Side 2 af 60 FørsteFørste 12341252 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 599
    Syntes det er super fedt med den her podcast.

Forslag/indput:
    Syntes at det ville være spændene hvis i fik et interview med Kim Brink omkring hvordan han ser OB på markedet idag.

hvordan han ser på alle de ting Bruce rioch gerne ville have indført da han var i klubben.

Mvh

Senior Member Matti1887's avatar
    Oprettet
    Feb 2017
    Lokation
    KBH N
    Virkelig lækkert med denne podcast. Stort stykke arbejde i ligger for dagen, og det sætter jeg personligt virkelig stor pris på.

Jeg har kun ros og et enkelt ønske om et emne at tage op.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre fra forskellige relevante personer ift. vores anlægssituation. Hvad skal forbedres, hvor meget skal forbedres, hvad er mulighederne i ådalen, hvad er alternativerne, hvad gør man aktivt for at realisere disse efterhånden tomme snakke om forbedringer af træningsanlægget? Vi har talt om det som klub i et par årtier, men jeg synes ikke rigtig der er nogen handling bag. Jeg har ikke rigtig noget overblik over vores muligheder. Har de en målsætning mht. Opgraderingen af faciliteterne? Er der noget aktivt vi fans kan gøre? Hvad kan vi sammen gøre for at få skub i den her proces.. Jeg synes sgu det efterhånden er pinligt at fremvise vores faciliteter for nye spillere.. De må også grimmes så snart de ser det. Én ting er at de åbenlyst til taler ud om de dårlige forhold, og det er overfor pressen.. Læg så 500% oveni deres negative udtalelse, og så har man måske et reelt billede af hvad de tænker om forholdene.

Jeg synes det kunne være spændende med at overblik og få nogle ord fra folkene i og omkring klubben.
    Sidst redigeret af Matti1887 : 26-03-2017 kl. 12:52

Administrator
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Fruens Bøge
    Citer Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Vi har talt om det som klub i et par årtier
    Prøv ca 40 år 😳😳😳

Citer Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Rigtigt spændende, og jeg regner da helt sikkert med at være fast lytter. Synes, at podcasten lægger sig fint opad de andre danske fodboldpodcast, som der efterhånden er en del af. Det er ment som en klar ros, da jeg elsker at lytte til de fleste af de fodboldpodcast. Det er dog (i mine øjne) også vigtigt, at I sørger for, at det ikke bliver den samme snak, som kører på alle de andre platforme. Jeg synes, at det er helt fint, at OB's kommende modstandere også bliver behandlet, og at det bliver med den store pensel, men når det handler om OB, så skal man gerne lige et lag dybere. Og det synes jeg også, at I lykkedes med (selvom I selvfølgelig "gemmer" lidt på nogle pointer til kommende udsendelser). Hvis jeg skal eksemplificere, så synes jeg, at den generelle dækning af OB's forår og muligheder i slutspillet udelukkende er med positive briller, og alle "eksperter" er sikre på, at vi overlever. Det er selvfølgeligt dejligt, og da også den primære vinkel/mening hos jer (og også mig), men jeg synes at det er enormt vigtigt, at I også får vinklen med, at der stadig er en hvis skrøbelighed i OB, og at det ikke bare bliver en walk-in-the-park. Vigtigt ikke automatisk at lade sig rive med af den generelle mediedæknings vinkler og holdninger.

En sidebemærkning, som ikke kun har noget med denne podcast at gøre. Jeg undrer mig over det manglende fokus i den generelle mediedækning på effekten af, at Superligaen i slutspillet kommer til at bestå af 4 hold i stedet for 14 (6 i toppen). Alle kampe er 6-points kampe. Hvis du taber, så er der minimum 2 af dine direkte konkurrenter som får point - man kan ikke lige få hjælp af, at FCK ordner sagerne i Parken eller lignende. Men det er måske også lidt svært helt at overskue effekten, når det ikke har været prøvet af endnu??

