Side 60 af 60 FørsteFørste ... 1050585960
Viser resultater 591 til 599 af 599
    Citer Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    It
    was
    a
    joke

Senior Member
    Oprettet
    Mar 2014
    Lokation
    Eksil i 3060
    De to der .............

Citer Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    De to der .............
    Minder mere om en “Pot”cast nogen gange...

Minder mere om en “Pot”cast nogen gange...
    Det er så ærgerligt for den lokale dækning af OB, at der åbenbart ikke er en voksen tilstede hos FS der kan sige, at bare fordi at man har dækket noget i mange år, så bliver man ikke nødvendigvis ved med at være dygtig til at dække det område. Både fodbolden og journalistikken har udviklet sig henover årene. Det er virkeligt trist, når man ser på, hvordan dækningen af f.eks. AGF laves af Århus Stiftstidende og JP Århus.

Citer Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det er så ærgerligt for den lokale dækning af OB, at der åbenbart ikke er en voksen tilstede hos FS der kan sige, at bare fordi at man har dækket noget i mange år, så bliver man ikke nødvendigvis ved med at være dygtig til at dække det område. Både fodbolden og journalistikken har udviklet sig henover årene. Det er virkeligt trist, når man ser på, hvordan dækningen af f.eks. AGF laves af Århus Stiftstidende og JP Århus.
    kunne ikke være mere enig godt vi har SFÅ i det mindste

Senior Member
    Oprettet
    Mar 2014
    Lokation
    Eksil i 3060
    Stort set så længe jeg har kunnet læse har jeg undret mig over d’herrer. Dækningen har været under lavmålet i over 20 år i hvert fald.

Senior Member
    Oprettet
    Jun 2017
    Lokation
    København lige nu
    De to er PIV elendige.

Senior Member manner's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    c3 rk12 pl119
    Citer Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
    Åhh nej da....
    Citer Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    "Podkast" - OK. Det bedste vi kan sige er vel, at det er lidt...øeh...old school. Jeg ville ikke ligge søvnløs, hvis jeg var Martin Davidsen. Det er ikke så meget en konkurrent, det er måske til et lidt andet segment.
    It
    was
    a
    joke

Citer Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    De to der .............
    Citer Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    De to er PIV elendige.
    kunne ikke være mere enig godt vi har SFÅ i det mindste
    Jeg værdsætter offerviljen hos jer alle, og tror jeg vil bruge den sparsomme tid på noget andet
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Nogen læser deres nyheder i Weekendavisen, andre på Facebook.

Som hardcore-fan er SFÅ virkelig fedt, men derfor kan man også godt sætte pris på dækningen i FS. Det er to sider af samme sag, men med vidt forskellige målgrupper.
    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Regler for indlæg