Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Darko iliesko

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Darko iliesko

    Prøvespiller med i morgen aften mod marienlyst. 21 årig center forsvarer.

    #2
    Center forsvarer??????
    Hvem vil Kent omskole nu? KEP til angriber???
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Center forsvarer??????
      Hvem vil Kent omskole nu? KEP til angriber???
      Eller måske bolddreng. Han vil forsøge at dække det kæmpe tab, som salget af Makrini har givet os ved at rykke Tværskov op på midten. Meen, mon ikke bare det er for at tilfredsstille omgivelserne, tvivler på, at man mener, at han vil kunne spille en rolle for os i foråret.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
        Eller måske bolddreng. Han vil forsøge at dække det kæmpe tab, som salget af Makrini har givet os ved at rykke Tværskov op på midten. Meen, mon ikke bare det er for at tilfredsstille omgivelserne, tvivler på, at man mener, at han vil kunne spille en rolle for os i foråret.
        Han er på kontrakt, så han er med som agentpleje eller i et fremtidsperspektiv. Han kan tidligst spille for os til sommer.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Han er på kontrakt, så han er med som agentpleje eller i et fremtidsperspektiv. Han kan tidligst spille for os til sommer.
          Hvor spiller ham? Kan ikke finde ham med Google.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Hvor spiller ham? Kan ikke finde ham med Google.
            I Makedonien.

            https://en.wikipedia.org/wiki/FK_Pobeda

            http://www.transfermarkt.de/darko-il...spieler/227424
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #7
              Mange tak.
              Så kan jeg til mindst være sikker at det ikke er Darko (Bodul) som hentes tilbage under andet efternavn... ;-)
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Mange tak.
                Så kan jeg til mindst være sikker at det ikke er Darko (Bodul) som hentes tilbage under andet efternavn... ;-)
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Han er på kontrakt, så han er med som agentpleje eller i et fremtidsperspektiv. Han kan tidligst spille for os til sommer.
                  Jeg har altid haft svært ved at forstå reglerne på området, Boysen-sagen har bestemt ikke gjort det nemmere. Men hvis han ikke har repræsenteret nogen klub på den her side af foråret, og han får ophævet hans kontrakt i sin rumænske klub, vil han så i teorien ikke kunne spille for os?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Mange tak.
                    Så kan jeg til mindst være sikker at det ikke er Darko (Bodul) som hentes tilbage under andet efternavn... ;-)
                    Vi skal altså have den like-knap nu!

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Jeg har altid haft svært ved at forstå reglerne på området, Boysen-sagen har bestemt ikke gjort det nemmere. Men hvis han ikke har repræsenteret nogen klub på den her side af foråret, og han får ophævet hans kontrakt i sin rumænske klub, vil han så i teorien ikke kunne spille for os?
                      En kontrakt skal ophæves inden vinduet lukker, for at han kan repræsentere en ny klub...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        En kontrakt skal ophæves inden vinduet lukker, for at han kan repræsentere en ny klub...
                        Selvfølgelig, det giver mening.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                          Selvfølgelig, det giver mening.
                          I tilfældet med Boysen blev der givet dispensation så vidt jeg husker. Det i min verden er "something not quite by the book.."
                          Hvis man har fået opsagt kontrakt før transfervinduet lukker, så er der vel ingen grund overhovedet at indblande begrebet dispensation?? Var der ikke noget andet mere uldent ved Boysen skiftet?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            I tilfældet med Boysen blev der givet dispensation så vidt jeg husker. Det i min verden er "something not quite by the book.."
                            Hvis man har fået opsagt kontrakt før transfervinduet lukker, så er der vel ingen grund overhovedet at indblande begrebet dispensation?? Var der ikke noget andet mere uldent ved Boysen skiftet?
                            Jeg forstår ikke lige, hvad du mener/spørg om?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                              I tilfældet med Boysen blev der givet dispensation så vidt jeg husker. Det i min verden er "something not quite by the book.."
                              Hvis man har fået opsagt kontrakt før transfervinduet lukker, så er der vel ingen grund overhovedet at indblande begrebet dispensation?? Var der ikke noget andet mere uldent ved Boysen skiftet?
                              Jo og nej.

                              Han har spillet for 2 klubber og skal derfor have dispensation og han fik den fordi han ikke er under kontrakt.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment

                              Working...
                              X