Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
    Tja, det er stadig Leif Rasmussen der har skrevet den - så der er ikke andet i artiklen end et par roman lignende vendinger der gengiver hvad han har læst herinde eller på lignende vis har hørt om træningen..

    PS. Jeg har ikke læst den eller adgang til den - det er blot en begrundet antagelse fra min side.
    Vrøvl, Leif Rasmussen overværer meget ofte OB`s træninger ... det ville du vide, hvis du selv kom der :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Enig det ser bedre ud....igen på papiret. Men syntes stadig i den opstilling at der mangler noget til angrebet 😊
      Jep en klasseangriber, og så en tilsvarende kant i stedet for Kusk, som så ikke kommer alligevel? Et eller andet sted vidste man det på forhånd! Kusk var click-bait, for at simulere hvilken hylde vi kiggede på, yeah right!! Deblé og Laursen var realistiske, Kusk var aldrig et realistiskt projekt..

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Nånånånå :-D ... får han mere spilletid end Mikkelsen?
        Han får ikke 1 eneste minut dette forår

        Comment


          #34
          ligner allerede et fint samarbejde mellem Edmundsson og Laursen til sidst i videoen��
          http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-ryan-...-traening.aspx

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
            ligner allerede et fint samarbejde mellem Edmundsson og Laursen til sidst i videoen��
            http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-ryan-...-traening.aspx
            Det bliver en konge højre hvis begge er i topform

            Comment


              #36
              liker absolut også bandespillet lidt før i videoen(tror det er Greve som agerer bande?). Også en af Edmundsson livretter de små kombinationer, både som igangsætter og bande. Bliver giftigt hvis begge kan sætte igang, og begge kan indgå i kombinationerne, svært for modstanderen at gøre meget ved:)

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                True.....Men det er uretfærdigt at lægge det pres på ham. Og den korte kontrakt in mente så ser de ham næppe heller som ham der skal redde os. Han skal lære....og derfor skal der en etableret angriber ind
                Enig... Det bliver næppe heller ham der skubber AK og Fester ud når de ikke levere...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                  Jep en klasseangriber, og så en tilsvarende kant i stedet for Kusk, som så ikke kommer alligevel? Et eller andet sted vidste man det på forhånd! Kusk var click-bait, for at simulere hvilken hylde vi kiggede på, yeah right!! Deblé og Laursen var realistiske, Kusk var aldrig et realistiskt projekt..
                  Har meget svært ved at se, at JH skulle have interesse i at lække info om Kusk for en click-bait effekt. Nu bliver alle handler, han foretager i det her vindue, vejet op i mod en signing af Kusk herinde og i fanmiløjet generelt (går jeg ud fra), og i det lys kan de fleste af de realistiske handler for os nok blegne en smule.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Har meget svært ved at se, at JH skulle have interesse i at lække info om Kusk for en click-bait effekt. Nu bliver alle handler, han foretager i det her vindue, vejet op i mod en signing af Kusk herinde og i fanmiløjet generelt (går jeg ud fra), og i det lys kan de fleste af de realistiske handler for os nok blegne en smule.
                    Én ting er "realistiske handler", en anden er "hvad vi har brug for". Kusk er hvad vi har brug for, Casper Nielsen var en realistisk handel. Det blegner, fordi situationen kræver en Kusk, men alt hvad vi kan få er noget, der er mere realistisk, takket være tidligere handler.

                    Summa summarum, det er helt hans egen skyld, at "vi" er svære at please.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Én ting er "realistiske handler", en anden er "hvad vi har brug for". Kusk er hvad vi har brug for, Casper Nielsen var en realistisk handel. Det blegner, fordi situationen kræver en Kusk, men alt hvad vi kan få er noget, der er mere realistisk, takket være tidligere handler.

                      Summa summarum, det er helt hans egen skyld, at "vi" er svære at please.