Et spørgsmål. Hvad har I gjort jer af tanker omkring timingen af udsendelserne? Vil det blive en fast udgivelsesdag, et fast antal dage før kamp, eller kommer det til at variere?
    Hej Limefrugten

Tak for ordene omkring podcasten. Vi glæder os rigtig meget til at give den et nyt skud på torsdag. Vi nåede mest bare at optage lidt fra hoften her første gang, da det primært var for at øve os i teknik. Vi har en spændende gæst på torsdag og et god "ramme" for hvordan vi gerne vil lave indholdet i podcasten.

Vores grundlæggende plan er at optage og uploade torsdag aften i hver uge. Men det er jo helt umuligt med de TV-kampe at lave et godt flow, så lige her i slutspillet vil det variere lidt. Men vores princip er lidt, at vi hellere vil ligge tættere på af den kommende kamp, end af snakke om den forgangne kamp. Så det har en overvægt af at se fremad. Vi må se hvordan det fungerer. Vi optager på torsdag i denne uge og får det op hurtigst muligt.

Citer Oprindeligt indsendt af fiffelx Se indlæg
    Syntes det er super fedt med den her podcast.

Forslag/indput:
    Syntes at det ville være spændene hvis i fik et interview med Kim Brink omkring hvordan han ser OB på markedet idag.

hvordan han ser på alle de ting Bruce rioch gerne ville have indført da han var i klubben.

Mvh
    Vi har en stor gruppe spændende mennesker, som vi gerne vil have med. Kim er selvfølgelig en af dem. Ham kan man snakke med utrolig mange spændende ting om.

Citer Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Virkelig lækkert med denne podcast. Stort stykke arbejde i ligger for dagen, og det sætter jeg personligt virkelig stor pris på.

Jeg har kun ros og et enkelt ønske om et emne at tage op.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre fra forskellige relevante personer ift. vores anlægssituation. Hvad skal forbedres, hvor meget skal forbedres, hvad er mulighederne i ådalen, hvad er alternativerne, hvad gør man aktivt for at realisere disse efterhånden tomme snakke om forbedringer af træningsanlægget? Vi har talt om det som klub i et par årtier, men jeg synes ikke rigtig der er nogen handling bag. Jeg har ikke rigtig noget overblik over vores muligheder. Har de en målsætning mht. Opgraderingen af faciliteterne? Er der noget aktivt vi fans kan gøre? Hvad kan vi sammen gøre for at få skub i den her proces.. Jeg synes sgu det efterhånden er pinligt at fremvise vores faciliteter for nye spillere.. De må også grimmes så snart de ser det. Én ting er at de åbenlyst til taler ud om de dårlige forhold, og det er overfor pressen.. Læg så 500% oveni deres negative udtalelse, og så har man måske et reelt billede af hvad de tænker om forholdene.

Jeg synes det kunne være spændende med at overblik og få nogle ord fra folkene i og omkring klubben.
    Hej Matti1887

Det er et perfekt emne - som vi har foreløbige planer om, at lave om nogle uger.

Citer Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg har ikke nået at lytte det endnu. Men hermed et tema, der kunne være interessant for jer:

Tv-aftalen og kulturprojektet. Kan begge ting rent faktisk eksistere ved siden af hinanden? Eller er det svært at få nogen værdi af OB-ambassadører, fanpanel og andre tiltag, når man betragter tv-aftalen som langt vigtigere end klubbens fans? Er man så ikke automatisk inde på en bane, hvor kulturprojektet aldrig kan lykkes?

https://www.facebook.com/odenseboldklub/posts_to_page/#
    Hej Bo

Fedt emne og super god vinkel. Som medlem af fanpanelet er jeg super spændt over de mange gode ting, der venter i relationerne mellem klub og omgivelser. Alle de gode tanker skal selvfølgelig opleves/efterprøves gennem handling og ikke slogans. Og lige præcis den her vinkel synes jeg personligt er rigtig interessant. For i hele dette pengehelvede som fodbold er blevet til, hvor ægte opleves klubben så i sidste ende? Kunne man forestille sig at klubben lod 2-3 millioner ligge til gengæld for at styrke relationen til deres tilhængere i et givet scenarie? Er der en grænse for hvad klubbernes ledelser vil sælge ud af til TV eller andre penge-partnere? Og har de personer, der i OB arbejder med relationerne Jack Jørgensen, SLO, Kasper Thomsen m.fl. overhovedet en stemme, når de ting skal afgøres i øverste lag?

