Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ryan Johnson Laursen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    OB TV Snakker med RJL
    https://www.youtube.com/watch?v=-FIOeHTooE4
    siden 1887

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      Han virker dejlig beskeden og ydmyg. Han omtaler OB på bedste måde som en spændende trup, og en attraktiv spillestil. Vi er stadig, trods forlydener om det modsatte stadig en attraktiv klub i DK.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        med hans skadeshistorik er solid næppe det rigtige ord ...
        Jeg tænkte nok at jeg skulle komme til at høre for det ;) Men jeg mener at det er en solid signing. Han er en "rigtig" back set med mine øjne. Hvis vi kan få ham godt ind på holdet og JBL får noget mere spilletid har vi to offensive backs med fart, der gerne skulle styrke holdet fremover i både den offensive og defensive del.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Han virker dejlig beskeden og ydmyg. Han omtaler OB på bedste måde som en spændende trup, og en attraktiv spillestil. Vi er stadig, trods forlydener om det modsatte stadig en attraktiv klub i DK.
          og det er også rart at han selv nævner både det defensive og offensive omkring hans egen del af spillet/holdet
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            og det er også rart at han selv nævner både det defensive og offensive omkring hans egen del af spillet/holdet
            Ikke mindst det, han er en KN spiller med kvaliteter som Dalsgård. Jeg er superspændt på hvor Desler ender hende på banen. Som truppen er nu er det vel oplagt at han skal på hk, og Joan rykker over og presser Jönsson på vk, som så kan komme ind på hans favorit position som angriber. Kan det tænkes at Desler i fremtiden er tiltænkt en mere central rolle på holdet evt. når ElMak måske forlader broen som defensiv styrmand.
            Last edited by manner; 17-01-2017, 16:50.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Hvis - og det er naturligvis det store hvis - Ryan kan komme tilbage til tidligere niveau, så er det en potentiel klasse-signing. Men hvis'et er naturligt nok; havde han kørt videre fra forrige sæson, så havde vi jo ikke været i nærheden af ham. Som flere andre tænker jeg 'Hvad nu med Desler?', men han kan både rykkes frem på kanten og på midten, så det kan blive win-win. Måske. Der kom jeg dejligt meget tættere på at blive til grin for at sige, at OB ikke er en attraktiv klub:-) Nøj, hvor ville det være fedt, hvis jeg blev helt til grin, og der også kom en god angriber, der kan lave mål:-)

              Comment


                #22
                En rigtig god signing, der når chancen byder sig skal hentes. Han er helt klart en top 6-hb i suppen når han er i form, så er ikke i tvivl om at vi bliver glade for ham, hvis han holder sig fri af skader. Det er det eneste minus ved ham. Han er hurtig, god teknik og står godt defensivt. Ikke et must sign lige i dette vindue, men på den lange bane, ser jeg fine perspektiver. Han lyder også som en fornuftig fyr, så det er heller ikke så tosset 👍

                Comment


                  #23
                  Velkommen til.

                  Lad os håbe han er over alle sine skadet og han rammer tidligere tiders høje niveau...

                  Comment


                    #24
                    Den kære Emil Larsen ønsker Ryan et kæmpe stort tilllykke med signingen, på instagram.

                    Comment


                      #25
                      Spændende spiller, og han har et ret højt niveau hvis han kan holde sig skadefri. Så mangler vi bare Kasper Kusk på en lejeaftale, så Jønsson kan rykkes frem i angrebet, så vil jeg være tilfreds med truppen. Men det er nok først noget som falder på plads i de sidste par dage før vinduet lukker.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Ikke mindst det, han er en KN spiller med kvaliteter som Dalsgård. Jeg er superspændt på hvor Desler ender hende på banen. Som truppen er nu er det vel oplagt at han skal på hk, og Joan rykker over og presser Jönsson på vk, som så kan komme ind på hans favorit position som angriber. Kan det tænkes at Desler i fremtiden er tiltænkt en mere central rolle på holdet evt. når ElMak måske forlader broen som defensiv styrmand.
                        Desler har lidt fart og meget energi ... men han mangler teknik og pasningsevner til kanten.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Han virker dejlig beskeden og ydmyg. Han omtaler OB på bedste måde som en spændende trup, og en attraktiv spillestil. Vi er stadig, trods forlydener om det modsatte stadig en attraktiv klub i DK.
                          Det er jo relativt ... altså der er jo masser af spillere der gerne vil til OB, problemet er at det er ikke ret mange af dem der har klasse til superligaen.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #28
                            Jeg bifalder kun spillere uden spørgsmålstegn. Ryan har spørgsmålstegnet om han for let bliver for meget skadet, så ingen jubel herfra.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Jeg bifalder kun spillere uden spørgsmålstegn. Ryan har spørgsmålstegnet om han for let bliver for meget skadet, så ingen jubel herfra.
                              Alle handler vil have spørgsmålstegn

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Alle handler vil have spørgsmålstegn
                                Generelt enig. Men nogle spørgsmålstegn vil være større end andre.
                                Som en af de største JH modstandere vil jeg dog aldrig bebrejde ham for denne handel mm han har sprængt banken. For handlen giver god mening.
                                Det jeg har set fra RJL i topform er klasse og han bliver den bedste back i truppen hvis han kommer i form. Som jo så også er det sprængende punkt i denne handel.
                                Kan man holde ham skadesfri i længere perioder?

                                Comment

                                Working...
                                X