Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Casper Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    Jeg har ingen mening ytret om Casper Nielsen..
    Men alligevel mener du at en andens holdning er forkert ... eller antyder det i hvert fald kraftigt.
    Så forstår jeg det ikke :D.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      Altså ifølge dit udsagn, så har han spillet 4-6 gode kampe (1/4), 4-6 dårlige kampe (1/4) og 8-12 anonyme kampe?? Det var mange kampe for en spiller, som lavede enkelte indhop i forårssæsonen grundet skader, missede de to første i efterårssæsonen pga. af en knæoperation, og missede ligeledes de sidste grundet sygdom/karantæne så vidt jeg husker. Er du sikker på dit regnestykke passer?
      Og dertil ville du nok selektivt give den snor til den/de spillere som du huer, at de skulle spilles "varme" igen efter længerevarende fravær, ikke så?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Men alligevel mener du at en andens holdning er forkert ... eller antyder det i hvert fald kraftigt.
        Så forstår jeg det ikke :D.
        Magge mente at Edmnudsson var været middeelmådig i halvdelen af kampene, god i 1/4 og decideret dårlig i 1/4. Deraf kommentaren! Jeg har ikke udtalt mig om CN overhovedet!

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
          Altså ifølge dit udsagn, så har han spillet 4-6 gode kampe (1/4), 4-6 dårlige kampe (1/4) og 8-12 anonyme kampe?? Det var mange kampe for en spiller, som lavede enkelte indhop i forårssæsonen grundet skader, missede de to første i efterårssæsonen pga. af en knæoperation, og missede ligeledes de sidste grundet sygdom/karantæne så vidt jeg husker. Er du sikker på dit regnestykke passer?
          Han spillede 24 kampe for OB i 2016, så antalsmæssigt kan det sagtens holde.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
            Magge mente at Edmnudsson var været middeelmådig i halvdelen af kampene, god i 1/4 og decideret dårlig i 1/4. Deraf kommentaren! Jeg har ikke udtalt mig om CN overhovedet!
            Altså han snakkede jo om Casper Nielsen, Edmundsson var en underrubrik.
            I øvrigt er jeg da nok enig med ham, det HAR ikke krævet mange gode kampe og 5 er i hvert fald ikke lavt sat.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              #36
              Jeg synes virkelig, det er handler med perspektiv i, der bliver lavet i øjeblikket. Godt arbejde, JH.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                Jeg synes virkelig, det er handler med perspektiv i, der bliver lavet i øjeblikket. Godt arbejde, JH.
                Vi mangler jo stadig forstærkninger der hvor vi er svageste. Ryan ser jegsom et godt køb, dog skulle han have være landet for 2œ år siden, i stedet for vores norske ven. Jeg mener stadig JH er an katastrofe. Han skal godt nok lande godt i den sidste del af vinduet for at jeg ændre det syn - ellers er jeg bange for at JH bringer OB i 1. division på samme vis som han kiksede i Horsens.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  EfB er blevet det nye sort... Ved sgu ikke hvad jeg skal sige til det. Tror det bliver et laaaaangt forår...

                  ... Men velkommen til Casper...
                  Mener du sort=Aab?

                  Comment


                    #39
                    Casper Nielsen... hmm, han kan kun overraske positivt. EfB-fans virker glade for at slippe for ham.
                    Og vurderet på den kritik han har modtaget det seneste 1-1œ år, er det mere end bare sure rønnebær.

                    En alibispiller der tager forkerte beslutninger og konsekvent skyder (dårligt) udefra i stedet for at spille chancen større. Men måske han kan fungere bedre på et possession-hold.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Han spillede 24 kampe for OB i 2016, så antalsmæssigt kan det sagtens holde.
                      Ifølge superstats spillede han 23 kampe i 2016, 18 i efterårssæsonen og 5 i forårssæsonen 15/16. De 5 i 15/16 med samlet 120 min spilletid. De i forårssæsonen kan da umuligt ligge til grundlag for en samlet vurdering, vor herre til hest.. De 5 var ganske rigtigt ikke superliganiveau værdigt.. En rimelig vurdering ville jo nok være at vurdere indeværende sæson, ellers må AK og Fester jo nærmest have været vores bedst spillende, synes du selv det? Edmundsson har overvejende været vores profil om nogen af markspillerne i efterårssæsonen. Han skal åbenbart som kant score og lægge op i hver kamp, for at have spillet en godkendt kamp?? I så fald var Falk vist nok heller ikke bedre end det samme..

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

                        En alibispiller der tager forkerte beslutninger og konsekvent skyder (dårligt) udefra i stedet for at spille chancen større. Men måske han kan fungere bedre på et possession-hold.
                        Præcis det her hader jeg ved hans spil. Vi har absolut ikke behov for en spiller der tager en masse håbløse afslutninger udefra. Jeg savner ikke Gislason i den henseende.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          Ifølge superstats spillede han 23 kampe i 2016, 18 i efterårssæsonen og 5 i forårssæsonen 15/16. De 5 i 15/16 med samlet 120 min spilletid. De i forårssæsonen kan da umuligt ligge til grundlag for en samlet vurdering, vor herre til hest.. De 5 var ganske rigtigt ikke superliganiveau værdigt.. En rimelig vurdering ville jo nok være at vurdere indeværende sæson, ellers må AK og Fester jo nærmest have været vores bedst spillende, synes du selv det? Edmundsson har overvejende været vores profil om nogen af markspillerne i efterårssæsonen. Han skal åbenbart som kant score og lægge op i hver kamp, for at have spillet en godkendt kamp?? I så fald var Falk vist nok heller ikke bedre end det samme..
                          Falk fik jo netop også meget kritik for slutproduktet...

                          Synes måske nok Magge er en anelse hård ved Edmund, men jeg er enig så langt at Edmund ikke er noget specielt som sådan, der skal bare ikke så meget til på OBs hold for at skille sig ud...
                          Jeg er dog fint tilfreds med at vi hentede ham...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            Ifølge superstats spillede han 23 kampe i 2016, 18 i efterårssæsonen og 5 i forårssæsonen 15/16. De 5 i 15/16 med samlet 120 min spilletid. De i forårssæsonen kan da umuligt ligge til grundlag for en samlet vurdering, vor herre til hest.. De 5 var ganske rigtigt ikke superliganiveau værdigt.. En rimelig vurdering ville jo nok være at vurdere indeværende sæson, ellers må AK og Fester jo nærmest have været vores bedst spillende, synes du selv det? Edmundsson har overvejende været vores profil om nogen af markspillerne i efterårssæsonen. Han skal åbenbart som kant score og lægge op i hver kamp, for at have spillet en godkendt kamp?? I så fald var Falk vist nok heller ikke bedre end det samme..
                            Han spillede 24 kampe i 2016 , få lige styr på fakta inden du kloger dig på om andre har styr på det ;-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Han spillede 24 kampe i 2016 , få lige styr på fakta inden du kloger dig på om andre har styr på det ;-)
                              http://www.superstats.dk/spillere/sp...lltime?id=2868

                              ikke ifølge superstats, gad vist hvilken kamp de har overset.. Hvis du remser de 24 op, så skal jeg nok følge det til dørs og give dem en røffel😂

                              Comment


                                #45
                                Han scorede en enkelt kasse for u21 i dag og han startede inde på en central midt
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X