Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Casper Nielsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    I mine øjne en spændende signing. Manden spiller på U21 landsholdet og har været forholdsvis fast starter i de perioder han ikke har været skadet.

    Jeg har et par venner som er EfB fans, og de melder tilbage at han er en af de bedre spillere i truppen, samt en af dem med størst potentiale. Den generelle stemning blandt EfB fans lige pt. er bare at alt andet end det de har rendende ville være SUPER. Nok derfor de har det træls med både RJL og CN.
    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
    Lou Holtz

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      1,5 millioner for en mand der har været skadet det meste af de sidste 18 måneder ...
      Hmm, men hvis han holder sig skadesfri og ikke er blevet svækket af skaderne ... så KAN det blive et hit.
      Men også en mand, som EfB angiveligt ville have mere end 6 mio. for for 6 måneder siden. Godt nok spændende, om vi kan få sparket gang i ham.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Men også en mand, som EfB angiveligt ville have mere end 6 mio. for for 6 måneder siden. Godt nok spændende, om vi kan få sparket gang i ham.
        Det ville være så lækkert hvis vi kunne det

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Han er, som jeg ser det ... en dårligere udgave af Jeppe Andersen.
          Okay teknik, okay pasningsevner ... men ikke skide meget fart eller målfarlighed.
          Sådan ser jeg ham slet ikke. I mine øjne er han meget mere en løber med en stor motor end en Jeppe Andersen-type. Hvis man absolut skal sammenligne, så tænker jeg mere Risgård-type end Jeppe A. Tænker også, at det er derfor, at BIF har været nævnt, da løbekapaciteten er ganske afgørende for dem.

          Comment


            #20
            EfB er blevet det nye sort... Ved sgu ikke hvad jeg skal sige til det. Tror det bliver et laaaaangt forår...

            ... Men velkommen til Casper...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Jeg ser ham som en Azer/Schoop/Edmundson spiller . 1/4 gode kampe 1/4 elendige og den sidste halvdel anonyme kampe .. altså en spiller man jubler over 5-7 kampe på en sæson , bander over i lige så mange og slet ikke lægger mærke til i resten .
              Det siger vist bare mest om dine evner som fodboldanalytiker..

              Comment


                #22
                Hvilke eksempler har du på at dette er sket tidligere.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Sådan ser jeg ham slet ikke. I mine øjne er han meget mere en løber med en stor motor end en Jeppe Andersen-type. Hvis man absolut skal sammenligne, så tænker jeg mere Risgård-type end Jeppe A. Tænker også, at det er derfor, at BIF har været nævnt, da løbekapaciteten er ganske afgørende for dem.
                  Tjaa, sådan ser man det så forskelligt.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                    Det siger vist bare mest om dine evner som fodboldanalytiker..
                    Det vil vise sig lille ven ;-)

                    Men nu er du jo også det store orakel som gang på gang rammer plet i dine forudsigelser mht hvordan de nye spillere kommer til at begå sig i OB .
                    Last edited by Magge; 18-01-2017, 12:03.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Sådan ser jeg ham slet ikke. I mine øjne er han meget mere en løber med en stor motor end en Jeppe Andersen-type. Hvis man absolut skal sammenligne, så tænker jeg mere Risgård-type end Jeppe A. Tænker også, at det er derfor, at BIF har været nævnt, da løbekapaciteten er ganske afgørende for dem.
                      Den vil jeg godt købe. Jeg synes så, at vi har LANGT mere brug for en Jeppe Andersen-type, end vi har brug for en motor. Til det har vi jo bl.a. en Desler, når RJL er klar til at indtage højre backen. Nielsen har ganske vidst en bedre sparkefod end Desler, men bøvler i høj grad også med at få et offensivt slutprodukt. Det forstår jeg ærligt talt ikke behovet for at tiltrække, især ikke til en sikkert relativt bekostelig løn.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Det vil vise sig lille ven ;-)
                        Nej, det har vist sig lille ven, Edmundsson var vores med afstand bedste markspiller i efterårssæsonen. Ikke pga. at han var vores topscorer, eller assistkomge, eller med stor afstand assistkonge for brandte chancer, men bare i åbent spil, i boldomgang, ja det hele..

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          Nej, det har vist sig lille ven, Edmundsson var vores med afstand bedste markspiller i efterårssæsonen. Ikke pga. at han var vores topscorer, eller assistkomge, eller med stor afstand assistkonge for brandte chancer, men bare i åbent spil, i boldomgang, ja det hele..
                          Ja det har været nok at spille 4-6 gode kampe , hvilket kun Makrini kan matche i denne sæson ..
                          Last edited by Magge; 18-01-2017, 12:10.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            Det siger vist bare mest om dine evner som fodboldanalytiker..
                            Så du ser altså Casper Nielsen anderledes ...
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Så du ser altså Casper Nielsen anderledes ...
                              Jeg har ingen mening ytret om Casper Nielsen..

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Ja det har været nok at spille 4-6 gode kampe , hvilket kun Makrini kan matche i denne sæson ..
                                Altså ifølge dit udsagn, så har han spillet 4-6 gode kampe (1/4), 4-6 dårlige kampe (1/4) og 8-12 anonyme kampe?? Det var mange kampe for en spiller, som lavede enkelte indhop i forårssæsonen grundet skader, missede de to første i efterårssæsonen pga. af en knæoperation, og missede ligeledes de sidste grundet sygdom/karantæne så vidt jeg husker. Er du sikker på dit regnestykke passer?

                                Comment

                                Working...
                                X