Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Uh, Jesper Hansen kommer i studiet efter sæsonen er slut. Spændende.
    What... hvor.. hvornår. Hvordan... what?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      What... hvor.. hvornår. Hvordan... what?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

        Comment


          Jeg kan ikke glæde mig over Jesper Hansen kommer på besøg i podcasten. Vi kender hans politik og hans politiske korrekte svar, og en tilbageholden attitude ift. alt som vedrører klubben. Jeg tror vi bliver rigtig skuffet over hans deltagelse, men jeg håber at holdet bag ved forbereder sig ordentligt, som de plejer - og ikke er bange for at stikke lidt til ham, når han kommer med hans åndssvage svar på gode spørgsmål.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Jeg kan ikke glæde mig over Jesper Hansen kommer på besøg i podcasten. Vi kender hans politik og hans politiske korrekte svar, og en tilbageholden attitude ift. alt som vedrører klubben. Jeg tror vi bliver rigtig skuffet over hans deltagelse, men jeg håber at holdet bag ved forbereder sig ordentligt, som de plejer - og ikke er bange for at stikke lidt til ham, når han kommer med hans åndssvage svar på gode spørgsmål.
            Tja. Vi må se. Jeg glæder mig ihvertfald til den. Med den forventning at han intet afslører om hvordan man vil agere på sommerens transfermarked..
            Men glæder mig generelt bare til endnu en Podcast og meget gerne en update på facilitet projektet

            Comment


              Så er vi klar med en ny omgang podcast. Et kritisk panel i form af Ulrik Pedersen (tidligere OB'er), Rasmus Parsum og Simon Voetmann gør Martin Davidsen selskab i ugens udsendelse, hvor vi evaluerer hele sæsonen. I slutningen af udsendelsen er der tilmed et interview med Kent Nielsen om sæsonen.

              I kan lytte til udsendelsen her: https://soundcloud.com/obstemmer/saesonevaluering2017

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Stemmer Fra Aadalen Se indlæg
                Så er vi klar med en ny omgang podcast. Et kritisk panel i form af Ulrik Pedersen (tidligere OB'er), Rasmus Parsum og Simon Voetmann gør Martin Davidsen selskab i ugens udsendelse, hvor vi evaluerer hele sæsonen. I slutningen af udsendelsen er der tilmed et interview med Kent Nielsen om sæsonen.

                I kan lytte til udsendelsen her: https://soundcloud.com/obstemmer/saesonevaluering2017
                Glæder mig allerede

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Stemmer Fra Aadalen Se indlæg
                  Så er vi klar med en ny omgang podcast. Et kritisk panel i form af Ulrik Pedersen (tidligere OB'er), Rasmus Parsum og Simon Voetmann gør Martin Davidsen selskab i ugens udsendelse, hvor vi evaluerer hele sæsonen. I slutningen af udsendelsen er der tilmed et interview med Kent Nielsen om sæsonen.

                  I kan lytte til udsendelsen her: https://soundcloud.com/obstemmer/saesonevaluering2017
                  Fint scoop med Kent-interview, selv om han virker en smule defensiv. Naturligvis ved han godt, at der ikke er lutter smil, når vi ikke når målsætning og tilskuerne forsvinder næsten lige så hurtigt som is på en sommerdag, men han var lidt hurtig til at spille bolden tilbage til 'pressen'.
                  Ellers interessant m evaluering; den er ca. lige så negativ som forventet, men den kom fra forskellige kanter. Løsningerne som forslag er ca. som ofte fremhævet herinde, men Ulrik Pedersens pointe om, at man ikke har en klar profil var god.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Fint scoop med Kent-interview, selv om han virker en smule defensiv. Naturligvis ved han godt, at der ikke er lutter smil, når vi ikke når målsætning og tilskuerne forsvinder næsten lige så hurtigt som is på en sommerdag, men han var lidt hurtig til at spille bolden tilbage til 'pressen'.
                    Ellers interessant m evaluering; den er ca. lige så negativ som forventet, men den kom fra forskellige kanter. Løsningerne som forslag er ca. som ofte fremhævet herinde, men Ulrik Pedersens pointe om, at man ikke har en klar profil var god.
                    Jeg er meget spændt hvem man har med som gæst når JH gæster studiet..
                    Så meget gerne Peter Brix og Skygger fra Ådalen

                    Comment


                      Spørgsmålet er så om Rune ala. Onkel Riffel kommer fra Køffenhavn til sådan et interview. Men er helt enig! Han ville være god at få ind...
                      http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

                      Comment


                        Jeg smider gerne en 20'er i en pulje, så vi kan transportere Riffel til Odense.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
                          Spørgsmålet er så om Rune ala. Onkel Riffel kommer fra Køffenhavn til sådan et interview. Men er helt enig! Han ville være god at få ind...
                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Jeg smider gerne en 20'er i en pulje, så vi kan transportere Riffel til Odense.
                          Er gerne medsponsor på sådan en tur... For satan jeg ville gerne høre sådan en podcast

                          Comment


                            Det er en god ide med Riffel, men vi har allerede besat studiet med gode folk til udsendelsen med Jesper Hansen. Det bliver Peter Brix, Martin Davidsen og Morten Skov, der skal debattere med sportsdirektøren. Det bliver godt.

                            Riffel er en af flere gode folk, som vi har på listen over potentielle paneldeltagere til næste sæson.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Stemmer Fra Aadalen Se indlæg
                              Det er en god ide med Riffel, men vi har allerede besat studiet med gode folk til udsendelsen med Jesper Hansen. Det bliver Peter Brix, Martin Davidsen og Morten Skov, der skal debattere med sportsdirektøren. Det bliver godt.

                              Riffel er en af flere gode folk, som vi har på listen over potentielle paneldeltagere til næste sæson.
                              Fint fint. Håber virkelig på noget dybde med JH og ikke bare overfladisk politikkersvar i 60 min..
                              For så bliver jeg mega mega frustreret. Ikke at jeg forlanger at han offentligører transferstrategier, navne osv men hvor ville det dog klæde ham at blive lidt konkret om transferønsker,næste sæson og fremtiden generelt..

                              Og... Er der chancer for at OB i den nærmeste fremtid igen kan blande sig i den økonomiske top eller er fremtiden blandt den middelmådige pøbel?

                              Kunne også godt tænke mig at vide hvem Jesper Hansen er. Jeg har intet forhold til ham som fan eller menneske.. Ikke noget positivt ihvertfald
                              Last edited by fmprOB; 02-06-2017, 08:58.

                              Comment


                                Jeg kunne blandt meget andet tænke mig at høre hvad OB aktivt har gjort for at få forbedret faciliteterne , hvad er OB's udspil over for kommunen , hvorfor får man ikke lavet en ny kunstbane gennem egenbetaling og sponsorere ?

                                Hører det fortiden til at man købte spillere man bevidst vidste ikke var gode nok eller er det en strategi som stadig i nogen grad benyttes , og hvor langt er man i den oprydningsface som JH påbegyndte ved sin tiltræden men som er trukket i langdrag dom følge af førnævnte strategi ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X