Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Er jeg den eneste der syntes det klinger mega hult at høre JH udtale at man arbejder benhårdt på at finde en spiller der kan forstærke holdet?...
    Føler mig simpelthen ikke overbevist om at det er det der foregår..
    Føler mere det er "Vi slår til hvis en agent kommer forbi og giver os et godt tilbud" end "Vi er meget proaktive og aggressive i arbejdet på at finde en spiller der kan forstærke os"...
    Gentager da gerne mig selv. Der kommer ikke noget der løfter os. Der kommer måske et eller andet til sidst, der bliver talt op, men det er så også det. Kan da godt været JH melder noget ud igen om 'at enderne ikke lige kunne nå sammen og det sidste manglende' agtigt.

    Jeg tror dog fuldt og fast på JH, når han melder at han er tilfreds med truppen. Udover det, så er jeg holdt op med at lytte til JH's udtalelser. Afventer pænt og høfligt at han: 1. bekræfter mine formodninger 2. Overasker mig positivt med nogle markante signings/forlængelser.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ham den nye gæst lyder sgu godt nok som en af de sure herinde

      Har jeg et problem hvis jeg siger at jeg er fuldstændig enig i hans holdninger omkring tilstanden i OB og han var et rigtig friskt pust nu når Parsum ikke var med
      Også enig . Fedt han melder klart ud at hans ønsketransfer er JH væk fra OB.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Er jeg den eneste der syntes det klinger mega hult at høre JH udtale at man arbejder benhårdt på at finde en spiller der kan forstærke holdet?...
        Føler mig simpelthen ikke overbevist om at det er det der foregår..
        Føler mere det er "Vi slår til hvis en agent kommer forbi og giver os et godt tilbud" end "Vi er meget proaktive og aggressive i arbejdet på at finde en spiller der kan forstærke os"...
        Jeg får ganske summen for ørerne når JH udtaler sig , det er imo tåkrummende absurd pinligt .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Også enig . Fedt han melder klart ud at hans ønsketransfer er JH væk fra OB.
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jeg får ganske summen for ørerne når JH udtaler sig , det er imo tåkrummende absurd pinligt .
          Har ellers besluttet mig for at prøve alt hvad jeg kan for at beholde den positive hat på så længe som muligt af gangen..
          Men jeg ville være uærlig over for mig selv hvis jeg sagde at jeg ikke havde det på samme måde

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ham den nye gæst lyder sgu godt nok som en af de sure herinde

            Har jeg et problem hvis jeg siger at jeg er fuldstændig enig i hans holdninger omkring tilstanden i OB og han var et rigtig friskt pust nu når Parsum ikke var med
            Han var for sur og unuanceret til min smag. Han er ikke en jeg vil glæde mig til at høre i stemmer fra ådalen igen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ham den nye gæst lyder sgu godt nok som en af de sure herinde

              Har jeg et problem hvis jeg siger at jeg er fuldstændig enig i hans holdninger omkring tilstanden i OB og han var et rigtig friskt pust nu når Parsum ikke var med
              Selvfølgelig har du ikke et problem; det er jo bare holdninger. Og det er også fint at afspejle dem i podcasten. Jeg har intet problem med, at han vil have JH ud, og det punkt var måske den bedste enkeltsætning i cast'en. Den slags udmeldinger og f.eks. også hans argument om angribernes kvalitet (baseret på scoringssnit over tid) er fint og hører hjemme i den type program, synes jeg.

              Hvad jeg synes knapt så godt om var segment med karakterer til spillerne: der var det ligesom programmet faldt lidt i niveau. Nu er jeg heller ikke vild med spiller-karakterer som sådan, så det kan man jo tage for hvad det er. Men der manglede nogle begrundelser og den nye gæst gik lidt overboard i 'dumpetalen'. Det gik lidt rigeligt bodega-snak i det.

              Men fint tiltag med fingrene; dem skal der nok blive revet nogen stk afsted af i de næste programmer:-) Og så synes jeg egentlig det klæder Martin Davidsen, når han tager journalist-hatten lidt af og selv har en mening; der skal være plads til gæsterne og han skal holde gang i samtalen, naturligvis, men man kan jo mærke hans engagement, og det er fedt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Selvfølgelig har du ikke et problem; det er jo bare holdninger. Og det er også fint at afspejle dem i podcasten. Jeg har intet problem med, at han vil have JH ud, og det punkt var måske den bedste enkeltsætning i cast'en. Den slags udmeldinger og f.eks. også hans argument om angribernes kvalitet (baseret på scoringssnit over tid) er fint og hører hjemme i den type program, synes jeg.

                Hvad jeg synes knapt så godt om var segment med karakterer til spillerne: der var det ligesom programmet faldt lidt i niveau. Nu er jeg heller ikke vild med spiller-karakterer som sådan, så det kan man jo tage for hvad det er. Men der manglede nogle begrundelser og den nye gæst gik lidt overboard i 'dumpetalen'. Det gik lidt rigeligt bodega-snak i det.

                Men fint tiltag med fingrene; dem skal der nok blive revet nogen stk afsted af i de næste programmer:-) Og så synes jeg egentlig det klæder Martin Davidsen, når han tager journalist-hatten lidt af og selv har en mening; der skal være plads til gæsterne og han skal holde gang i samtalen, naturligvis, men man kan jo mærke hans engagement, og det er fedt.
                Enig. Ivan er en superfyr, men programmet skal passe på med, at ligne fodboldFM eller mediano, bare med lokalt fynsk islæt, for så falder programmet igennem.

