Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Darko iliesko

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    I tilfældet med Boysen blev der givet dispensation så vidt jeg husker. Det i min verden er "something not quite by the book.."
    Hvis man har fået opsagt kontrakt før transfervinduet lukker, så er der vel ingen grund overhovedet at indblande begrebet dispensation?? Var der ikke noget andet mere uldent ved Boysen skiftet?
    ikke medmindre han allerede har spillet for 2 klubber - det var tilfældet med boysen hvorfor der skulle en dispensation til

    Comment


      #17
      Selvom jeg smed linket herinde, og lagde op til balladen, så kan jeg efter at have tænkt lidt over det egentlig godt se idéen i at give den dispensation... eller skal jeg sige, jeg kan i hvert fald ikke se meget idé i at en ung dansk spiller skal gå en halv sæson uden at kan spille bold, det er der ingen der får noget ud af...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Noget om prøvespilleren. Åbenbart var vi ikke aktiv ind det og det er mere tilfældigt at han trænerer med.
        http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...a03e8b3823284e
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Om hvor kampen spilles torsdag og hvad man gør

          - Vi forsøger at lade sneen ligge til temperaturerne stiger igen og forsøger at få Ringen klar. Ellers spiller vi på kunstgræs torsdag, siger Kent Nielsen.

          Comment


            #20
            Er der nogen som tager ned og ser kampen?

            Comment


              #21
              Lidt mere info om Darko

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...rsvarsspiller/

              Comment


                #22
                Jeg interesserer mig kun for angrebsspillere for tiden. Synes JH skulle gøre det samme.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #23
                  Enig

                  Comment

                  Working...
                  X