Side 57 af 59 FørsteFørste ... 7475556575859 SidsteSidste
Viser resultater 561 til 570 af 585
    Citer Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Altså om jeg har en agenda??
    Jeg er sikker på at du ikke har en agenda. Det var møntet på den/de spillere du har hørt det fra.
    Det jeg er overrasket over er at du bringer det her som Amin, og du bliver overrasket over reaktionen. Det havde jeg ikke lige forventet af en så rutineret bruger som dig.
    Man må trods alt forvente det ikke går stille for sig, når man poster noget personfølsomt fra omklædningsrummet.
    Vil foreslå vi lader tråden dø.

Senior Member Kaspernon's avatar
    Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Vejle
    Citer Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Vrøvl - der blev ikke ytret en stille og rolig bekymring, der blev konstateret, at der var noget galt.
    Det blev konstateret, at der er spillere som mener der er noget galt.
    Chuck nævner det, og deler en bekymring for det.

Citer Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det blev konstateret, at der er spillere som mener der er noget galt.
    Chuck nævner det, og deler en bekymring for det.
    Første udmelding lød: "Lige indtil det knækker"

Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Vejle
    Første udmelding lød: "Lige indtil det knækker"
    Hvilket det meste, hvis ikke alting, jo gør på et eller andet tidspunkt.

Hvilket det meste, hvis ikke alting, jo gør på et eller andet tidspunkt.
    Jo men det var jo ikke konteksten, konteksten var, at der foregik mobning. Det er jo folk inklusiv mig selv reagerer på med fuldt ud berettiget kritik. Havde Chuck kommet med en mere nuanceret betragtning, uden den der mystiske domsfældelse, havde reaktionen været anderledes.

Spillerne har sikkert forskellige grænser for hvad de mener mobning er, derfor kunne det være interessant om kritikken er fra dem der har vundet eller tabt ved at KN er blevet udskiftet med JM. Heldigvis har vi succes så det lykkes nok ikke at ramme JM, men ærgeligt hvis begrundet for ridser i lakken.

Dejligt at Eksesen melder klart ud at han på ingen måde kan se der finder noget der bare ligner mobning.

Oprettet
    Nov 2013
    Lokation
    Vejle
    Jo men det var jo ikke konteksten, konteksten var, at der foregik mobning. Det er jo folk inklusiv mig selv reagerer på med fuldt ud berettiget kritik. Havde Chuck kommet med en mere nuanceret betragtning, uden den der mystiske domsfældelse, havde reaktionen været anderledes.
    Nej, men nu skrev du jo hvad første udmelding var. Så reagerede jeg på det.

Jeg ser en Chuck, som ud fra det han hører, er bekymret for om læsset kan vælte.

... desværre ser jeg så også personlige angreb mod ham, og konspirationer om hvorfor spillere har sagt sådan. Kritik er fair, selvom jeg ikke ser nødvendigheden af det her, men det andet er for langt ude. Lyder som et kommentarspor på Ekstra Bladet.

Jeg ser en Chuck, som ud fra det han hører, er bekymret for om læsset kan vælte.

... desværre ser jeg så også personlige angreb mod ham, og konspirationer om hvorfor spillere har sagt sådan. Kritik er fair, selvom jeg ikke ser nødvendigheden af det her, men det andet er for langt ude. Lyder som et kommentarspor på Ekstra Bladet.
    Chuck har forhåbentlig udvist for lidt kildekritik her. En fugl gør ingen sommer (gammelt dansk ordsprog).
    Jeg har for længe siden opgivet at benytte trådvisning.

SE denne fantastiske serie om en fodboldklub og bliv klogere, grebet og underholdt:
    https://www.dr.dk/tv/se/hjemmebane/hjemmebane-2/hjemmebane-1-10

Ja du ret i det med eb, men føler mig ikke ramt selv

Citer Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Det er heller ikke altid at svenskere har humor - nærmest tvært imod

Regler for indlæg