Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny Podcast oppe

    https://soundcloud.com/obstemmer

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hvor ville det klæde LR og andre at erkende deres klare fejltolkning af JMs første tid i OB. LR har som ekspert om OB sagt nogle forfærdelige analyser, med et helt utroligt forsvar af Kent Nielsen, og en lang forklaring om slingrekurs og hvor skidt det var at skifte stil til mere direkte spil, som man må sige efterhånden er udstillet. Nielsen bragte os Ingen steder og begik alvorlige fejl hele vejen igennem. Vi har lige nu et træner set Up som flugter langt bedre med klubbens DNA. Det gør os ikke til medalje aspiranter, men det har rykket os positivt

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Vi har lige nu et træner set Up som flugter langt bedre med klubbens DNA. Det gør os ikke til medalje aspiranter, men det har rykket os positivt
        Lige indtil det knækker 😳

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
          Lige indtil det knækker 😳
          skal jeg hænge dig op på den vurdering?

          Comment


            https://m.facebook.com/events/257938141561971

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              skal jeg hænge dig op på den vurdering?
              Alting har vel en ende som ansat i en fodboldklub? Kun et spørgsmål om tid

              Men tror også at Jacobs tid bliver set som succes når man en dag om mange år bladrer igennem OBs historie bog

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                skal jeg hænge dig op på den vurdering?
                Kommer an på hvad du læser i mit indlæg jo, Søren? 😜
                Men nogle af de ting vi har hørt fra Sverige, skulle være ved at gentage sig i Ådalen 😳

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                  Kommer an på hvad du læser i mit indlæg jo, Søren? 😜
                  Men nogle af de ting vi har hørt fra Sverige, skulle være ved at gentage sig i Ådalen 😳
                  Det er da noget af et postulat Chuck. Noget du selv har overværet når du har været nede og skrue på bruserne?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Det er da noget af et postulat Chuck. Noget du selv har overværet når du har været nede og skrue på bruserne?
                    Det skete da han tabte sæben!
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Det er da noget af et postulat Chuck. Noget du selv har overværet når du har været nede og skrue på bruserne?
                      Det er, mere eller mindre, fra selve omklædningsrummet, ja 😔

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                        Det er, mere eller mindre, fra selve omklædningsrummet, ja 😔
                        Det er du simpelthen nødt til at uddybe. Hvad er helt præcis ved at gentage sig fra Sverige?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Det er du simpelthen nødt til at uddybe. Hvad er helt præcis ved at gentage sig fra Sverige?
                          Enig! Man kan ikke bare kaste sådan en potentiel bombe, uden at være mere konkret. Ellers skal man være for god til at poste i første omgang. Så er jeg ligeglad med løfter til kilder. Svesken på disken tak.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            Det er du simpelthen nødt til at uddybe. Hvad er helt præcis ved at gentage sig fra Sverige?
                            Mobning af egne spillere.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Enig! Man kan ikke bare kaste sådan en potentiel bombe, uden at være mere konkret. Ellers skal man være for god til at poste i første omgang. Så er jeg ligeglad med løfter til kilder. Svesken på disken tak.
                              Må indrømme jeg gik ud folk vidste hvad jeg mente 😆

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Må indrømme jeg gik ud folk vidste hvad jeg mente 😆
                                Jeg spurgte en spiller som jeg har en lille forbindelse til.

                                "Hej ***
                                Tænker det nok er et lidt betændt spørgsmål, men der går rygter om problemer i omklædningsrummet.
                                Har det noget på sig på nogen måde?
                                Forventer selvfølgelig ikke at du svarer detaljeret på det, det er bare hvis det er helt ude i skoven så kunne det jo dementeres med fordel .

                                Det skulle være noget mellem træneren og en eller flere spillere ...".

                                og fik dette svar.

                                "Haha sku ikke noget jeg har lagt mærke til. Der er vel altid nogle, der er utilfredse med træneren, i og med alle i truppen, ikke kan starte inde..".

                                Tænker min troværdighed er okay her, da jeg ikke ville være SÅ ked af hvis der VAR et eller andet :D, dog ikke med den pågældende spiller, eller i forhold til mobning (det er altid noget lort).

                                Jeg må gerne citere ham for det, så hvis i ønsker det kan i få navnet.
                                Selv du må tro mig her Kielberg :D.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X