Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Richard Møller Nielsen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    http://sporten.tv2.dk/2014-03-05-tv-...%C3%A5-wembley

    Comment


      #47
      Hvorfor kan TV speakeren aldrig hold kæft så man kan høre stadion speakeren :P

      Comment


        #48
        Det var oplagt. Men det er jo ikke ligmed at det sker. Men det gjorde det. Richard for sin plads

        http://www.fyens.dk/article/2475605:...hard-sin-plads
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #49
          spændende hvordan det bliver markeret. specielt fordi der står at det ikke bliver en udgift for Kommunen. Er der mon tale om en privat donation. feks. en mindeplade eller andet?

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
            spændende hvordan det bliver markeret. specielt fordi der står at det ikke bliver en udgift for Kommunen. Er der mon tale om en privat donation. feks. en mindeplade eller andet?
            Jeg håber de planter et GIGANTISK bøgetræ.....

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Ellegaard Se indlæg
              Jeg håber de planter et GIGANTISK bøgetræ.....
              og måske med en inskription om et par "svin"
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #52
                fin gave af fam. Møller Nielsen

                http://www.fyens.dk/Odense/Festlig-i...rtikel/2499326
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #53
                  Så var der vist lige lidt til jule ønskerne... lyder spændende, på det gode og det onde...

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/landshold/dansk-legende-kunne-vaere-endt-i-italien
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #54
                    Sidder lige og ser "Og det var Danmark" på Kanal 5 ifbm. dagens maraton-optakt til svensker-braget - og udsendelsen er nået til Landsholdet's Ricardo æra. Det er den svære tid pre-EM triumfen hvor Ricardo er under SKARP kritik allerede tidligt i sin landstræner-karriere...

                    Som respons på en udtalelse af Frank Arnesen siger Ricardo:

                    "Den stork der er kommet herop med Frank har fløjet langt - og ved siden af en papegøje hele vejen... Frank Arnesen snakker meget...."

                    Jeg fik vitterlig latterkrampe! KÆFT det er genialt sagt...

                    Ricardo snakkede nok lidt sjovt - men damn han var skarp i retorikken!

                    R.I.P. gamle jas - skulle gerne have oplevet flere lune kommentarer fra dig...

                    Comment


                      #55
                      Han var genial, intet mindre....

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                        Sidder lige og ser "Og det var Danmark" på Kanal 5 ifbm. dagens maraton-optakt til svensker-braget - og udsendelsen er nået til Landsholdet's Ricardo æra. Det er den svære tid pre-EM triumfen hvor Ricardo er under SKARP kritik allerede tidligt i sin landstræner-karriere...

                        Som respons på en udtalelse af Frank Arnesen siger Ricardo:

                        "Den stork der er kommet herop med Frank har fløjet langt - og ved siden af en papegøje hele vejen... Frank Arnesen snakker meget...."

                        Jeg fik vitterlig latterkrampe! KÆFT det er genialt sagt...

                        Ricardo snakkede nok lidt sjovt - men damn han var skarp i retorikken!

                        R.I.P. gamle jas - skulle gerne have oplevet flere lune kommentarer fra dig...
                        Ja, det var en skam, han ikke fik den respekt, han fortjener, mens han endnu var her.
                        Jeg sad og så det sammen med min 14 årige søn, og fortalte ham, at han måske er den største danske træner nogensinde (i nyere tid) - man må godt indoktrinere lidt, ikk'? ;-)
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Ja, det var en skam, han ikke fik den respekt, han fortjener, mens han endnu var her.
                          Jeg sad og så det sammen med min 14 årige søn, og fortalte ham, at han måske er den største danske træner nogensinde (i nyere tid) - man må godt indoktrinere lidt, ikk'? ;-)
                          Det er ikke at indoktrinere .. Det er den skindbarlige sandhed .. Richard er den største .

                          Jeg vil altid bebrejde DBU for ikke at give han den rettelige og fortjente anerkendelse og respekt i tide ..
                          Tror min søn forstod hvor stor Richard var da jeg kneb en tåre under den et minut lange klapsalve da vi mindedes Richard på Odense stadion ..

                          Richard vil for altid have en plads i OB historien og i vores stribede hjerter .


                          Der et flere fede citater fra Træneren her :
                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4651686.ece
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                            Sidder lige og ser "Og det var Danmark" på Kanal 5 ifbm. dagens maraton-optakt til svensker-braget - og udsendelsen er nået til Landsholdet's Ricardo æra. Det er den svære tid pre-EM triumfen hvor Ricardo er under SKARP kritik allerede tidligt i sin landstræner-karriere...

                            Som respons på en udtalelse af Frank Arnesen siger Ricardo:

                            "Den stork der er kommet herop med Frank har fløjet langt - og ved siden af en papegøje hele vejen... Frank Arnesen snakker meget...."

                            Jeg fik vitterlig latterkrampe! KÆFT det er genialt sagt...

                            Ricardo snakkede nok lidt sjovt - men damn han var skarp i retorikken!

                            R.I.P. gamle jas - skulle gerne have oplevet flere lune kommentarer fra dig...
                            ... og hvis jeg lige må gøre den færdig:

                            "Frank Arnesen snakker meget, og så kan det jo ikke være lige rigtigt det hele"

                            Fedt citat, jeg også selv har smidt afsted engang imellem...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Selvom jeg er bif fan, så er jeg endnu engang imponeret over gode gamle Richardo. Stort menneskeligt format at betale af egen bonus, og ikke kæfte op om det. ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/afsloerer-utrolig-em-historie-gemte-ekstra-guldmedalje-hjemme-i-skuffen/6709029

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Holmer Se indlæg
                                Selvom jeg er bif fan, så er jeg endnu engang imponeret over gode gamle Richardo. Stort menneskeligt format at betale af egen bonus, og ikke kæfte op om det. ekstrabladet.dk/sport/fodbold/landsholdsfodbold/afsloerer-utrolig-em-historie-gemte-ekstra-guldmedalje-hjemme-i-skuffen/6709029
                                Dejlig historie, han var bare en helt fantastisk mand

                                Comment

                                Working...
                                X