Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Selvf. er jeg ikke intereseret i at starte en negativ spiral eller hvad folk nu vil kalde det.
    Jeg bringer det kun på bane, da det ud fra det jeg er blevet fortalt, virker som noget der er/kan blive et reelt og større problem.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Selvf. er jeg ikke intereseret i at starte en negativ spiral eller hvad folk nu vil kalde det.
      Jeg bringer det kun på bane, da det ud fra det jeg er blevet fortalt, virker som noget der er/kan blive et reelt og større problem.
      OB har ikke spillet med større hjerte og sult i snart 10 år, selvfølgelig er der nogle, der ikke kan tilpasse sig den nye vindermentalitet. Mit bud er AK og Desler. Men tænker, at du nok ikke har lyst eller vilje til at nævne navne, trods din adminstrator position. At du gider være budbringer for sådan nogle vrælehoveder, forstår jeg simpelhen ikke.
      Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

      Comment


        Man kan godt indføre hjerte og vindermentalitet uden at behøve opføre sig som en pikspiller.

        Comment


          Og dit grundlag for at bruge udtrykket vrælehoveder er ... nul.

          Jeg taler ikke om problemer med at tilpasse ny spillestil, træner-stil, spilletid, men om mobning.

          Havde egentligt ikke troet at SÅ mange voksne mennesker, skulle have SÅ svært ved at forstå et enkelt ord.

          Comment


            j
            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Og dit grundlag for at bruge udtrykket vrælehoveder er ... nul.

            Jeg taler ikke om problemer med at tilpasse ny spillestil, træner-stil, spilletid, men om mobning.

            Havde egentligt ikke troet at SÅ mange voksne mennesker, skulle have SÅ svært ved at forstå et enkelt ord.
            Omvendt kan det undre mig, at en person så ukritisk anvender ordet mobning om noget, som vedkommende har hørt fra en part. Hvornår noget er mobning er bestemt ikke klart og entydigt, men tværtimod ganske komplekst. Jeg synes, at Sheeds indlæg f.eks. er en fin beskrivelse af hvor svært et begreb det er.

            KEP har jo mere eller mindre direkte sagt, at han følte sig kørt over (mobbet?) af JM. De øvrige tabere af trænerskiftet, kan jo være hurtige til at melde sig under de faner, Festersen f.eks. og måske også AK.

            Jeg hæfter mig ved den forvandling OBs hold har gennemgået, efter at JM væltede det gamle hierarki fra hinanden og satte et nyt ind. Den har været entydig positiv so far, og der er jo ingen indikationer på, at truppen iøvrigt har problemer med noget som helst.

            Så jeg synes, du burde forholde dig mere kritisk til den benævnelse, i stedet for at fare til tasterne, for det virker ærligt talt lidt sensationsliderligt og selvprovomerende. Og jeg ved godt, at sådan er du ikke som person, men sådan kommer det hurtigt til at virke, og derfor tror jeg en del reagere negativt.

            Lad os slå koldt vand i blodet og se tiden an.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
              Selvf. er jeg ikke intereseret i at starte en negativ spiral eller hvad folk nu vil kalde det.
              Jeg bringer det kun på bane, da det ud fra det jeg er blevet fortalt, virker som noget der er/kan blive et reelt og større problem.
              Ved du om der er tale om mobning og i givet fald hvordan?

              Vi lever jo i et curling samfund hvor der ikke skal meget til før folk føler sig såret, overset eller mobbet.
              Nogle skal jo have alt pakket ind i pædagogisk blødsødenhed.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OBstruktion
                Julius Eskesen var glad for at være med i startopstillingen igen i kampen mod Vendsyssel.

                http://obstruktion.dk/eskesen-en-for...aere-med-igen/
                Dejlig selvkritisk den unge mand. Han har meget at lære og skal stadig ligge en masse på. Han har vel allerede brudt igennem men håber på at han næste sæson bliver en større profil end nu. Glæder mig specielt til hans første superliga mål...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Dejlig selvkritisk den unge mand. Han har meget at lære og skal stadig ligge en masse på. Han har vel allerede brudt igennem men håber på at han næste sæson bliver en større profil end nu. Glæder mig specielt til hans første superliga mål...
                  Enig og han skal stadig have så meget spilletid dom muligt også når JJT forhåbentlig bliver fit for fight. Ser langt hellere vi udvikler Eske og JJT fremfor at give Kløve spilletid
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                    Og dit grundlag for at bruge udtrykket vrælehoveder er ... nul.

