Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Richard Møller Nielsen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Hvil i fred. Han var en sej type af den gamle skole; på godt og ondt. Altid haft et blødt punkt for den gamle kæmpe og hans sprogblomster; kan huske hvor meget han blev til grin pga. hans mormors laksefarvede korset - well, Ricardo; det var nok trods alt dig, der grinede til sidst.

    Comment


      #17
      Han var en ganske almindelig fynbo med fødderne godt plantet på den fynske muld. Jeg har forlænge siden haft fornøjelsen at snakke med ham om fodbold med mere, han kunne tale til alle, og var aldrig en krukke som så mange andre i den branche. RIP du vil blive savnet Ricardo.

      Comment


        #18
        Et eller andet i Odense skal opkaldes efter ham. Selv om han var en noget pudsig eksistens var han en stor træner og en meget kendt og vellykket odenseaner. Hvil i fred.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #19
          Har lige set Schmeichel på News udtale sig om Richard; det var fanme i orden. Intervieweren Allan Silberbrandt spørger bl.a. om ikke Richard havde problemer med at kommunikere. Schmeichel jorder ham totalt: "Jeg er fuldstændigt uenig, Richard var en mester i kommunikere. Han kunne fortælle alle spillere præcist, hvad de skulle på banen, og du var aldrig i tvivl om, hvad du skulle. Aldrig. Han var altid utrolig velforberedt, og til hvert taktikmøde havde han nærmest et taktikmøde for hver spiller. Hvordan kan man så være dårlig til at kommunikere?"
          Tak for at sætte den på plads.

          Comment


            #20
            Hvil i fred, Richard. En af de største!

            Det gør ondt helt ind dybt i hjertet, at han ikke selv nåede at få hæderen med her om et par uger - det havde han om nogen fortjent!
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #21
              - Det er 100 procent sikkert, at vi kommer til at lave et eller andet for at hylde Richard Møller Nielsen mod Midtjylland. Vi er ikke helt afklaret med, hvad det bliver, det må vi have lidt mere tid til at arbejde på, siger sportsdirektør i OB, Jesper Hansen.

              http://www.fyens.dk/article/2455991:...od-Midtjylland

              Comment


                #22
                jeg kan godt lide forslaget om en klapsalve på 1 min. evt. kombineret med en kort mindetale og en video med hans største bedrifter på storskærmen og et besøg af Tommy M.N. til at modtage hyldest og kondolencer fra os fans.


                Dette blev skrevet med en klump i halsen og en tårer i øjenkrogen....dette tab er stort.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Hvil i fred Ricardo. I mine oejne en af de aller stoerste. Moedte ham et par gange og det slog mig var hvor ligetil og imoedekommende han var som menneske. Har altid vaeret ked af at han aldrig er blevet vaerdsat for hans store passion for fodbold og for hans utrolige betydning for udviklingen i dansk fodbold. Haaber at OB rejser en statue af ham ude ved stadion (hvilket han skulle have haft for laenge siden). Legender lever evigt!

                  Comment


                    #24
                    En klapsalve, som tak for alt, vil også i min optik være mest passende.
                    Måske nogen skulle kontakte Fcm's fanklub og høre om de ikke vil deltage, fremfor blot vise respekt ved stilhed, i en sådan hylles af en af dk's største trænerpersonligheder...

                    Comment


                      #25
                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ichard-moeller

                      vi spiller med sørgebind i dag

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Studenten Se indlæg
                        Hvil i fred Ricardo. I mine oejne en af de aller stoerste. Moedte ham et par gange og det slog mig var hvor ligetil og imoedekommende han var som menneske. Har altid vaeret ked af at han aldrig er blevet vaerdsat for hans store passion for fodbold og for hans utrolige betydning for udviklingen i dansk fodbold. Haaber at OB rejser en statue af ham ude ved stadion (hvilket han skulle have haft for laenge siden). Legender lever evigt!
                        Helt enig. Richard har betydet mere for OB og for dansk fodbold, end man lige aner. Bl.a. også som U-landsholdstræner fra '78, hvor han er med til at lægge en langt mere professionel linje; og i OB, hvor vi kender hans betydning for taktisk forberedelse til kampe, fysisk træning mm. En af foregangsmændene i dansk professionel fodbold.

                        Comment


                          #27
                          Kunne man forstille sig at Richard Møller Nielsen's navn ville figurere på OB trøjen i hele foråret ? Her tænker jeg en badge med RMN som sad på modsatte arm af superliga logoet ? en billig men stort gestus til OB/Danmark's største træner gennem tiden ..
                          Og 100% en statue skal hejses en dag..

                          22 Februar:
                          1 minuts stilhed..
                          1 mindetale/hæder af Richard..
                          Det burde ikke være for meget at forlange!!



                          Richard, længe leve dit evige minde !! du var/er en helt i alle OB'ers hjerter, en sympatisk mand som altid havde tid til folket !!
                          Jeg havde æren af at snakke med dig her inden for det sidste år, du var en utrolig rar person som stadig elskede at fortælle anekdoter om dengang i sverige og de gode gamle dage i OB.. Jeg er sikker på altid vil blive husket du gjorde vores elskede klub til det den er idag !!
                          Det fynske bøgetræ blev knækket, men aldrig vil det blive glemt !!
                          Richard Møller Nielsen - En sand mester !! Hvil i fred !!

                          Kondolere til familien - venner - bekendte & alle der havde denne mand kær !!
                          Last edited by Buksetrolden; 15-02-2014, 03:24.

                          Comment


                            #28
                            http://tipsbladet.dk/blog/contenesto...rste-i-danmark

                            Comment


                              #29
                              med denne skarpe "analyse" kan vi hurtigt placere DBU i "Hall off SHAME"...... FØJ DBU
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
                                - Det er 100 procent sikkert, at vi kommer til at lave et eller andet for at hylde Richard Møller Nielsen mod Midtjylland. Vi er ikke helt afklaret med, hvad det bliver, det må vi have lidt mere tid til at arbejde på, siger sportsdirektør i OB, Jesper Hansen.

                                http://www.fyens.dk/article/2455991:...od-Midtjylland
                                R.I.P. Ricardo!.
                                Her er mit forslag til en OB hyldest til vores ubetinget største træner. Det er med inspiration fra Preston North End, som for en del år siden hyldede deres største spiller igennem tiden Tom Finney på denne måde (se FOTO nedenfor).
                                Tom Finney som i øvrigt også netop har indtaget de evige jagtmarker med Ricardo.
                                Der skal bare rokeres lidt rundt på sæderne på stiften eller den billige langside, så de danner et billede af Ricard Møller Nielsen.

                                Comment

                                Working...
                                X