Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ryan Johnson Laursen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Generelt enig. Men nogle spørgsmålstegn vil være større end andre.
    Som en af de største JH modstandere vil jeg dog aldrig bebrejde ham for denne handel mm han har sprængt banken. For handlen giver god mening.
    Det jeg har set fra RJL i topform er klasse og han bliver den bedste back i truppen hvis han kommer i form. Som jo så også er det sprængende punkt i denne handel.
    Kan man holde ham skadesfri i længere perioder?
    selvfølgelig er der forskel på størrelse af spørgsmålstegn, har da ikke givet udtryk for det modsatte. Men mit svar var til en absolut statement

    Comment


      #32
      Jeg har sneget mig ind på OBs kontorer i Ådalen, og i nattens mulm og mørke fundet de scoutingvideoer, der førte til at JH mente Laursen ville være en god signing:

      https://www.youtube.com/watch?v=p_bOeIreLms
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #33
        Velkommen til, Ryan... Ved ikke hvad du tænker på, men okay, der var vel heller ikke så meget idé i at blive i EfB...

        15 starter og 4 indhop på 1½ år, det ved jeg ikke hvad jeg skal sige til, men det er vel hvad "attraktive" OB kan tiltrække... Håber dit bentøj kan holde til dyrskuepladser, Ukendt IFs træningsbaner, og hvad der nu ellers findes af andenrangs faciliteter på Fyn... og selvfølgelig også til OBs tredjerangs faciliteter...

        Og så nåede vi også 3 håndfulde med hentede/oprykkede backs nu, på 3½ år... ja, det er vel også en præstation...

        Nu vil jeg så vente på der kommer noget ind til de forreste pladser...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Velkommen til, Ryan... Ved ikke hvad du tænker på, men okay, der var vel heller ikke så meget idé i at blive i EfB...

          15 starter og 4 indhop på 1½ år, det ved jeg ikke hvad jeg skal sige til, men det er vel hvad "attraktive" OB kan tiltrække... Håber dit bentøj kan holde til dyrskuepladser, Ukendt IFs træningsbaner, og hvad der nu ellers findes af andenrangs faciliteter på Fyn... og selvfølgelig også til OBs tredjerangs faciliteter...
          Og så nåede vi også 3 håndfulde med hentede/oprykkede backs nu, på 3½ år... ja, det er vel også en præstation...

          Nu vil jeg så vente på der kommer noget ind til de forreste pladser...
          http://tpi.dk/fodbold/information/kunstgraesbanen/

          Nu kommer jeg faktisk ude fra TPI Odense , som du kalder ukendt - det står jeg ret uforstående overfor, men det er jo op til dig.
          I virkeligheden så er den kunstgræsbane med internationale mål, så hvad er der egentlig galt med den??

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
            http://tpi.dk/fodbold/information/kunstgraesbanen/

            Nu kommer jeg faktisk ude fra TPI Odense , som du kalder ukendt - det står jeg ret uforstående overfor, men det er jo op til dig.
            I virkeligheden så er den kunstgræsbane med internationale mål, så hvad er der egentlig galt med den??
            Dyrskuepladsen kan også kridtes op efter internationale mål, men er kvaliteten af underlaget derefter..? OBs egen kunstgræsbane har feks. ikke underlaget til at vi bruger den nu... men okay, det var en hård kommentar, indrømmet, og det er selvfølgelig godt at TPI kan præstere en bane vi kan bruge...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Desler har lidt fart og meget energi ... men han mangler teknik og pasningsevner til kanten.
              det er jeg overvejende enig med dig i, hans energi kan dog godt kompensere nogen af de ting du nævner, men han mangeler stadig en del i fht. at lægge et godt indlæg.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #37
                OB brugte 1,5 mill på RJL.
                På... En... Forsvarsspiller..

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...sbjerg-spiller

                Gætter på at JH har fået lidt spender penge på lommen
                Last edited by fmprOB; 18-01-2017, 10:48.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  OB brugte 1,5 mill på RJL.
                  På... En... Forsvarsspiller..

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...d-komme-til-ob

                  Gætter på at JH har fået lidt spender penge på lommen
                  Men tilsyneladende ikke nok til at købe en spiller uden risiko - de mange skader. Nå, men mon ikke også han bliver placeret et andet sted på banen, som så mange andre før ham.
                  Selvfølgelig håber jeg, han biiver en gevinst. Det gør JH også. Håber.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Men tilsyneladende ikke nok til at købe en spiller uden risiko - de mange skader. Nå, men mon ikke også han bliver placeret et andet sted på banen, som så mange andre før ham.
                    Selvfølgelig håber jeg, han biiver en gevinst. Det gør JH også. Håber.
                    Hvad er en spiller uden risiko for dig?

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      OB brugte 1,5 mill på RJL.
                      På... En... Forsvarsspiller..

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...d-komme-til-ob

                      Gætter på at JH har fået lidt spender penge på lommen
                      Hvor har du 1,5 mio fra? er det dit eget gæt?

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Hvad er en spiller uden risiko for dig?
                        En i relevant kampform og uden stor skadehistorik, selvfølgelig.
                        Mange af JHs og forgængeres fejlkøb har været af denne type. Og Ryan er tilsyneladende i kategorien en med skader. OB har anskaffet flere spillere til nedsat pris fordi de ikke var kvit skader og så troet de kunne blive dem helt kvit og glitre en sæson eller tre. Jeg kan ikke lige komme i tanke om eksempler hvor dette lykkes. AKs rygproblemer er vel egentlig også et eksempel. Izunna er det helt klart - også selv om han kun i en enkelt kamp er blevet brugt der hvor han tidligere har vist sig god.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          En i relevant kampform og uden stor skadehistorik, selvfølgelig.
                          Mange af JHs og forgængeres fejlkøb har været af denne type. Og Ryan er tilsyneladende i kategorien en med skader. OB har anskaffet flere spillere til nedsat pris fordi de ikke var kvit skader og så troet de kunne blive dem helt kvit og glitre en sæson eller tre. Jeg kan ikke lige komme i tanke om eksempler hvor dette lykkes. AKs rygproblemer er vel egentlig også et eksempel. Izunna er det helt klart - også selv om han kun i en enkelt kamp er blevet brugt der hvor han tidligere har vist sig god.
                          Det er ikke selvfølgeligt. Det kan nedsætte risikoen men ikke eliminere den.
                          Men er da enig med dig i, at den her handel er forbundet med stor risiko - netop pga. skadeshistorikken (og tildels de signaler, der bliver sendt fra EfB om en ikke 100% dedikeret spiller).

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            Hvor har du 1,5 mio fra? er det dit eget gæt?
                            Tryk på linket her

                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...sbjerg-spiller
                            Last edited by fmprOB; 18-01-2017, 10:49.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det er da først kommet på, efter du har skrevet de her på forum? Men ok :) det første sted jeg så en pris omtalt var her og har ikke kunne se den pris gengivet andre steder
                              Last edited by mågen; 18-01-2017, 11:20.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                                Det er da først kommet på, efter du har skrevet de her på forum? Men ok :) det første sted jeg så en pris omtalt var her og har ikke kunne se den pris gengivet andre steder
                                Den er også her

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...r-for-ny-back/

                                Comment

                                Working...
                                X