                Det er fint, at Davidsen har holdninger, og jeg synes faktisk ikke, han skal have en klar rolle som journalist. Han er tilrettelægger og ordstyrer, men i denne kontekst, må han jo gerne være en med tilknytning til klubben. Jeg tror, Davidsen og redaktionen skal passe på med, at blive for aktuelle, det kan det slet ikke bære. De skal huske på, at det udtryk man giver programmet, er det udtryk, de vil blive bedømt på. Hvis de signalerer evig aktualitet og fodboldfaglige vurderinger af holdet, bliver de bedømt på kvaliteten af det, og så vil de som sagt ikke stå prøven mod de større programmer. Der vil også være et tidsperspektiv, som de vil være bundet af, hvis det bliver for aktuelt.

                Selvfølgelig skal der være noget aktuelt, men de er nødt til at finde alternative vinkler på OB, som de ville kunne levere bedre end nogen andre! Når de har KMP i studiet løfter det hele sig, især når han kan tale lidt om sin egen karriere og tid i OB, det findes der jo ikke andre programmer der kan og gør, så det er mere i den retning, programmet skal orientere sig.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                  Han var for sur og unuanceret til min smag. Han er ikke en jeg vil glæde mig til at høre i stemmer fra ådalen igen.
                  Efter så mange år, hvor kommunikationen fra klubben har være mere spin end det som politikerne bedriver, så har man skabt et rum af frustrationer, som skal ud. Koblet sammen med at JH har sænket os tættere på nedrykningsspillet, end på medaljespillet, gør at kritikken er helt berettiget. Hvis det skal ændre sig så skal mindst den ene af Gøg og Gokke væk. Jeg tror stadig Kent kan vende det hvis han får sparring og gode køb fra den kompetente sportsdirektør vi sukker efter.

                  Comment


                    Dejligt befriende med en "sortseer" i studiet... Ikke fordi jeg nødvendigvis er 100% enig (dog tæt på) men fordi at de/vi jo nu engang også er en (stor) del af det...

                    Synes programmet et stykke af vejen er for meget "jo, men" og "nu må vi se" agtigt... Og det er jo ikke noget der skaber egentlig debat...

                    Fint at der en enkelt gang er plads til en der bare er "sur" og skærer igennem...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Jeg er lidt på bagkant, men morer mig lidt over at der i Stemmer fra Ådalen Podcast'en den 10. August blev sagt at Jönsson er langsom. Hvis man skal tro Superliga.dk var Jønsson eksempelvis den hurtigste OB'er mod AGF med en topfart på 37,3km/t, kun overgået af Daniel A fra AGF. At han måske tager farten ud af spillet, eller at han eventuelt accelerer langsomt er helt fair betragtninger, men det andet bygger vidst bare på fordomme om ham som type.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                        Jeg er lidt på bagkant, men morer mig lidt over at der i Stemmer fra Ådalen Podcast'en den 10. August blev sagt at Jönsson er langsom. Hvis man skal tro Superliga.dk var Jønsson eksempelvis den hurtigste OB'er mod AGF med en topfart på 37,3km/t, kun overgået af Daniel A fra AGF. At han måske tager farten ud af spillet, eller at han eventuelt accelerer langsomt er helt fair betragtninger, men det andet bygger vidst bare på fordomme om ham som type.
                        De der tal er så ufatteligt useriøse. For det første, er der jo ingen garanti for, at alle spillere kommer op i en fuld højintens sprint i løbet af kampen. Og der vil åbenlyst være forskel på en spillers topfart i en sprint efter 2 minutters spil og efter 84 minutter.

                        For det andet, Jönsson og Daniel A. er hurtigere end Desler, Sana og Ankersen... Der er ikke meget håb for de mennesker der seriøst tror på det.

                        Comment


                          Jeg er fan af Ivans sortseeri. Men jeg synes det var det dårligste program indtil videre. Emnevalget var for spagt, og jeg synes generelt de bedste udsendelser har været dem med et tema. Fx var interviewet med Matti Lund godt. Jeg savner nogle flere interviews med nogle af de gamle kæmper, i stil med dem Fodboldministeriet lavede med Schjønberg og Per P - de er klasse!
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                            Jeg er fan af Ivans sortseeri. Men jeg synes det var det dårligste program indtil videre. Emnevalget var for spagt, og jeg synes generelt de bedste udsendelser har været dem med et tema. Fx var interviewet med Matti Lund godt. Jeg savner nogle flere interviews med nogle af de gamle kæmper, i stil med dem Fodboldministeriet lavede med Schjønberg og Per P - de er klasse!
                            Enig i at tema udsendelserne er de bedste. Men jeg kan faktisk godt lide den variation der er i udsendelserne og håber at de fortsætter i samme linie..
                            Men Ivan blev fan favorite i min bog med det samme.. Hudløs ærlig og på linie med rigtig rigtig mange fans

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Enig i at tema udsendelserne er de bedste. Men jeg kan faktisk godt lide den variation der er i udsendelserne og håber at de fortsætter i samme linie..
                              Men Ivan blev fan favorite i min bog med det samme.. Hudløs ærlig og på linie med rigtig rigtig mange fans
                              Enig , vil så snarere kalde Ivan for realist fremfor sortseer .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                                Jeg er fan af Ivans sortseeri. Men jeg synes det var det dårligste program indtil videre. Emnevalget var for spagt, og jeg synes generelt de bedste udsendelser har været dem med et tema. Fx var interviewet med Matti Lund godt. Jeg savner nogle flere interviews med nogle af de gamle kæmper, i stil med dem Fodboldministeriet lavede med Schjønberg og Per P - de er klasse!
                                Her skal man jo så nok også (igen) have med, at det er på stort set frivillig basis og sætte aftaler og interviews op med "kendte" er nok endnu mere tidskrævende end det gængse setup.

                                Comment

                                Working...
                                X