Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AGF-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
    Er Izunna skadet eller hvad? Forstår ikke hvorfor kep skal starte
    Måske fordi KEP har spillet alle reservekampe med Falke på mål. Det kan give en form for sikkerhed bagude, håber det lykkedes.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
      Mere fysisk med Tverskov på midten - det må være tanken bag
      Tverskov bringer ikke mere fysik. Han bringer mere boldsikkerhed

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlæg
        Men, men.. Det giver ingen mening??
        Det må det gøre for Kent. Taber vi er han en idiot og vinder vi var det bare et genialt træk

        Comment


          Thor også at vi er tæt på det som Kent ser som hans ideal opstilling, bortset fra Gryte og så AK i stedet for Festersen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Hvorfor Kent? hvorfor skal KEP på banen igen.....suk
            Fuldstændig tåbeligt, at lave om i forsvaret nu. Og så med en " ny " målmand i buret.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              https://mobile.twitter.com/Odense_Bo...028417/photo/1

              Tverskov på midten og Falkes på mål
              Jeg må stemme med i koret: det her forstår jeg ikke. Hvorfor lave om på en konstellation, der har kørt godt? Hvorfor underminere Izunnas selvtillid?

              Hvis man skal prøve at finde en grund, så kunne man pege på noget med fysik v f.eks. dødbolde. Men det lugter svært af, at KEP bare skal spille. Naturligvis kan Kent se noget på træningsbanen, som vi ikke ved; eller Izu kan have en småskade. Men det er bare ikke en kamp, hvor man normalt ville eksperimentere; det er resultatet alt for vigtigt til.

              Jeg skider i Ekstrabladets kalkyle; vi har en enorm og fuldstændigt klar interesse i at slå AGF og komme i pulje med plads 14 + Horsens, der har været skidt kørende her i foråret. Det ligner den absolut mindst svære vej til at undgå de grimme playoff-kampe - og kommer vi i dem, kan alt ske.

              Comment


                Det lyder virkelig mærkeligt alt sammen. Men giver det et godt resultat er alt selvfølgelig hatten af, hr Nielsen. Har min store tvivl.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Jeg må stemme med i koret: det her forstår jeg ikke. Hvorfor lave om på en konstellation, der har kørt godt? Hvorfor underminere Izunnas selvtillid?

                  Hvis man skal prøve at finde en grund, så kunne man pege på noget med fysik v f.eks. dødbolde. Men det lugter svært af, at KEP bare skal spille. Naturligvis kan Kent se noget på træningsbanen, som vi ikke ved; eller Izu kan have en småskade. Men det er bare ikke en kamp, hvor man normalt ville eksperimentere; det er resultatet alt for vigtigt til.

                  Jeg skider i Ekstrabladets kalkyle; vi har en enorm og fuldstændigt klar interesse i at slå AGF og komme i pulje med plads 14 + Horsens, der har været skidt kørende her i foråret. Det ligner den absolut mindst svære vej til at undgå de grimme playoff-kampe - og kommer vi i dem, kan alt ske.

                  Fuldstændig enig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Det lyder virkelig mærkeligt alt sammen. Men giver det et godt resultat er alt selvfølgelig hatten af, hr Nielsen. Har min store tvivl.
                    Vi kan jo vinde uden KEP eller Tverskov spiller en afgørende rolle......ligesom vi kan tabe uden det er deres "skyld"
                    men jeg forstår ikke man laver en ændring der udefra set ikke er nødvendig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Jeg må stemme med i koret: det her forstår jeg ikke. Hvorfor lave om på en konstellation, der har kørt godt? Hvorfor underminere Izunnas selvtillid?

                      Hvis man skal prøve at finde en grund, så kunne man pege på noget med fysik v f.eks. dødbolde. Men det lugter svært af, at KEP bare skal spille. Naturligvis kan Kent se noget på træningsbanen, som vi ikke ved; eller Izu kan have en småskade. Men det er bare ikke en kamp, hvor man normalt ville eksperimentere; det er resultatet alt for vigtigt til.

                      Jeg skider i Ekstrabladets kalkyle; vi har en enorm og fuldstændigt klar interesse i at slå AGF og komme i pulje med plads 14 + Horsens, der har været skidt kørende her i foråret. Det ligner den absolut mindst svære vej til at undgå de grimme playoff-kampe - og kommer vi i dem, kan alt ske.
                      en eller anden journalist må da spørge ind til det ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Tverskov på midten var en konstellation vi også prøvede mod enten det ukrainske hold, eller var det Plzen. Under alle omstændigheder var det udtryk vi kom med i den kamp noget af det højeste presspil vi har udøvet so far, med rigtig mange bolderobringer centralt på banen. Ligeledes spillede vi os utroligt nemt gennem modstanderens midtbanekonstellation i den kamp. Mod AaB var det forståeligt at vi ikke fik lagt samme høje pres som mod Randers og Horsens. Til gengæld var vores presspil ikke tilfrdsstillende mod Sønderjyske, så der kan såmend være tanke med galskaben. Men ja, med kniven på struben at eksperimentere, det kræver nosser..

                        Comment


                          Og så må man give Kent cadeau: Tverskov lå og tog slåskampene med Duncan, så han ikke bare kunne flække alt videre. Det blev lidt indianerbold i 2.halvleg, men 1.halvleg vinder vi klart, og fra vi scorer er vi i kontrol.

                          Comment


                            Enig. Kent vandt over Glenn. Vores dødbolde er bedre, men der er stadig store forbedrings mulighed

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                              Tverskov på midten var en konstellation vi også prøvede mod enten det ukrainske hold, eller var det Plzen. Under alle omstændigheder var det udtryk vi kom med i den kamp noget af det højeste presspil vi har udøvet so far, med rigtig mange bolderobringer centralt på banen. Ligeledes spillede vi os utroligt nemt gennem modstanderens midtbanekonstellation i den kamp. Mod AaB var det forståeligt at vi ikke fik lagt samme høje pres som mod Randers og Horsens. Til gengæld var vores presspil ikke tilfrdsstillende mod Sønderjyske, så der kan såmend være tanke med galskaben. Men ja, med kniven på struben at eksperimentere, det kræver nosser..
                              Ja det må man sige at vores rare bamsefar i korte bukser har. Det tegner sgu godt for fremtiden
                              Last edited by Ricardo; 20-03-2017, 10:04.

                              Comment

                              Working...
                              X