                    Jeg taler ikke om problemer med at tilpasse ny spillestil, træner-stil, spilletid, men om mobning.

                    Havde egentligt ikke troet at SÅ mange voksne mennesker, skulle have SÅ svært ved at forstå et enkelt ord.
                    Hvis mobning er i betydningen at nedgøre overfor andre er det bestemt noget, der kræver noget helt særligt af en træner, hvis han kaster sig ud i den slags. Generelt skal han forlange at alle yder det bedste de kan, og kan de ikke bedre, skal de ikke nedgøres. Men væk.
                    Da jeg for mange år siden var yngstelærling var jeg ude for for både kærlig mobning (ordet fandtes ikke dengang) og ondskabsfuld mobning. Jeg kan ikke forestille at en dansk toptræner praktiserer den ondskabsfulde. Og gør han det, er det forkasteligt.
                    Ståle overtræder nogle gange hvad jeg anser for ok, men ser ud til at det accepteres.
                    Last edited by Tåhyler; 02-12-2018, 10:55.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Jeg har tænkt på om der mon er nogen der har en skjult agenda, med disse beskyldninger. For at være ærlig, så hader jeg sådan noget luskeri med unavngivne rygter.
                      Det kan jo ikke undgås man hurtigt danner sig 2 navne som oplagte. Og det har ingen noget ud af.

                      Comment


                        Altså om jeg har en agenda??

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          j

                          Omvendt kan det undre mig, at en person så ukritisk anvender ordet mobning om noget, som vedkommende har hørt fra en part. Hvornår noget er mobning er bestemt ikke klart og entydigt, men tværtimod ganske komplekst. Jeg synes, at Sheeds indlæg f.eks. er en fin beskrivelse af hvor svært et begreb det er.

                          KEP har jo mere eller mindre direkte sagt, at han følte sig kørt over (mobbet?) af JM. De øvrige tabere af trænerskiftet, kan jo være hurtige til at melde sig under de faner, Festersen f.eks. og måske også AK.

                          Jeg hæfter mig ved den forvandling OBs hold har gennemgået, efter at JM væltede det gamle hierarki fra hinanden og satte et nyt ind. Den har været entydig positiv so far, og der er jo ingen indikationer på, at truppen iøvrigt har problemer med noget som helst.

                          Så jeg synes, du burde forholde dig mere kritisk til den benævnelse, i stedet for at fare til tasterne, for det virker ærligt talt lidt sensationsliderligt og selvprovomerende. Og jeg ved godt, at sådan er du ikke som person, men sådan kommer det hurtigt til at virke, og derfor tror jeg en del reagere negativt.

                          Lad os slå koldt vand i blodet og se tiden an.
                          Hvordan fastslår du, at jeg anvender det ukritisk?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                            Hvordan fastslår du, at jeg anvender det ukritisk?
                            Ud fra det du skriver

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Ved du om der er tale om mobning og i givet fald hvordan?

                              Vi lever jo i et curling samfund hvor der ikke skal meget til før folk føler sig såret, overset eller mobbet.
                              Nogle skal jo have alt pakket ind i pædagogisk blødsødenhed.
                              Ja, man kan jo bare se hvad der kom ud af det Chuck sagde.
                              Ytre en stille og rolig bekymring ud fra hvad han går og høre. Og så begyndte en shitstorm.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Ud fra det du skriver
                                Øh, det ved jeg du kan argumentere/forklare/pointere bedre, Søren 🤔
                                Må indrømme jeg ikke blev meget klogere af dit svar 😳

                                Comment

                                Working...
                                X