                      MvH ChrisOB
                      Skriver jeg intet om - har bare svært ved at se, at han skulle have interesse i at puste til den ild

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Skriver jeg intet om - har bare svært ved at se, at han skulle have interesse i at puste til den ild
                        Så du tænker altså, at der var en eller anden form realitetsforhandling på gang med Kuskhistorien? I så fald har click-bait taktikken jo egentlig haft sin effekt.. Nu skal JH godt nok grave dybt i lommerne, hmm. RJL er hentet for 1,5 mil., og så har man sikkert fået smidt CN med i købet.. Man har kommet sig af med lønudgifter til TM og måske lidt håndmønt ovenikøbet, og så har man rykket en spiller op på kortvarig og sandsynligvis også ultrabillig kontrakt, så ingen skal komme og sige at JH ikke reagerede i transfervinduet. Alle tre tilgange er ret beset lottokuponer, nogle som rent ukendte faktorer, andre med en beskæmmende skadeshistorik. Lur mig om ikke JH får sidst i transfervinduet lidt mønt stukket i hånden for at "leje" Kadri, med tydelig indgået aftale om fast spilletid, hvis han ikke er skadet, dog langt væk fra SL-form. Samlet set kommer JH så ud af vinduet status quo rent økonomiskt.. med hele 4 "forstærkninger"

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          Så du tænker altså, at der var en eller anden form realitetsforhandling på gang med Kuskhistorien? I så fald har click-bait taktikken jo egentlig haft sin effekt.. Nu skal JH godt nok grave dybt i lommerne, hmm. RJL er hentet for 1,5 mil., og så har man sikkert fået smidt CN med i købet.. Man har kommet sig af med lønudgifter til TM og måske lidt håndmønt ovenikøbet, og så har man rykket en spiller op på kortvarig og sandsynligvis også ultrabillig kontrakt, så ingen skal komme og sige at JH ikke reagerede i transfervinduet. Alle tre tilgange er ret beset lottokuponer, nogle som rent ukendte faktorer, andre med en beskæmmende skadeshistorik. Lur mig om ikke JH får sidst i transfervinduet lidt mønt stukket i hånden for at "leje" Kadri, med tydelig indgået aftale om fast spilletid, hvis han ikke er skadet, dog langt væk fra SL-form. Samlet set kommer JH så ud af vinduet status quo rent økonomiskt.. med hele 4 "forstærkninger"
                          "Forstærkninger". Præcis. Tror bare vi fremover skal kalde JH's handler for tilgange. Så har vi ikke sagt for meget ;-)

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            Så du tænker altså, at der var en eller anden form realitetsforhandling på gang med Kuskhistorien? I så fald har click-bait taktikken jo egentlig haft sin effekt.. Nu skal JH godt nok grave dybt i lommerne, hmm. RJL er hentet for 1,5 mil., og så har man sikkert fået smidt CN med i købet.. Man har kommet sig af med lønudgifter til TM og måske lidt håndmønt ovenikøbet, og så har man rykket en spiller op på kortvarig og sandsynligvis også ultrabillig kontrakt, så ingen skal komme og sige at JH ikke reagerede i transfervinduet. Alle tre tilgange er ret beset lottokuponer, nogle som rent ukendte faktorer, andre med en beskæmmende skadeshistorik. Lur mig om ikke JH får sidst i transfervinduet lidt mønt stukket i hånden for at "leje" Kadri, med tydelig indgået aftale om fast spilletid, hvis han ikke er skadet, dog langt væk fra SL-form. Samlet set kommer JH så ud af vinduet status quo rent økonomiskt.. med hele 4 "forstærkninger"
                            Nej, nej, nej. Jeg anfekter hele præmissen. Du antager, at Jesper Hansen har lækket Kusk-historien. Det kan jeg ikke se, hvorfor han skulle gøre (i hvert fald ikke ift fansene). Jeg kan ikke huske eller finde nogle artikler, hvor det fremgår, at han er kilden. Fyens kalder det endda et ubekræftet rygte (ville de næppe gøre, hvis JH var kilden).

                            Comment


                              #44
                              Vi må jo da i hvert fald gå ud fra det kommer fra OB, siden så mange navne kunne nævnes som rygtet hertil...

                              For mig minder det lidt om Mcgeady, som også meget passende kom frem, og derefter kunne bruges til at sige, jamen vi forsøgte...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Nej, nej, nej. Jeg anfekter hele præmissen. Du antager, at Jesper Hansen har lækket Kusk-historien. Det kan jeg ikke se, hvorfor han skulle gøre (i hvert fald ikke ift fansene). Jeg kan ikke huske eller finde nogle artikler, hvor det fremgår, at han er kilden. Fyens kalder det endda et ubekræftet rygte (ville de næppe gøre, hvis JH var kilden).
                                Det kunne jo være en aftale med " kilden" at denne ikke ville afsløres ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X