Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slovan Bratislava - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Er spændt på Azer. min fornemmelse siger mig, at han indeholder den defensive og fysiske "substans" som tit mangler ved COB og Schoop.

    Schoop var fantastisk den sidste halvanden kamp op til sin skade i Viborg kampen, men et eller andet sted, så er det som om han bare ikke har fysikken (skader) til det her game, hvilket er trist. For det er tydeligt han indeholder nogen "Pirlo" kvaliteter, der så rigeligt er på superliganiveau, når han er i topform.

    COB, han deler vandene. Jeg er imod, dog indrømmet, han er en ok breddespiller at have i truppen, ringere er han heller ikke, men jeg har luret ham! Han profiler sig på at vinde statistikkerne for at løbe længst og have højst succesrate i sine afleveringer, tilsat et godt langskud pr. halvsæson. Problemet er bare de statistikker vinder man bedst ved at spille 100% alibibold, tilføjet et 12 kilometer motionsløb uden sprint overhovedet.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Yes, der er jo ingen grund til at forære Ridderholm en masse taktiske guldkorn omkring vores dødbolde en uge før vi møder dem. Det er uden tvivl et område vi forståeligt nok, har stor fokus på. Jeg er virkelig glad for at vi åbenbart satser hårdt på en central midtbane med Spelmann og Ari, det ser rigtig spændende ud. Connor OB og Schoop skal nok få noget spilletid. Momo og JBL skal nok udfylde denVB. Spændende iøvrigt at Azer allerede banker kraftigt på til start 11. Bodul må også meget gerne overraske positivt, nu hvor Mos åbenbart ikke er helt klar.
      Øhh er det bare mig , eller har det ikke set voldsomt skidt ud mht dødbolde i lang tid så der intet nyt er i det ?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
        Øhh er det bare mig , eller har det ikke set voldsomt skidt ud mht dødbolde i lang tid så der intet nyt er i det ?
        Du har da helt ret, men derfor kan det jo godt være TB arbejder med nogle taktiske ændringer defensivt som forhåbentlig kan ændre denne tendens. Men eftersom Bratislava scorede på dødbolde kunne det tyde på der stadig er meget at arbejde med.

        Comment

        Working...
        X