Hvis ALT optimeres og geares i forhold til økonomi, når man taler struktur og rammer, er det så troværdigt, at arbejde med fællesskab og relationer i niveauet langt under? Personligt kan jeg sige, at jeg kun stempler ind i fanpanelet og kulturprojektet fordi jeg oplever intentionerne som ægte. Man ønsker at gøre ting anderledes nu. Men hvor møder de klubfolks ambitioner virkeligheden?

Vi har kulturprojektet på, som et kommende specialemne, hvor vi gerne vil have klubben på banen. Og det bliver ikke for at lave reklame for projektet, men for at diskutere det. Både indholdet, hvorfor det er nødvendigt, hvorfor klubben står hvor den gør og om det hele er en gimmick for at sælge flere sæsonkort?

Tak for god modtagelse og feedback i sidste uge. Vi glæder os til at optage torsdag, hvor vi blandt andet har besøg af Keld Bordinggaard i panelet. Vi skal snakke om OB's udvikling under Kent Nielsen, men også kigge på slutspillet, kampprogrammet og kampen mod Horsens. Vi vil meget gerne have input og spørgsmål fra lyttere, så kig over på vores Facebookside - og smid en kommentar.

En anden ting: Vi vil meget gerne gøre podcasten og obstemmer.dk så kvalitetsfyldt som muligt, men det kræver tid og penge. Så hvis I vil støtte projektet, er I meget velkomne til at gøre det. Klik ind på obstemmer.10er.dk, hvor I selv kan bestemme, hvilket beløb I vil støtte med. Og hvis I bare vil lytte med gratis, er det også ok. Blot en stille opfordring

Det var alt herfra - vi håber, at I vil lytte med, når podcasten er ude i morgen eftermiddag.

Citer Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Tak for god modtagelse og feedback i sidste uge. Vi glæder os til at optage torsdag, hvor vi blandt andet har besøg af Keld Bordinggaard i panelet. Vi skal snakke om OB's udvikling under Kent Nielsen, men også kigge på slutspillet, kampprogrammet og kampen mod Horsens. Vi vil meget gerne have input og spørgsmål fra lyttere, så kig over på vores Facebookside - og smid en kommentar.

En anden ting: Vi vil meget gerne gøre podcasten og obstemmer.dk så kvalitetsfyldt som muligt, men det kræver tid og penge. Så hvis I vil støtte projektet, er I meget velkomne til at gøre det. Klik ind på obstemmer.10er.dk, hvor I selv kan bestemme, hvilket beløb I vil støtte med. Og hvis I bare vil lytte med gratis, er det også ok. Blot en stille opfordring

Det var alt herfra - vi håber, at I vil lytte med, når podcasten er ude i morgen eftermiddag.
    Cool, ser frem til at lytte med.

Tak for et fedt initiativ! Det vil jeg med 100% sikkerhed følge hver uge!
    I forhold til et emne der kunne være ret spænende, så tænker jeg det kunne være fedt hvis i ville kigge lidt på manden bag OB, Niels Thorborg. Det er jo ret beset ham der står og vipper med tomlefingerne i forhold til alle de ting der sker i klubben. Så det kunne være lidt interessante at finde ud af hvem han er, hvad han har af forhold til klubben og ikke mindst hvad han vil med klubben?
    Jeg ved godt at han er ''lidt'' medie forskrækket, men jeg tænker man må kunne grave nogen frem som har lidt baggrundsviden om hvem han er og hvordan han tænker.
    Håber i vil overveje det :)
    We are what we repeatedly do. Excellence, therefore, is not an act, but a habit.

Regler for indlæg