændende og begejstrende spilkoncept. De har en af de mest spændende talentfabrikker i ryggen, i Right to Dream. De har en plan og strategi med de spillere de henter, så de kan finde spillere som Bruninho, Asante, Bartolec og Lobotka og gøre dem til profiler og salgsobjekter. Og så har de frem for alt bedre sportslige resultater.

        Jeg har svært ved at få øje på anden strategi i OB, end at man har givet Kent en nærmest enevældig magt til at udvikle et spilkoncept og finde spillere. Det kan se godt ud, når man finder oversete spillere som Tingager og Edmundsson og får lagt en masse på deres spil, som Kent viste at han kunne i AaB med folk som Dalsgaard og Thelander, men det ser så også skrækkeligt ud, når man henter dyre spillere som Izunna, KEP og Jönsson som er fejlcastede og/eller overvurderede ift. den løn de bliver tildelt og de roller de skal udfylde.

        Og det er bare ikke løsningen at give træneren for meget magt! Så ender det med at blive spillere, som han har haft berøringsflade med før enten i sin egen trup eller som modspillere, og så ender man med at forfalde til at ville omskole Jönsson til kantspiller eller Izunna til 8er, selvom deres bedste kompetencer udfoldes i andre roller. Her skal den dygtige spillerrekruttering træde til og caste de rigtige typer til det der efterspørges, og så må det så blive træneren og sportsdirektørens opgave at udpege de endelige folk i sidste ende, som Keld også sagde.
        Last edited by Sheed; 01-04-2017, 18:44.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Det her projekt er så godt, at jeg overvejer at blive bøsse og stille min krop til rådighed for bagmændene, hvis det kan øge lysten til at fortsætte!
          Fantastisk podcast, det faglige niveau er enormt.

          Håber I fortsætter uanset udfaldet af ovenstående, men tak for at minde mig om den vel nok mest legendariske tråd på forum om en vis pillefyr

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af jj-baumspieler Se indlæg
            Haha vi rafler lige på næste redaktionsmøde om hvem, der skal tage imod denne smukke offergave ��

            Til alle de andre kommentarer - vil jeg sige mange mange tak. Det er fedt at læse, for vi bliver bekræftiget i at der vitterligt er oceaner af OB stof at gribe fat i. Det er dejligt, at I synes godt om formatet.

            Vi var ret udfordrede af noget lyd-bøvl denne gang. Vi har et bedre (faste sted) næste gang og jeg får bedre styr på lydniveuaerne - det er noget vi vil prioritere at gøre ordentligt. Den var ikke helt i skabet denne gang ��

            Vi glæder os meget til at optage igen i næste uge ��
            Offergave. Haha. Kom til at at forestille mig StateTrooper i hvid kjole bundet til to pæle i junglen. Ligesom offergaven i King Kong

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #36
              Program nummer to overgår mine vildeste forventninger. Hold nu kæft, hvor er det godt! Og hvor har vi dog manglet sådan et program. Mange af de frustrationer og bekymringer om OB, som jeg har gået og oparbejdet, dem forløste i virkelig. For imens jeg lyttede, så kom i ind på rigtig meget af det. Jeg har mange gange gået og tænkt, jamen er jeg, bortset fra en håndfuld mennesker på forum, virkelig den eneste, som kan se det her, som for mig er så tydeligt. Tak for et godt program

              Comment


                #37
                Så er jeg også ved at være igennem de to første udsendelser. Jeg glæder mig rigtig meget til næste afsnit.

                Bare for også at komme med en kort kommentar til noget specifikt indhold fra afsnit 2:
                Den belgiske idé om, at hive hold op fra rækken nedenunder til nedrykningsslutspillet, har været prøvet i Danmark. Midt i 90'erne havde vi kvalrækken, og det var et røvkedeligt koncept: Bunden af superligaen og toppen af 1. division spillede 2. halvdel af sæsonen mod hinanden om pladserne i superligaen. Det var virkelig ikke interessant.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                  Så er jeg også ved at være igennem de to første udsendelser. Jeg glæder mig rigtig meget til næste afsnit.

                  Bare for også at komme med en kort kommentar til noget specifikt indhold fra afsnit 2:
                  Den belgiske idé om, at hive hold op fra rækken nedenunder til nedrykningsslutspillet, har været prøvet i Danmark. Midt i 90'erne havde vi kvalrækken, og det var et røvkedeligt koncept: Bunden af superligaen og toppen af 1. division spillede 2. halvdel af sæsonen mod hinanden om pladserne i superligaen. Det var virkelig ikke interessant.
                  Enig. Det var røvsygt og det projekt falmede også hurtigt.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #39
                    Godt, Sheed. Er enig i det meste.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #40
                      Mens vi venter på aftenens kamp, er der en ny udgave af Stemmer fra Ådalen at hygge sig med! :-)

                      Michael Schjønberg besøger podcasten til en snak om Horsens-kampen, transfervinduet, fredagskampe og naturligvis aftenens opgør. Du kan også høre, at Michael Schjønberg nær var blevet Europamester.

                      Hør podcasten på iTunes eller www.obstemmer.dk
                      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                      Comment


                        #41
                        Tak, drenge - tak 😃

                        1) Jeg har nu hørt mine første podcasts ... ever! 😆

                        2) Jeg har nu fået noget indhold, når der gåes kilometer efter kilometer med barnevognen! 😘

                        3) Rart med noget der fokuserer på MIN klub 😱

                        4) I bliver bedre og bedre for hver udsendelse 👍🏻👏🏻

                        5) God fordeling af emner etc.

                        6) Keep it da fåårk up ❤️

                        Comment


                          #42
                          Kæmpe opfordring til alle.

                          Husk, husk, husk at gå ind i iTunes og giv Podcast'en 5 stjerner. Det ratingsystem er vigtigere for podcast's end man lige skulle tro, så det gør en stor forskel, hvis du lige bruger 1½ minut på at dele stjerner ud og evt. skrive en anmeldelse.

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Kæmpe opfordring til alle.

                            Husk, husk, husk at gå ind i iTunes og giv Podcast'en 5 stjerner. Det ratingsystem er vigtigere for podcast's end man lige skulle tro, så det gør en stor forskel, hvis du lige bruger 1½ minut på at dele stjerner ud og evt. skrive en anmeldelse.

                            MvT
                            Jeg kan ikke umiddelbart anmelde det, hverken i Itunes store eller i podcast app'en. (Iphone)

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Jeg kan ikke umiddelbart anmelde det, hverken i Itunes store eller i podcast app'en. (Iphone)
                              I iTunes højreklikker du på Podcasten og vælger 'Gå til Podcast i iTunes Store'. Her vælger du fanen 'Vurderinger og anmeldelser'. Klik på knappen 'Skriv en anmeldelse'.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                #45
                                Hey folkens - tak for de mange fede kommentarer. Det gør det bare lige det ekstra sjovt at lave. Og ja - det er en super opfordring at give en anmeldelse på iTunes. Der er det skøre på iTunes, at vi ikke kan se nogen statistik på hvor mange der lytter med (i modsætning til Soundcloud)

                                så jeres feedback her, på Facebook og andre steder er vores bedste pejlemærke på stemningen. Hvis der sidder nogen derude der ved hvordan man kan knække iTunes og få nogle tal ud hører vi det meget gerne. ��

                                Ellers glæder jeg mig til at optage med de andre i morgen tidlig og få hilst på Emil Ousager. Det bliver en rigtig spændende snak ����

                                Comment

                                Working...
                                X